C4V6 kirjutas:
M-Tech kirjutas:
Plaanis hetkel ka mõlemaga flowbenchis käia aga näis kas see idee ka teostatud saab
mm.. ole hea, selta lollile ka lihtsalt ära mis asi on "flowbench"
Tänud

Aastaid on juba kasutusel wet-flow tehnoloogia, mis kuiva õhu asemel simuleerib segu liikumist, bensiini asemel sama tihedusega fluorestseeruv vedelik, mille liikumist on ultraviolettkiirguses näha. Point selles, et näiteks järsul pöördel lendab kütus vastu kanali seina, mitte ei liigu õhuvooluga kaasas, samuti võtab ju ruumi ka. Segu kvaliteedi parandamisega on võimsust juurde saadud ilma voolavust suurendamata.
http://www.dragracingonline.com/technic ... low-1.htmlSee selleks, kaante voolavus on järjekordne müüt. Konstantse vaakumi ja klapitõusu juures voolavusel pole tegeliku mootori tööga suurt midagi ühist. Voolukiirus, kanali ristlõige jne on palju tähtsamad.
Samuti on vähemalt usa mootoritel kaante puhul igasugune isetegevus, nagu portimine ja klapipesade lõikamine, nagu kivikirvega ajukirurgia ja tulemus on kehvem. Out-of-the-box kaaned on lihtsalt juba nii rafineeritud. Euro-japside puhul vast nii ei ole aftermarketi vähesuse tõttu.
Moeasjaks on custom-porting, s.t. konkreetselt sinu autole ja otstarbele tehtud kaaned, mitte mingi massikraam.
Flow-bench nagu dünogi on lihtsalt töövahend, mida enamus inimesi kasutada ei oska ja siis imestavad, miks väiksema tippvõimsuse ja kaanevoolavusega auto rajal kiirem on.