Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 09:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 09.01.2013 20:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Nii, tänasest tööprotsessist siis pilte.
Pilt
Vana, kole tuli..
Pilt
Võrdlusmoment.
Pilt
Auto küljes võrdlus.
Pilt
Ning mõlemad küljes ja töötamas.
Huvitava asjana panin tähele, et kõrvalistujapoolsel tulel oli 2 tihendit. Aga juhipoolsel ei olnud. Egas siis midagi, panin vanalt tulelt siis teise juurde, ehk nüüd saab vee sisselekkimise ka peatatud.
Ühtlasi, rutiin "Iga päev midagi" on olnud siiamaani edukas. Täna sai siis juhi suunatuli üles leitud. Viga oli lihtne: üks klemmühendus oli oksüdeerunud ja ei andnud ühendust. Egas midagi, klemm vahetada, tõrva vähe vahele ja nüüd peaks pikaks ajaks olema mureta. Käisin ka kindluse mõttes antenni tõrvaga üle, ning puhastasin ära. Nüüd käib ilusti kokku-lahti, nagu peab.
Nüüdne tegemiste nimekiri on järgmine:
1.Näidikud töökorda saada.
2.Kindlustus.
3.Kontrollida summuti viimast korda üle.
4.Rehviboks
5.ÜV.
6.Nautida.. 8)
See siis hetkeplaan, eks näis, kas ka õnnestub


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 11.01.2013 02:12 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
7. uus summutiots :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 11.01.2013 14:32 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
SIUKE kogus kahepoolset teipi numbri kinnitamiseks? :o

Mul endal jookseb ümber numbri 1 riba ainult ja püsib väga viisakalt. Ees on number üldse ainult ühe riba abil numbri ülemises servas ja pidi ka jõudu rakendama, et kätte saada seda, kui vaja oli. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 11.01.2013 14:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.02.2010 02:02
Postitusi: 808
ghozt kirjutas:
SIUKE kogus kahepoolset teipi numbri kinnitamiseks? :o

Mul endal jookseb ümber numbri 1 riba ainult ja püsib väga viisakalt. Ees on number üldse ainult ühe riba abil numbri ülemises servas ja pidi ka jõudu rakendama, et kätte saada seda, kui vaja oli. :D


kõik oleneb ka teibist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 11.01.2013 15:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2009 22:17
Postitusi: 1190
Asukoht: Tallinn - Võru
Mul on 3M teibiga tagumine number ja piisas kolmest ülevalt alla triibust, et number paigal oleks. Panustaks pigem sellele, et seda teipi on kasutatud numbrimärgi aluse lärisemise ennetamiseks....

_________________
Don't follow me, you won't make it


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 12.01.2013 18:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Ei, teip oli siiski numbri kinnitamiseks. Ning isegi sihukese kogusega kukkus number koos alusega sealt küljest ära.. :D
Arvatavasti siis numbrialus kas kruvidega kinni lasta või muretsedagi 3M teip..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 12.01.2013 19:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2009 22:17
Postitusi: 1190
Asukoht: Tallinn - Võru
3M teip ja numbrialust üldse mitte panna... Ja pinnad korralikult puhtaks!

_________________
Don't follow me, you won't make it


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 15.01.2013 21:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Nii, näidikud on töökorras. Nõudis ühe ühenduse taastamist ainult. Nüüd siis peegliklaas, ning võib hakata ajama ülevaatuseasju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 16.01.2013 19:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Nii, täna said siis viimased lahtised otsad ära ühendatud, ning ka väike pildiseeria siia kõrvale.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Lühike pildiseeria siis sellest, milline ta oli ja milliseks ta on saanud. Ühtlasi ka väheke sisust pilte, ning näide rooli naha seisukorrast.
Aga, see õnn oli üürike. Tehes tänaval väikest tiiru ja lastes pöörded kuskil 3-4 tuhande kanti, lõi üürgama õlirõhu märguande. Instinktiivselt lülitasin mootori välja ja ajasin ta alla auku tagasi. Sealne kontroll kinnitas kahtlust: õli on 3 aasta jooksul aegamisi mootorist välja immitsenud. Egas midagi, nüüd siis õli- ja filtrivahetus, äkki ka mõni tihend, ning liiklusesse ta lähebki.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 17.01.2013 20:00 

Liitunud: 09.07.2008 12:45
Postitusi: 481
Asukoht: Jõgeva
Päris kõva töö on ära tehtud, aga velg on küll väga mannetu seal all...
Eks varsti saab Jõgeval liikumas näha vast. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 17.01.2013 20:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Veljed on hetkel talvekad, mis tulid autoga kaasa. Tegu on Ronal Votex velgedega, mis olid kunagi lisavarustusevalikus, ning mis minu autole ka võeti kunagi. Tegemist on vähe haruldaste velgedega, vähemalt nii palju, kui uurinud olen. Kunagi uurides liikusid kehvas seisus veljed Saksa ebay-s kuskil 200€ kanti. Nüüd muidugi hinnad allapoole näinud, rääkimata veel valikust. Aga, suveks siiski tulevad leht-2 tagasi olnud BBS veljed, mis ma korda teen.
Aga, täna sai siis kätte peegliklaasi! Aga, karbist välja võttes oli juba aru saada, et see kinnitus on täiesti vale. Nüüd vaja peegliklaas ühelt aluselt teisele tõsta. Mistõttu, küsiks. Kuidas saaks selle klaasi aluse pealt valutult kätte, ning kuidas ta kinnitada vanale alusele?
Ühtlasi, rõõmustavaid uudiseid isa käest: ostetud on õli, filter ja soendustoru, mis on kapoti alt puudu. Jee.
Aga, huvi pärast veel uurin. Kas kahjustusi velgedel oleks mõtekas parandada keemilise metalliga, ning siis siledaks lihvida ja värvida? Ning mõnda head värvieemaldajat oleks ka vaja, ehk oskate soovitada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 17.01.2013 20:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.03.2012 22:55
Postitusi: 491
Tuunikala kirjutas:
Veljed on hetkel talvekad, mis tulid autoga kaasa. Tegu on Ronal Votex velgedega, mis olid kunagi lisavarustusevalikus, ning mis minu autole ka võeti kunagi. Tegemist on vähe haruldaste velgedega, vähemalt nii palju, kui uurinud olen. Kunagi uurides liikusid kehvas seisus veljed Saksa ebay-s kuskil 200€ kanti. Nüüd muidugi hinnad allapoole näinud, rääkimata veel valikust. Aga, suveks siiski tulevad leht-2 tagasi olnud BBS veljed, mis ma korda teen.
Aga, täna sai siis kätte peegliklaasi! Aga, karbist välja võttes oli juba aru saada, et see kinnitus on täiesti vale. Nüüd vaja peegliklaas ühelt aluselt teisele tõsta. Mistõttu, küsiks. Kuidas saaks selle klaasi aluse pealt valutult kätte, ning kuidas ta kinnitada vanale alusele?
Ühtlasi, rõõmustavaid uudiseid isa käest: ostetud on õli, filter ja soendustoru, mis on kapoti alt puudu. Jee.
Aga, huvi pärast veel uurin. Kas kahjustusi velgedel oleks mõtekas parandada keemilise metalliga, ning siis siledaks lihvida ja värvida? Ning mõnda head värvieemaldajat oleks ka vaja, ehk oskate soovitada.


Võin pritsist läbi lasta su veljed :)

_________________
Saab 9-3


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 20.01.2013 13:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Igatahes, õlivahetuse sain täna tehtud. See tökat, mis seal oli, polnud päris õli ka enam mitte. Igatahes, nüüd poolsünt sees, ning vast mingi aeg on nüüd mureta.
Ühtlasi, hommikune 3-püti peal käimine eeldab nüüd süütesüsteemi ülekäimist, ning varsti pooleks minev rihmaseib vajab ka veel vahetamist. Pole see teedele saamine ikka üldse mitte lihtne..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 25.01.2013 22:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Olgu siis, väikesed uuendused ja pikem monoloog.
Alustame siis kolmapäevast. Algas see siis sellega, et mul oli käes suur kotitäis asju. Uus jagajakaas, uued küünlajuhtmed, uued küünlad 3 elektroodiga, uus kütusefilter ja uus õhufilter. Ning alustasin siis otsast tegemist.
Alustuseks siis õhufilter koos kopsikuga maha. Siis kähku tanklasse, kust sai lunastatud küünlavõti. Alustasin siis küünalde mahakeeramist vasakult esimesega. Ning, no ei tule. Kindluse mõttes võtsin siis ette teise küünla. Tuli ilusti maha ja ei olnud ilus küünal lihtsalt. Egas midagi, uus tagasi. 2. silinder tehtud siis. Liikusin tagasi esimese juurde, proovin keerata. No ei tule. Võtsin siis kullinokad appi, et pikendada haaret. Rakendan jõudu ja.. Küünlavõti katki.. :ouh
Egas midagi, tagasi tanklasse, kus vahetati ilusti võti ringi ja tagasi koju. Otsustasin siis mitte 1. küünalt puutuda, võtsin ette 3. ja 4. Need ilusti vahetatud, ei andnud mulle 1. küünal rahu ikka. Proovin keerata uuesti, no ei. Pikendasin uuesti haaret ja.. Vars kõveraks ja katki.. :waah
Egas midagi, tagasi tanklasse. Aga, neil võtmed otsas, vahetasin siis katkise võtme raha vastu.
Täna siis isa tõi mulle rihmaseibi ja küünlavõtme. Aga, ta jõudis enne mind koju ja hakkas siis küünalt vahetama. Rakendas jõudu ja..
Otseloomulikult küünlavõti pooleks.. :kill
Ehitas siis mingi konstrui, kasutades toruvõtit, ning sai vahetatud selle küünla.. Ladus siis ülejäänud auto ka kokku ja käivitas ka. Pidavat käima, nagu siidi.
Homne plaan siis ära vahetada rihmaseib, ning teha äkki teha ka video auto käimisest, ning äkki ka tutvustav video autost, kui sellisest. Aga seda siis homme.
Vabandust pika jutu eest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 26.01.2013 11:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2005 09:46
Postitusi: 62
Asukoht: pärnu
Tõesti kõvatöö ära tehtud masinaga ja ma panin numbrimärgi silikoniga igastahes kinni,ning tümpsmeistriga kah ei plärise loom :D
Kahju,et mul sellist airbagiga korralikku rooli enam alles pole keldris oleks muidu sulle saatnud häämeelega.Luugitiiva võin saata ja esituled mul veel ühed alles.
Jaksu ja loodame,et üv läbiläheb ikka!!!

_________________
Vanad ja kandilised omavad!!!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7