Töökindel on see mootor jah. Vaadates juba statistikat, mis numbreid svenssonid oma maal taolistest mootoritest välja on võtnud. Pool aastat tagasi kauplesin ka endale üht taolist T4-ja küll aga otsalõppenud turbovõlliga, aga läks hoopis nii, et lõpetasin B5-e roolis.
See, et II käiguga pidamist maha ei saa, on täiesti normaalne nähe. Mul on enda monomähkijast stock 1,8T-ga ka samasugune probleem. Teinekord kehvema rehviga ja/või märja asfaltiga veab III käiguga ka ratast tühja mingi hetke. Nii, et kardan, et need I-III käiku on Sul eriti lühikesed.
Vaatasin huvi pärast ka T4 V40 vs 1,8T B5 tabelit ka - ainus, millega sakslane rootslasele ära teeb on 2 l suurem kütusepaagimaht & keskm. kütusekulu.

V40 on 65 kg raskem, max hj on 200/5500 rpm (V40) vs 150/5700 rpm (B5). 0-100 läheb kah Volvo tervelt sekundijagu kiiremini.

Ühesõnaga üpris nobe perevagun. Kuid kas liiati ebamugav sõita pole igapäevaselt, kui ratast nõnda kerelt ringi viskab?
Kuidas hetke emotsiooni pealt arvad, et kas jyrisoo juures väike soft-update ka turbo tarvis tuleb?

Mis jutt. Vennanaisel on ka B5 1.8T esivedu ja teisega teeb vaevu mingi käuksu. Lume peal vb jah saab kolmandaga ka tühja lasta.
Sõbral on sama mootor, aga quattro ja sellel on teine käik juba nii jõuetu, et paksema lume sees ei saa enam midagi teha.