No tervist.
Keevitus lükkus küll minust olenenatutel asjaoludel nädala võrra edasi kuid praeguseks võin rusikaga vastu rinda taguda ja väita, et mul seisab garaažis täiesti auguvaba G2 kere. Nüüd käib sisuliselt iga päev korralik marutamine, et kuu lõpuks auto kokku oleks pandud. Senimaani olen põhja seestpoolt roostemuunduriga üle tõmmanud, keevised hermeetikuga loodetavasti hermetiseerinud ning lõpuks ka krundi peale visanud. Näeb see nali välja selline:

Loomulikult tuleb siia otsa veel ka värv.
Põhja alt on samuti rooste muundatud ja strateegilised kohad üle tõmmatud hermeetikuga, samuti sai ka alla krunt. See osa ootab nüüd miskit mastiksit. Edasi tegelen tagapõlle ning karpidega, plaan näeb ette jällegi roostemuundurit, natuke hermeetikut, mõnda lohku pahtlit ning siis krunt ja kivikaitse. Viimasele koos kerega otsa veel värv.
Võib ka öelda, et esiotsa plekid on sisuliselt värvi all, tiivad tahavad veel ühte kihti. Mõni pilt kah, vast annab värvist miskise ettekujutuse. Esitiivad ja esipõll said samuti vajalikesse kohtadesse kivikaitset.


Ning see mäger juhtmestik vajab ka veel tähelepanu. Krdi tähelepanuvajadus tal. Nimelt ei tulnud tehase seisu ennistatud ahelaga bensiinipump järgi, eks peab testriga möllama hakkama. Samuti hõõgub koguaeg suundade märgutuli ja suunda sisse lükates läheb põlema. Eks siin on mingi massinälg.