Auto tuleb ikka tõesti valida seisukorra järgi aga kahjuks on see niigi paras bingo, sest mootori sisse sa ei näe ja tihti on need müüjad nii kavalad, et sõidadki paar tuhat kilomeetrit ja alles siis hakkavad vead üks haaval välja tulema. Võin rääkida väiksele loo e36 kupee 328 ostust millega isiklikult ka teglema olen pidanud. Lõppes muidugi enam-vähem õnnelikult asi, sai mootor ära vahetatud lõpuks, enne seda suutis isik panna ikka 1000 euro kanti raha paranduseks. Igatahes kõik paistis mõistlik ostul, hind, seisukord. Tol ajal oli vähe manuaalkastiga 328 kupeesid. Saigi sõidetud aastake kui juht ei märganud tempinäidikud tõusmist piirajasse ja mootor kees siis ilusti üle. Nagu ikka kaan oli kõver, vajas lihvimist ja läkski remonti. No pärast seda tundus kõik ergas ja liikus kenasti. Siis hakkasid veermiku mured välja, õõtsapuksid tahtsid vahetamist ja samuti muud kuluosad. Tüüpveaks nagu ikka, lõi välja ka juhipoolne mootoripadi, mis oli konkreetselt pooleks. Välja tuli ka tal rõve tumm pauk, mis esines 2 käiguvahetamisel aga nüüdseks juba igal käigul. Mootori jama muidugi ei lõppenud, pärast veermiku remonti, bensupumba vahetust hakkas jälle auto keema umbes 150 km läbides. Otsisime viga, veepump sai vahetatud, termostaat koos korpuse ja tihenditega ja lõpuks öeldi UMst, et tüüp viga on neil paisupaak, mis plastikust ja muutub ajapikku ja eriti pärast kuuma saamist rabedaks ja isegi tihendi vahetused, et hoia enam piisavalt tihedalt ehk uus radikas koos paisupaagiga. See vastast isegi tõele, sai sellegil tihendid vahetatud ja kanalil all olles ikka immitses piisavalt läbi ja samas aurustus jälgi jätmata kiiresti. Probleem ikkagi ei lahenenud. Ja tuligi leppida mootori vahetusega ehk arvatavasti kusagil mikro mõra. Nüüd auto korras aga peale pikka jamamist, rahade ootamist, kogumist, tekkisid seismise vead ja nüüd soovib keretöödesse minna, mis on korralik ettevõtmine ikka.
Ma ei ürita siin bmw´d maha teha. Vaid tuua välja oma kogemuse ja loo moraali milleks on see, et kui ostad kasutatud auto, kindlasti varu korralik summa endale kõrvale, sest sa tõesti ei saa usaldada teise mehe juttu kahjuks. Tuleb teha esimesena korralik hooldus, kui pole vettpidavat paberit või muud tõestust ja kahjuks sellise hinnaga saadki endale auto mis on paariks aastaks ja lollitamiseks. Eriti kui ise autot remontida ei oska.
Muidu on minu arvates 328 etem kui 325. Ökonoomsem võrreldes mootrimahtu ja jõudu. Ja kui on tõesti korralik, pole suuremaid remonte saanud, kestab see mootor aga kuuma kardab, sest on ikka kaalu langetamise jaoks suht hõredaks aetud.
200sx, eriti neid vanemaid mis saad, need on ka kindlasti ära hooratud ja need isendid mis tõesti korras, need maksavad.
Sinu valikus on tüüpilised noorte äsja lubasi omama hakanud autod, tagaveolised üldjoontes ja palju võimsust. Ja üldjoontes neid müüvadki samad nagad ehk parem osta sierra, odav, lihtne ja tagarattad veavad. 2.8 ja 2.9 mootoreid liigub, saad piisavalt millega lollitada, katki sõidad, ei ole sul lihtsalt kahju.

3000 euro eest saad mitu tüki ja saad neile turbosid kastitäie külge laduda, nii, et pagass on täis.