Croff kirjutas:
Ameeriklased ise võrdlevad CTS'i A4, 3 seeria, C-klass, Infiniti G jne va. V-seeria. STS kvalifitseerub A6, 5 seeria ja muud tegelased. DTS'i võib võrrelda Lincoln Town Cariga. Saksa kõrgem luksus maksab kordades rohkem ja on mõne koha pealt peajagu üle.
No ametlikult CTS on ameerikas ikkagi
mid size, samuti nagu BMW 5-seeria. 3-seeria ja A4 on
compact klassis, samuti nagu ka uus Cadillac ATS. See, et USA testides mõni CTS kõrvuti A4-ja ja 3-seeriaga sattunud on, eks see ikka tuleneb sellest, et see hetk polnud muud samaväärset kodumaa esindajat kuskilt võtta ja CTS oli lähim kanditaat. Eks see justnimelt tulenes ka sellest, et väiksemad sakslased olid oma hinnalt kallimad ja ju siis kannatas umbes samasse hinnasuurusesse jääva suurema CTS-iga hinna poolest neid võrrelda. Nüüdseks on neil õnneks uus ATS olemas.
Tegelikult saab seda CTS-i klaasikuuluvust ka suht loogiliselt võtta, eriti eurooplased. CTS-i eelkäija oli Catera, mis siis oli nagu enamus vast teab iluravi saanud Opel Omega, mis siis omakorda kuulus kõrgemasse kesklassi koos A6-ga, 5-seeriaga jne. Euroopas pakuti mõnda aega ka sellist CTS-ist klass väiksemat imevigurit nagu oli Cadillac BLS, mis konkureeris A4-ja, 3-seeria ja muude sellistega, ja põhines siis Saab 9-3 põhjal.
Aga jah kui nüüd suuruse järgi võtta, siis USA-s nt nii CTS ja STS on
mid size ning DTS on
full size , kuid CTS oli siiski nendest kolmest madalamas klassis, samas kui STS (makstes rohkem kui DTS) ja DTS esindasid Cadillaci mudelivaliku tippu (sedaanide kohapealt), STS siis suunaga sportlikuse poole (konkurent import toodetele), DTS traditsioonilisele Cadillaci ostjale. Või võtame nt 1994 aasta, kui Cadillaci mudelivalikus olid nii Seville, Deville ja Fleetwood. Kõik olid luksusklassi masinad, kuid igaüks kindlale ostjaskonnale - Seville siis import toodanguga võitlemiseks, 5,7 meetrine Fleetwood väga traditsioonilisele ostjale ja Deville siis seal midagi kahe vahepealset. Olgugi, et Seville oli neist väikseim, maksis see teistest rohkem.