Ok, aitab nüüd küll sellest teemast äkki... reaalsest olukorrast tuli täiesti hüpoteetiline arutelu. Muidugi on põhjuseid, miks ja milline auto/traktor/muu kärakas võib seaduslikult sõita piirkiirusest märgatavalt aeglasemalt. Jääb alati küll punkt, et taganttulijatele peab võimaldama möödasõitu, vanasti oli see lausa seotud kohustusega teepeenral seisma jääda, pole uurinud kas ka nüüd. Samas jutt käis ju reaalsest olukorrast ja ma arvan, et kõik foorumikodanikud saavad aru, et kui tavaline- seaduse järgi b-kategooria (M-klassi)- sõiduk ilma igasuguse haagise, katusekoorma vms nähtava välise põhjuseta venib sirgel ja kuival maanteel -20kmh ja möödudes märkad, et roolis istub stereotüüpne aeglaselt sõitja- vanainimene, noor blondiin vms tädike- siis ei jää eriti mõtlemisruumi, et miks. Ta lihtsalt sõidab.
Olen isegi olnud sunnitud sõitma 65-75kmh maanteel. Ntx pidin 3.7m höövellaua pakid kuidagi bemarisse suruma- läbi suusaluugi. Oh, wth-meeter tagaluugist välja, pakkekile jupiga pagassiluuk kinniti külge ja sõit võis alata. Terve 40 km, mis tartust välja oli vaja sõita, vahtisin tahavaatepeeglit ilmselt rohkem, kui ette- iga viimase kui auto jaoks sättisin oma kiiruse selliseks, et ta peaks võimalikult vähe pidurdama ja võimalikult ohutult mööda sõita. Tuli auto vastu- kiirendasin tsipa aegsasti, kui tee oli vaba- hoog maha, parem suund ja tagumine läks. Mõni tõstis veel käppagi.
Täna megaudu Pärnus, vaikselt hõreneb, aga töölesõit saab huvitav tulema

Samas kõht valutab, jalg valutab, selg valutab, kuidagi ei tõmba metsa müttama täna
