Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 18:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.03.2009 03:36 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.11.2006 19:27
Postitusi: 2230
C4V6 kirjutas:
M-Tech kirjutas:
Plaanis hetkel ka mõlemaga flowbenchis käia aga näis kas see idee ka teostatud saab


mm.. ole hea, selta lollile ka lihtsalt ära mis asi on "flowbench" :D
Tänud :smokin


Pink, milles mõõdetakse sisselaske/väljalaske kanalite voolavust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.03.2009 19:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Mõned pildid kanalitest:
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Sisselase sai parem, kuna sain kasutada suurema diameetriga freesi. Pole üldse lihtne saada väikse freesiga lastes kumeraid pindu ühtlaseks.
Silmaga vaadates tunduvad asjad viisakamad kui piltidelt. Peale pildistamist käisin veel väljalaskekanalid kergelt üle kuna piltidelt tundusid veidi pornod.

Originaal sisselaskekanal on selline:
Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.03.2009 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2004 11:27
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
Respect raisk :D

Nüüd tuleb küll 400 heppa ära!

PS! Kollet võiks tegema hakata millaski ;)
Ja anna siis humanitaarabi pihustid tagasi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.04.2009 18:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.11.2008 22:15
Postitusi: 8
Vaatan, et juba paar nädalat vaikus siin teemas. Projekt edasi ka vahepeal arenenud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.04.2009 23:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Ei ole vahepeal areneneud, kuna kaant pole veel kätte saanud.
Pole ise viitsinud peale ka käia tegijale, kuna ka teised autod on oma aja nõudnud, mis on tunudvalt lähemal lõpusirgele.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.04.2009 11:22 

Liitunud: 07.06.2005 16:44
Postitusi: 21
C4V6 kirjutas:
M-Tech kirjutas:
Plaanis hetkel ka mõlemaga flowbenchis käia aga näis kas see idee ka teostatud saab


mm.. ole hea, selta lollile ka lihtsalt ära mis asi on "flowbench" :D
Tänud :smokin


Aastaid on juba kasutusel wet-flow tehnoloogia, mis kuiva õhu asemel simuleerib segu liikumist, bensiini asemel sama tihedusega fluorestseeruv vedelik, mille liikumist on ultraviolettkiirguses näha. Point selles, et näiteks järsul pöördel lendab kütus vastu kanali seina, mitte ei liigu õhuvooluga kaasas, samuti võtab ju ruumi ka. Segu kvaliteedi parandamisega on võimsust juurde saadud ilma voolavust suurendamata.

http://www.dragracingonline.com/technic ... low-1.html

See selleks, kaante voolavus on järjekordne müüt. Konstantse vaakumi ja klapitõusu juures voolavusel pole tegeliku mootori tööga suurt midagi ühist. Voolukiirus, kanali ristlõige jne on palju tähtsamad.

Samuti on vähemalt usa mootoritel kaante puhul igasugune isetegevus, nagu portimine ja klapipesade lõikamine, nagu kivikirvega ajukirurgia ja tulemus on kehvem. Out-of-the-box kaaned on lihtsalt juba nii rafineeritud. Euro-japside puhul vast nii ei ole aftermarketi vähesuse tõttu.

Moeasjaks on custom-porting, s.t. konkreetselt sinu autole ja otstarbele tehtud kaaned, mitte mingi massikraam.

Flow-bench nagu dünogi on lihtsalt töövahend, mida enamus inimesi kasutada ei oska ja siis imestavad, miks väiksema tippvõimsuse ja kaanevoolavusega auto rajal kiirem on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.04.2009 11:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
No mina tahaks lihtsalt mingisugust võrdlusmomenti saada, mitte kindlat absoluutväärtust.

Eestis on kahjuks võimalused limiteeritud ja igasugu USA tehnoloogiatest võib üldjuhul vaid und näha.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.05.2009 09:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 849
Asukoht: Tallinn/Pärnu
ega midagi uut ja huvitavat pole toimund? :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.05.2009 09:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Kui küsida võib Mihkel, siis mida teha siis kui klapi juhtpuksid on eraldi? Ma mõtlen portides. Kui maha võtta jupp siis hakkab loksuma, ei? End of OT

Sinu käes näib iga asja külge fööni panek nagu lapsemäng :D

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.05.2009 09:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Mis mõttes juhtpuksid on eraldi? Normaalsel autol ongi juhtpuksid eraldi vahetatavad või hülsitatavad.
Sierra on see haige auto, millel pannakse jämedama varrega klapid, kui juhtpuks ära kulub.

Eile sain siis nii palju targemaks, et kaanel on vähemalt klapipesad juba lõigutud.
Äkki saab lähiajal kaane kätte. Ühte toimingut muidugi ikka ei tehtud mida tahtsin,
klapipesade kõrvalt 30 kraadise nurga lõikust, mis voolavust omajagu peaks parandama.
Ehk annab hiljem klapid sees veidi freesiga mängida. Ühesõnaga tegelikult ma olen vaikselt kaanetööde tegijat vahetamas.
Teises kohas sama ajaga 3 kaant ära tehtud mis antud kohas 1-ega aega läheb.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.05.2009 10:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Ma olen teises kohas vahepeal meeldivalt tutvust sobitanud, varem oli mulle tundmatu koht.
Ja mida kauem esimese koha omaniku/tegijat tunned, seda pikemaks tähtajad venivad.
M-i kaas on juba aasta seal olnud ju. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.05.2009 01:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täna õhtul sain vähemalt Sierra kaane kätte. Tundub täitsa enam-vähem ja parem kui varem.
Saab nüüd vähmalt kaane peale kinni tõmmata.
Nuka saalesid peab veel veidi lähemalt vaatama, kas on vaja vahetada või mitte.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 19.05.2009 16:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Töö kõrvalt mõtlesin, et hakkan vaikselt Sierra sisselaset uurima.
Väga pisike on see originaal segusiiber ikka, migni 42mm-43mm. Selle võiks asendada törts suuremaga.
Bemmile sai M20B25 63mm segusiiber pandud aga see on 1.8-ale veidi suur
(madala otsa throttle response on halb, 5mm gaasipedaali vajutada on sama mis originaal siibriga pool gaasi), samas driftida on lõbus.
Sisselaske pleenumi sees on veel mingid 2 imeliku pulka pleenumi põranda ligidal, tunduvad nagu õhuvoolu takistavad tegurid.

Hetkel on plaan panna asi sõitma esialgu vabalthingavalt ja stock süütejuhtimisega, nii et MegaSquirt juhib ainult kütust.
Ning siis vaikselt edasi asja arendada. Tahaks lihtsalt suvel veidi rallitada autoga ja kui praegu kollektorit ehitama hakata, siis seisab see auto talveni. :D
Õnneks on mul teine plokikaas olemas, mille peal vaikselt turbokollektorit ehitama saab hakata.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.05.2009 23:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Väike progress jälle. Lõuna paiku sai külastatud Baltic Bolt-i ja sealt kaane paigalduseks tiftid soetatud.
Väike kontrollmõõtmine tööjuures ja siis nende tiftidega treiali juurde, kes tiftid vajaliku mõõtu lasi.
Loomulikult avastasin veel hiljem, et oleks pidanud keeret ka lühemaks tegema, seda sain ise rauasaega lasta, õnneks oli pehme materjal.

Valmistatud abivahendid:
Pilt Pilt

Õhtul sai kaas ka peale tõstetud ja kaanepoldid ka kinni pingutatud:
Pilt Pilt Pilt

Enne kaane installi panin kellaga väntvõlli ÜSS-i ka paika, näis kui palju rihmaratas mööda näitab.

Homme plaanis uued nookurid ja nukasaaled ära tellida, siis saab nukvõlli ka paika panna.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.05.2009 23:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 849
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kas see victor reinz on hea firma muidu?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7