Nitro ja läheb
Tegelt mina valiks turbo.Sest nii palju kui aru saanud ja know how-d,siis ise tehes ja kokku pannes tuleb odavam,kui kompressor paigaldata(võin ka eksida,parandage).Vaja leida mingi vastav turbo antud mootorile,mis hakkab ilusti ka seal otsas mõistliku pöörde peal puhuma ja tootlikus oleks vastav.Kui tagasihoidlikult teha,on võimalus originaal kolvi ja kepsuga sõita,kuid see selline pool-kõva seade,sest tead et igahetk võib kuskilt järgi anda.Mootori poolelt teeks mootorile kohe kap.remi ning madalama surveastega kaanetihend ja tikud nii vändaliini kui ka plokki.Kindlustab et rõhk püsib mootoris vähemalt.Edasi vaadata pihustite poole,leida pihustid mis ei jätaks motot kuivale boosti alas.Tuleks teha korralik cooleri süsteem ka,jälgida tuleks ja välja arvutada õige cooler välja.Ei ole liiga sur ega liiga väike hea.Turbotamise peale antud mootori puhul võiks tõesti minna programeeritava aju peale.ainuüksi seepärast,et ma väga kahtlen,et Eestis sul on keegi,kes hakkaks seda aju chippima,et asi töötaks ohutult.Ja nagu teada,siis suurem osa chipi kividest on ühe kordse kirjutamisega,seega saaks korralikult neid kive raisata ja kirjutada,kuni asi tööle saab.Ning see ei kindlusta ikka,et asi töötab nii nagu vaja,reaalajas ülevaade puudub.Uuri enne selle asja kohta ja mõtle edasi.Võib-olla odavam tuua väljamaalt mõni calibra 4x4t ja tõsta tehnika sealt pealt maha.
Aa,vanaisa,0,6 ja 0.6baril on vahe.Väikse turbo 0.6 vb jah pole muljetavaldav.Aga juba suurema tüübi turbo 0.6 on väga piisav rõhk et puhuda+200kw ntx.Sellist asja ei saa üldistada.