kuna juba tibakene "lurkinud" siin foorumis, mõtlesin, et esindaks harvaesinevaid prantslasi ka
jutustasin temast tiba pärnu autoklubi foorumis, mille kopeerin siis ka siia
auto järgmine
Peugeot 206 XS
Mootor: 1.6 16V 80kw
Aasta: 2001
Värv: Oranž
Lisad: el. aknad + peeglid, tehase toonklaas
Veermik: 15" valuvelg, üks peugeot tehasevelgedest, peaks minema Scirocco velje alla kui ma väga palju ei eksi
Üks esimesi omanikke on mustad kerejupid kenasti värvitanud kere värvi, näeb kõvasti parem välja.
Samamoodi on eelmise omaniku poolt sisse pandud tagumised ovaalid (denver - aga ei olegi kõige kohutavamad
)
ja ustesisesed kõlarid+tweeterid on vahetust näinud.
Ise niipalju teinud, et uus makk (pioneerd dehp6000ub), taha lihtsam subwoofer installeeritud (starsound 250/500w jubin, ja starsound gladiator võim)
Stabika puksid, kondid, parem rooliots, käsipiduritrossid, mootori hooldus (rihmavahetused jms) on ka kõik muidugi kohtuslikus korras tehtud
Mõni kommentaar auto kohta ka peale kuute kuud:
- tuled on jube kehvad, lähituled sain enam vähem normaalseks philipsi +30% pirnidega, aga kaugtuled jätavad tõsiselt soovida, ehk sinna ka midagi tõsisemat sisse vaatama. Aga kaldun arvama, et need reflektorid ongi sitad, kuna pole ainuke kes tuledest nii arvab
- Salongi kvaliteet on tiba kehva. See plastik mida kasutatakse meenutab hiina mudelautode plastikud, ei ütleks, et asi nagiseb sõites - aga näeb välja ja käele katsuda on kole
- Käigukast - tagurpidi käik ei ole alati aldis sisse minema esimesel vahetusel, aga seegi tundub olevat tüüpprobleem. Üleüldse ligadi-logadi käiguvahetus, aga kuulsin üksvahe, et mingid puksid v laagrid käigukastis vaja ära vahetada, et need kulunud. Peale selle on käiguvahetus pikk, enamus teistel masinatel on käiguvahetus lühike ja jäik.
- Tagasild
- 206 e tüüpviga, sita kvaliteediga torsioon. Hetkel tundub, et hakkab vaikselt saba andma. Rattad kisuvad lääpa. Mingit ravi sellele pole kui ainult uus torsioon, mis maksab ca 8k
.
positiivset ka natuke
+ minu maitse järgi jube kena auto. fännanud seda juba oma 5-6 aastat, need kassi-tuled on põrgulikult ilusad.
+ 80kw mootor (kindlasti osad lambad nüüdseks jooksu pannud) pole teab mis tegija, aga 1000kilosel autol lippab ta küll - sarvede mahasõitmiseks täitsa piisav
+ kahe uksega variant on suurele mehele nagu mina super-mugav. enda taha ma kedagi istuma küll ei taha, aga praktikas olen sõitnud ka neljakesi , mina + 3 sõdurit suurte spordikottidega. kannatas tlna otsa ära
+ 1.6 on parajalt öko kui vaja, ja nagu ennist mainisin natuke astub ka
Mis plaanis asjaga teha?
.kindlasti oleks vaja taguamordid välja vahetada, testides näitas et üks pool väsinud
.pidurikettad ära vahetada, või siis üle treida. üks kahest, esimesed tunduvad kõverad olevat natuke.
.tagusilla probleemist lahti saada, kas uus sild või ...
.värvikahjustused likvideerida!
seejäral siis nö vabatahtlikud asjad, ehk mõni tuuningvidin ka
. vaikselt mõlgutan autoarvuti varianti, kuna ise elupõline IT mees, siis parklas wifis surfata oleks mugav
. custom esi ja tagatuled. olen juba leidnud omale sobivad tuled, mustad + angel eyed. ja millegipärast usun, et need aftermarketi tuled omaksid paremaid reflektoreid kui tehaseomad... pluss must ja oranz juhtub olema mul üks lemmikvärvikombinatsioone. taha mõtlesin musti LED-tulesid.
. vast mingi uuendatud väljalaske variant, ridaneli kõlab nagu võrrimootor. jah suurt suud teha ilma kõva jõuta pole ka väga asjalik, aga väheke madalamaks tahaks auto häält saada.
. äärmisel juhul mingi 16" valu võibolla. 17 seal all oleks pärnu tänavaid arvestades enesetapp.
. salongi ja istmeid, kas nahatada, või värvikooslusega mängida (oranz-must)
eks nende tuuningasjade kohapealt näitab suvi kõige rohkem.
aga pikk jutt sitt jutt, mõni pilt ka lõpetuseks
talvine jääraja külastus (jah turvavöö on kinni, aga ei käinud veekogu peal!
)