ändi kirjutas:
Lexuste kohta kuuleb ainult head aga mingisugused nõrgad kohad on tal ka ju ometi?
Kui nagu muredest rääkida, mitte välimusest siis sisuliselt ongi nö
first world problems ehk pseudoprobleemid:
Veljed kipuvad korrodeeruma meie tingimustes, IS-il on probleemid 6CD boxiga. IS200-l tahavad süütekassetid mingi 200 000 pealt vahetust (on olnud juhtumeid), On tagasillas puksid (nime ei oska anda) mida esindus tahab vahetada vaid koos mooduliga ja see on kallis (IS ja GS). Mingi 4k eek oli vanasti. Tegelikult saab neid pukse ka eraldi vahetada ja leiab neid eBayst mõnekumne dollari/euro eest tükk.
Mootorid: 2JZ ja V8 on pommi- ja lollikindlad. Tahavad vaid regulaarselt head õli ja küünlad on kallivõitu (ligi 20 EUR tk).
Käigukastid: 200-l 6k manuaal töökindel, kuid pea kõigil on 1-2 käigu vahetusel mingi ebaterve hääl. Viga pole sünkrodes ja seda keegi ei remondi. See lihtsalt on. 4k automaat on pommikundel kuid käike vähe.
IS300-l ja GS300-l on üks ja sama automaatkast. 5 käiku ja IS-il roolilt juhitav. Pommi-, kuuli- ja lollikindel. IS300-l oli USAs ka 5 käiguline manuaal. Harv nähtus, kuid mikid kirjutavad et üle 300hj ei kesta.
Diffrid: IS200-l 7.5 tolline ja kõrge 4.1 ülekandega. IS300-l 8 tolline Supra MKIII differ ja GS-il 8.5 tolline Supra MK IV differ. Kaks viimast kannatavad mis iganes jõudu sisuliselt.
Sillad: IS/GS ühe põhja peal ja sillad tugevad. LS on eraldi platvormil ja sammuti ei ole kuulda nurinat. Kõik kestavad vähemalt 150k meie teid enne, kui hakkab kuskilt miskit väsima.
Kõik need autod on pärit Toyota kvaliteedi kuldajast.
Välimus ja salong on maitseküsimus, kuid Saksa kolmikul on salong vaadata ja katsuda kallim.