Tervitus,
Autoks siis Ford sierra 89a universaal mida veab edasi 2.0l och mootor millele annetatud koguni 74kw
Kuna müügist ei tulnud midagi välja ja keegi universaal kerega sierrat endale ei soovinud, siis mõtlesin et ah mis seal ikka, ega ta seistes paremaks ikka ei lähe. Niisiis sai ta ükspäev garaazi veetud ja mõtlesin, et võiks ta tööle panna jne, aga tutkitbrat, karter oli nii läbi, et ajas õli välja. No mis seal siis ikka, vahetasin karteri ära ja sain tööle, aga mis siis tuli välja, et kõik mootori mahlad segamini, jahh talveks oli vesi mootorisse jäänud ja ploki lõhki löönud. Siis mõtlesin küll, et ahh mis ma selle si*aga ikka jändan ja viin ta vanarauda, aga kuna teine 2.0 sierra mootor vedeles garaazi nurgas, siis sai see peale panud (sierra mootori vahetus max 1h

). Nii, mootor töötas ja liikus omal jõul.
Järgmiseks tuli ette võtta keretööd, kuna talv oli värvipinna osaliselt maha küürinud ( aluspind oli korralikult matistatud jne). Niisiis tuli terve auto värv maha nühkida ja hakata igast pisemaid mõlke ja asju pahteldama ja tegema. Vahepeal suutis mingi tarkpea pagassiluugi ka korralikult mõlki lüüa.
Üldine keevitus jms sai paar aastat tagasi tehtud : Juhipoolne karp uus, Tagumised tiivaääred ja natukene sai siis põhja ka keevitatud.
Mõni koht on veel vaja keevitada, milleks on siis sierra põhikohad, kuid eriti hull on tagant poolraam.
Plaanidest siis niipalju, et:Madalamaks, laiad plekid alla, rs laiendid külge installida, värviks tuleb arvatavasti mattpunane, esisuunad ja tagatuled lähevad tumeda laki alla, värskemad vanad nr märgid sebida jpm.
Talveks läheb arvatavasti plokkdiffer alla, mis vedeleb praegu garaazis.
Igastahes rohkem pilte vähem pläma:
Vahepeal nägi välja selline:

Ja nüüd siis:




Ja see kõige hullem koht siis:

Hiljuti sain kätte ka 14` laiendatud plekkveljed, rs küljelaiendid ja rs tagastangelisa mis praegu ootavad puhastamist ja värvimist.Velgede laiuseks tulid siis: taha 8.5 ja ette 8 laiad.
Siim.