Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 21:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 880 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 59  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 22.12.2012 15:05 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
pigem ikka sidurit kärsatad

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 22.12.2012 15:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.11.2008 16:14
Postitusi: 2382
Asukoht: jüri
Käigud on tal suht samad mis autmaadiga, kolmas hakkab kuskil 90 pealt vist. Chip vb tuleb, pole veel mõelnud sellele palju.

_________________
Veo-ja sõiduautode remont
Hooldus-ja värvitööd. http://www.pettompluss.ee/
Uued rehvid ning rehvitööd.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 22.12.2012 15:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
Hendri kirjutas:
FOX1000 kirjutas:
sunny kui ka almera on suuteline 2. burnima ja kui häda käes siis 3.k ka.

Eelmine suvi oli koguaeg probleem pidamist saada,aga siis rinka rehvid parandasid asja!

kindlasti :D
ma tegin ka ükskord vihmaga lausa neljandaga ketsi.. mis sa sellepeale kostad

võta küpsist ,oled tubli!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 22.12.2012 17:04 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2505
Asukoht: Pärnu/Tallinn
mkb kirjutas:
rain0102 kirjutas:

Mis jutt. Vennanaisel on ka B5 1.8T esivedu ja teisega teeb vaevu mingi käuksu.

Manuaal või automaat? 110 või 132 kw?

Manuaal 110.

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 22.12.2012 17:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.12.2007 16:43
Postitusi: 1680
mul audil suvel maanteel vihmaga mõõdasõitu tehes 5-ndaga ratas käis lihtsalt tühja täiega.

_________________
Powered by V8


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 22.12.2012 17:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Mul tõmbab vaba käigul ka isuga :rokib

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 22.12.2012 18:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.11.2008 16:14
Postitusi: 2382
Asukoht: jüri
mhm, mhm, mhm. Kena.

_________________
Veo-ja sõiduautode remont
Hooldus-ja värvitööd. http://www.pettompluss.ee/
Uued rehvid ning rehvitööd.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 22.12.2012 21:16 
rain0102 kirjutas:
skask kirjutas:
Töökindel on see mootor jah. Vaadates juba statistikat, mis numbreid svenssonid oma maal taolistest mootoritest välja on võtnud. Pool aastat tagasi kauplesin ka endale üht taolist T4-ja küll aga otsalõppenud turbovõlliga, aga läks hoopis nii, et lõpetasin B5-e roolis.
See, et II käiguga pidamist maha ei saa, on täiesti normaalne nähe. Mul on enda monomähkijast stock 1,8T-ga ka samasugune probleem. Teinekord kehvema rehviga ja/või märja asfaltiga veab III käiguga ka ratast tühja mingi hetke. Nii, et kardan, et need I-III käiku on Sul eriti lühikesed.

Vaatasin huvi pärast ka T4 V40 vs 1,8T B5 tabelit ka - ainus, millega sakslane rootslasele ära teeb on 2 l suurem kütusepaagimaht & keskm. kütusekulu. :D V40 on 65 kg raskem, max hj on 200/5500 rpm (V40) vs 150/5700 rpm (B5). 0-100 läheb kah Volvo tervelt sekundijagu kiiremini. :D
Ühesõnaga üpris nobe perevagun. Kuid kas liiati ebamugav sõita pole igapäevaselt, kui ratast nõnda kerelt ringi viskab?

Kuidas hetke emotsiooni pealt arvad, et kas jyrisoo juures väike soft-update ka turbo tarvis tuleb? :D


Mis jutt. Vennanaisel on ka B5 1.8T esivedu ja teisega teeb vaevu mingi käuksu. Lume peal vb jah saab kolmandaga ka tühja lasta.
Sõbral on sama mootor, aga quattro ja sellel on teine käik juba nii jõuetu, et paksema lume sees ei saa enam midagi teha.


(ot) ää'küll. üks võimalus on, et ei ole mõtet nõnda palju pääle võt't kui peanupuke hiljem lugeda ei kannata või teine võimalus on, et tulla ja proovida ise. baidevei ei rääkinud muidu 92 kilusest isendist :) (/ot)

tormsile aga edu.


Viimati muutis skask, 22.12.2012 21:19, muudetud 1 kord kokku.

Üles
  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 22.12.2012 21:19 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2505
Asukoht: Pärnu/Tallinn
skask kirjutas:
rain0102 kirjutas:
skask kirjutas:
Töökindel on see mootor jah. Vaadates juba statistikat, mis numbreid svenssonid oma maal taolistest mootoritest välja on võtnud. Pool aastat tagasi kauplesin ka endale üht taolist T4-ja küll aga otsalõppenud turbovõlliga, aga läks hoopis nii, et lõpetasin B5-e roolis.
See, et II käiguga pidamist maha ei saa, on täiesti normaalne nähe. Mul on enda monomähkijast stock 1,8T-ga ka samasugune probleem. Teinekord kehvema rehviga ja/või märja asfaltiga veab III käiguga ka ratast tühja mingi hetke. Nii, et kardan, et need I-III käiku on Sul eriti lühikesed.

Vaatasin huvi pärast ka T4 V40 vs 1,8T B5 tabelit ka - ainus, millega sakslane rootslasele ära teeb on 2 l suurem kütusepaagimaht & keskm. kütusekulu. :D V40 on 65 kg raskem, max hj on 200/5500 rpm (V40) vs 150/5700 rpm (B5). 0-100 läheb kah Volvo tervelt sekundijagu kiiremini. :D
Ühesõnaga üpris nobe perevagun. Kuid kas liiati ebamugav sõita pole igapäevaselt, kui ratast nõnda kerelt ringi viskab?

Kuidas hetke emotsiooni pealt arvad, et kas jyrisoo juures väike soft-update ka turbo tarvis tuleb? :D


Mis jutt. Vennanaisel on ka B5 1.8T esivedu ja teisega teeb vaevu mingi käuksu. Lume peal vb jah saab kolmandaga ka tühja lasta.
Sõbral on sama mootor, aga quattro ja sellel on teine käik juba nii jõuetu, et paksema lume sees ei saa enam midagi teha.


(ot) ää'küll. üks võimalus on, et ei ole mõtet nõnda palju pääle võt't kui peanupuke ei kannata või teine võimalus on, et tulla ja proovida ise. :) (/ot)

tormsile aga edu.


Et auto ei käi edasi selle pärast, et ma võtsin liiga palju peale? Kuidas see seotud on?

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 22.12.2012 21:21 
rain0102 kirjutas:
skask kirjutas:
rain0102 kirjutas:
skask kirjutas:
Töökindel on see mootor jah. Vaadates juba statistikat, mis numbreid svenssonid oma maal taolistest mootoritest välja on võtnud. Pool aastat tagasi kauplesin ka endale üht taolist T4-ja küll aga otsalõppenud turbovõlliga, aga läks hoopis nii, et lõpetasin B5-e roolis.
See, et II käiguga pidamist maha ei saa, on täiesti normaalne nähe. Mul on enda monomähkijast stock 1,8T-ga ka samasugune probleem. Teinekord kehvema rehviga ja/või märja asfaltiga veab III käiguga ka ratast tühja mingi hetke. Nii, et kardan, et need I-III käiku on Sul eriti lühikesed.

Vaatasin huvi pärast ka T4 V40 vs 1,8T B5 tabelit ka - ainus, millega sakslane rootslasele ära teeb on 2 l suurem kütusepaagimaht & keskm. kütusekulu. :D V40 on 65 kg raskem, max hj on 200/5500 rpm (V40) vs 150/5700 rpm (B5). 0-100 läheb kah Volvo tervelt sekundijagu kiiremini. :D
Ühesõnaga üpris nobe perevagun. Kuid kas liiati ebamugav sõita pole igapäevaselt, kui ratast nõnda kerelt ringi viskab?

Kuidas hetke emotsiooni pealt arvad, et kas jyrisoo juures väike soft-update ka turbo tarvis tuleb? :D


Mis jutt. Vennanaisel on ka B5 1.8T esivedu ja teisega teeb vaevu mingi käuksu. Lume peal vb jah saab kolmandaga ka tühja lasta.
Sõbral on sama mootor, aga quattro ja sellel on teine käik juba nii jõuetu, et paksema lume sees ei saa enam midagi teha.


(ot) ää'küll. üks võimalus on, et ei ole mõtet nõnda palju pääle võt't kui peanupuke ei kannata või teine võimalus on, et tulla ja proovida ise. :) (/ot)

tormsile aga edu.


Et auto ei käi edasi selle pärast, et ma võtsin liiga palju peale? Kuidas see seotud on?


teeb a nii, et kui vaidleme sel teemal, siis teeme seda PS-is voi mujal, a mitte teise mehe autoteemas. kirjutasin oma aruga selgelt esimeses postis kuidas & millistes tingimustes. :D


Üles
  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 22.12.2012 21:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
No Rain sõidab ema vana krossfaiäriga ja see on talveks kõige kõvem masin. Kui aus olla siis päris pedelik isend näeb see välja. Eriti hull on see hurood talve seades kui ma sellele talve veje alla viskasin. Ratas kadus koopasse nagu neegri riist urru auku. Ma e viitsi siin sõida ega ära panna. Aga Raini käitumine on kohati liiga üleolev, Rain. Hakkad ise raha teenima siis näed kuhu see kaob! Hetkel naudi papa ja mamma elu..

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 23.12.2012 14:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.11.2008 16:14
Postitusi: 2382
Asukoht: jüri
Tore näha. Aga asjast ka, eile käisin smartwashis -15ga :D . Auto sekunditega üleni jääs. Vahaga asi parem, oleks pidanud kõik loputused vahaga vms tegema. Pärast sikupilli alla sulama. Muidu kõik tore, aga küünlad tuleb vist ära vahetada, vahepeal täisgaasil poob kinni ja madalatel pööretel puterdab. Vahepeal tahaks ökotada ka aga võimatu on ennast tagasi hoida pedaaliga. Hiljem pice.

_________________
Veo-ja sõiduautode remont
Hooldus-ja värvitööd. http://www.pettompluss.ee/
Uued rehvid ning rehvitööd.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 23.12.2012 15:07 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Väärt mootor sai kenale pillile vahele!

Tean ökotamise juttu. Kui kaatetile 110kw kone vahele sai, ei osanud ka üldse tagasi hoida end algul. :D

Nüüd tuleb kindlasti keegi jälle, kes ütleb, et see 110kw kaatet ei liigu ei eest ega tagant ja, et sellega aint ökosõitu teha saabki ja kuidas temal tõmbab 3ndaga kriuksu ikka.

Edu volvoga! Väga vinge pill!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 23.12.2012 15:08 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
110kw kaatet ongi mobo muideks.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo V40, torms
PostitusPostitatud: 23.12.2012 15:14 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
eclipse kirjutas:
110kw kaatet ongi mobo muideks.



Ma neid kõiki noortepäraseid väljendeid ei tea. Mida tähendab mobo?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 880 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 59  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7