Tänud. see on hea info.
Täishooldus on siis järgnev:
Õlifilter 11,71
Õlifiltri korgi tihend 1,63
Õhufilter 31,96
Kütuse filter 22,81
Mootoriõli esp formula 5w30 95,16
Salongifilter 14,75
Piduri vedelik 0,5l 4,05
Käigukasti tihend 1,63
Silla tihend 2,78
Käigukastiõli 75w-90 20l sünt 24,93
töö raha 125,33
Pisitarvikud 13,47
Kokku 350,21 +km = 420,25
EGR kohta tehti goodwill päring ja tehas saatis pikalt.
Öeldi, et tehas tahab midagi ette võtta diislite asjadega, aga ilmselt dream on.
Vaadati ka paari oraanzi kohta ja öeldi, et keregarantii 12 aastat kehtib läbivale roostele.
Hetkel läbivat roostet ei ole ja ilmselt ka 12 aasta jooksul ei arene nii kaugele.
Mis sisuliselt tähendab, et unista edasi.
Öeldi, et kui hooldusesse tuled siis peseme auto puhtaks, vaatame ukse nurka ning siis otsustame kas temee midagi või ei tee.
See tähendab, et nad ei tee ilmselt mitte midagi, aga hooldusesse ootavad küll.
Ukselinki katsus ka ning ütles, et äkki on mingi vedru lahti. Ei tundunud, et tihend lihtsalt vahel oleks.
Nüüd tuleb otsustada kas jätkata hooldamist esinduses või mitte.
Seni on kenasti kõik hooldused seal tehtud.
Ilmselt egr osas sealt abi enam ei saa kuna kuni 6 aasta vanus on täis.
Kui asjad küljest ära ei roosteta siis ka keregarantiid ilmselt ei saa.
Mis tähendab, et peale hea teeninduse ilmselt esindusest enam kasu ei ole.
Aga lsd osas on küll uudised head
