Homme näeme jah arvatavasti
Üvga oli siis selline pull, et lähen mina hommikul kohale kõik hea ja ilus, ootan ukse taga, mingi mersu ja liinibuss veel minu ees. Need ära said siis tuli vana minu juurde.. uuris passi, vaatas kapotti ja ütles et paraku ta mind sellega läbi lasta ei saa kuna passis peab mitmevärviline olema selleks. Kiitsin küll, et auto värskelt värvitud aga kapotile ei jagunud, aga tuli tõdeda, et tema ju võib läbi lasta aga kui hiljem mingi jama sellega tuleb siis on ikkagi tema töökoht kaalul.
Tegime siis diili, et kontrollib ülejäänud auto ära ja paneb korduva sisse ning kui kapott värvitud, siis lähen tagasi. Lisas veel, et aastaid tagasi oli ka üks kutt käinud oma sama värvi jettaga niimoodi, et kapott teist värvi oli. Too siis käis ostis spreivärvi ja tõmbas sealsamas ukse ees üle kapoti.. noh tolm peale et tooni välja annaks enamvähem.
Igatahes tegi ta siis autole kontrolli ära, vigadeks siis leidis kinnitamata lambdaanduri juhtme, lahtise aku, kapotilt puuduva tuuleriivi, taga valgelt põlevad suunad ja siis vale värvi kapoti. Noh lendasin siis ruttu maale, tõmbasin lambda juhtme nipparitega kinni, akul kruvisin klambri kinni, kapotile panin ka riivi külge ja siis linna tagasi. Ostsin poest oranzi sprei ja oranzid pirnid suundadesse ja ronisin võsavahele kuhugi kapotti värvima
Värvida ma spreiga absull ei oska.. lisaks ei aitand tuuline ilm ka asjale kaasa kuidagi ja suht kiire oli ka

Poolepealt sai sprei tühjaks ja keskelt jäigi kapott värvimata, aga noh tolm oli peal.. käis küll. Kruvisin pirnid ka tuledesse ruttu ja lendasin tagasi ülevaatuspunkti.
Tüübid seal naersid mis nad naersid, aga öeldi, et mis seal ikka, sellise tembu eest tuleb ülevaatus ikka ära vormistada

Juurde maksin siis 2 euri niiet ei midagi hullu.
Nüüd siis igatahes ülevaatus olemas ja auto täiesti tänavalegaalne. Peale seda siis lendasin uuesti maale ja kuna kleeps tagaklaasil juba olemas siis tuli ruttu madalaks lasta ära

Otsisin vanad vedrud üles.. milledest üks tagumine jäigi kadunuks ja üks esimene oli katki, ehk siis kaks tükki olid kasutuskõlblikud ja kaks tuli juurde leida.. vedrude puudust õnneks ei ole niiet sai biit ära tehtud ja asi tiba maalähedasemaks tehtud.

Pullipärast proovisin ka üldse ilma tagavedrudeta..


Tunki sealt alt igatahes kätte ei saanud

Auto istus sisemise koopaga rehvi peal.. amordid siiski päris põhjas ei paistnud olevat niiet I CAN GO THIS LOW.. kui natuke lõikuda(või tagant flantsid ära võtta)

Selliseks ta siiski ei lähe kuna see 16x9 borbet ei mahu sinna ilmselt praeguse madaldusegagi ära
Ja palju elevust tekitanud kapott..

Kõik vahivad linnavahel järgi sellele kapotile

Kaugelt paistaks nigu põlenud oleks, ülevaatusevennad ka ütlesid, et näha kohe, et tüüp on minna andnud autoga, kapott ära põlenud peal
