Olles omanud E38 siis ma ei mõista, kuidas peaks selle auto puhul 500€ igakuu kõrvale panema? Eeldusel, et me ei arvesta bensiini arveid siia sisse, sest need on juba igalühel individuaalsed.
E38 näeb minuarvates kõige värskem välja neist. Kui E38 osta siis kindlasti nahksisu, automatkasti ja kliimaga varustatud mudel. Samuti soovituslik comfort istmed ja navi, vastasel korral sa ei saa sa nautida vägasuurt osa luksusest, mis sel autol pakkuda on sulle.
Loomulikult on tegu kapriisse ja keerulise autoga. Tegu ju omaaegse lipulaeva ja tehnoloogilise tippsaavutusega. Mida te loodate saada autolt, mis uuena maksis poolteist ja rohkem miljonit krooni !? opel-astra-klassi hoolduskulusid ?

Praeguseks on kõik isendid 10 aastat või rohkem vanad ja tehnika väsimise märke esineb tahes-tahtmata. Seega autode käigushoidmine nõuab paratamatult rohkem vahendeid, kui omanikele meeldiks. Samas tänu 7 seeria laiale levikule, varuosade suurele valikule ning piisavat entusiasmi omades on võimalik hoolduskulud hoida mõistuse piires.
vaatame nüüd hetkeks alternatiive, masinaid samast (luks)kategooriast ja ajastust ..
MB S-klass - W140 on veel keerulisem, raskem ja kulukam ülal pidada,
autolehe ülevaade . W220 - kulude poolest tõenäoliselt õudus kuubis
autolehe ülevaadeAudi A8 - samuti keeruline ja suurte hoolduskuludega, kindlasti mitte soodsam ega töökindlam, kui BMW .. loe
siit ja
siit .
eksootilisemad alternatiivid ? Lexus LS ? Jaguar XJ ? Volvo S80 ? ei oska täpsemalt kommenteerida, aga vähene levik teeb hoolduskulude osas kindlasti omad korrektuurid.
Sama tendents paistab selgesti ka tänavapildist .. suurtest 10+ a vanadest luks-sedaanidest silmab 7-seeriat kõige sagedamini liikumas, A8-t harvem (samas müügis on neid igal ajahetkel sarnaselt BMW-ga ikka kole palju) .. S-klass on juba pigem haruldus, küll aga näeb neid tihtilugu parklates ja müügiplatsidel koopassekukkunud ratastega roostetamas. Ülejäänud markide "turuosa" on marginaalne, seega raske põhjapanevaid teese välja käia.
Eks siit võite omad järeldused teha ..