Tere,
Kuna ise antud isendi kohta infot otsides ei leidnud eestist ühtegi informatiivset teemat, siis ehk on minu teemast mõnele teisele kunagi abi, kes just sellise auto ostu plaanib.
Masinast lähemalt.
Hõbedane 2006 aasta Lexus IS220d
Luxury varustusega.
Standardile lisaks siis:
naturaalnahast salong koos istmesoojenduste ja jahutustega esimestel istmetel
Bi-xenon esituled
8 suunas reguleeritavad mäludega elektrilised istmed
elektriliselt reguleeritav rool
3 istme, rooli ja peeglite mälu
Adaptiivsed pööravad esituled
Automaatselt tumenev peegel
väärispuidust iluliistud salongis - küll ainult käigukangi juures
Juurde tellitud veel parkimisandurid, 17" veljed.
Valikulisest lisavarustusest paistab puudu olevat vaid suur ekraan, vdim sõidudünaamika juhtimissüsteem (ei tea arvata kas on küljes, ilmselt mitte), PCS ja ACC avariiennetus süsteem, elektriline katuseluuk.
Uuena maksumus hinnakirja järgi olnud 2006 aastal ca 37000euri.
Varsti ca 7 aasta vanuse auto kohta on auto24 vaadates isegi üsna hästi hinda hoidnud.
Antud mootor on netist leiduva põhjal suur murelaps olnud läbi aegade, seda kinnitab ilmselt ka esindus.
Nagu inimesel ikka kombeks, raske on teiste vigadest õppida - tuleb ise järgi proovida.
Kui hull see ikka olla saab
Autol on hulk iluvigu mida jõudumööda kõrvaldada - tarvis pisut värvitöid teostada ja väiksed puudujäägid ajapikku kõrvaldada.
Peale soetamist hakkas kohe ilmnema igat sorti hädasid. Õnneks oli teine pool esindus.
Esimese nädala sain usinalt asendusautot kasutada.
Välja tuli EGR viga ja kohe paari päevase vahega ka viies pihusti mis on mõlemad selle auto nõrgimad lülid. Kuldne kolmik moodustub neile kahele lisaks veel DPFi näol.
Nagu mainitud oli õnneks müüja esindus - vahetati viies pihusti uue vastu, kõrvaldati paar kolksu tagasillas, lubati lähitulevikus vahetada ka EGR klapp uue vastu.
Peale seda protseduuri loodetavasti saab mõõta muretuid kilomeetreid.
Sillaosa pidi Lexusel tugev olema. Ainukesed kimbutavad hädad on sellest kuldsest kolmikust millest kaks nõrgemat lüli saab uued (1 juba on ja teine ilmselt varsti tuleb). Seega lootused on suured, et väga halliks pea järgneva paari aasta jooksul ei lähe.
Plaanid tuleviku osas on kõrvaldada iluvead, vahetada veljed suuremate kui 17" vastu, esituledesse led ribad installida - nagu uuematel. Uksepostide ledid tahavad vahetust. Eks aeg näitab. Kevadeks on paar huvitavat mõtet auto värvi osas, aga sellest varem ei hüüa kui realiseeruma võiks hakata.
Sisu on väga mugav, eriti nauditav on võtmeta sisenemine ja käivitus. Miks ei võiks kõik autod sama süsteemi kasutada?
Kiidusõnad ja soojad soovitused siitpoolt Unelmautole. Nende nimi tundub ennast hästi õigustavat - suhtumine ja vastuvõtt on super.
Lisan varsti pildimaterjali ning pean teemat nö päevikuna, et hiljem oleks hea ülevaade kui palju tähelepanu see mudel nõuab ning millised on keskmised pidamiskulud.
Telefoniga tehtud pilt
