Ei mul kiiret pole, see auto on väga mõnus, aga no alati tahaks jälle miskit uut proovida, hetkel siis soov miski maasturi vastu (kärukonks ja bmw335-d siis käruga mööda radasid vedada)
Käisin ülevaatusel kontrollis, täispaagiga auto kaalus 1776kg. tagumised pidurid veidi nõgad aga see pidi olema mitsude tüüpviga, puhastan ära ja vajadusel uued jupid külge. Amorditestis esimeste effektiivsus on mõlemal 78% ja tagumistel 62%. Tundub nagu korras auto isegi.
Hetkel tegelen siin soomes väikeste vigade parandusega, terve elu on sellel vilkunud miski traction control tuli (viga oli selles et polnud juhtmeid piduri surve anduri küljes)
kojameeste ja suunatule kang oli vahetuses, tahest tahtmata õigest autost tulles läksid legnumis kangid sassi

need vahetasin ära ja kohe parem, veel läks vahetusse clock spring seal rooli sees, sellega said korda ka signaal ja srs airbag tuli.
Lähipäevil läheb alla originaal katalüsaator, uued miskid puksid, mis hakkavad läbi minema.
Sai ka tehtud manuaal boost controller ja turborõhk kasvatatud 0.5bari peale 0.7 peale. Originaal aju kannatab ca 0.9barri ennem kui tekib fuel cut. Hetkel viimaseks komistuskiviks on kahjuks originaal bypass klapp, mis laseb rõhu ringlusesse tagasi (vedru liiga nõrk) Kui kellegil on pakkuda seda Audi TT bypass klappi siis sooviks seda
Uus parempoolne logar sai pandud, mis kaitseks lume ees natuke ka, siis üks rullik on ka uus lastud treida, miski geneka lisa rullik või ma ka hetkel ei tea mis see on.