Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 02:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 01.01.2013 21:29 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
FOX1000 kirjutas:
jäi selline asi silma

http://www.auto24.ee/used/1044179



See asi on müüdud juba ju...


EDIT: Siis küll.


Viimati muutis Markko, 01.01.2013 23:32, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 01.01.2013 22:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
Vuffel kirjutas:
FOX1000 kirjutas:
jäi selline asi silma

http://www.auto24.ee/used/1044179



See asi on müüdud juba ju...

no,siis ki ma selle lingi siia panin,siis veel ei olnud,eks hea hinna eest lohistati ära


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 02.01.2013 05:56 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
krss kirjutas:
To cut a long story short, mulle on vaja teist RAFi pikenduseks :D . Kes RAFi omanud, peaks teadma hästi, et need Volga sillad seal ei kesta teps mitte. Samuti pole RAF just see masin, millele võib nii Pariisis, Viinis kui Oslos leida letilt vajaliku varuosa, et sellega veel kunagi koju jõuda. RAF on siin teemas küll huumor, aga see paratamatult mõjutab valikuid, sest meil väga levinud autod (nt Transporter) on nii põhjas kui Prantsusmaal oluliselt haruldasemad kui prantslased meil.
Tsiteeri:
Mõne tuhhi ees ei paista leidvat aga kui lähtuda sinu lausest, et MAX 10k euri... jne

Vaata kuhugi tuleb piir tõmmata. Sama hästi võiks öelda, et kui on võimalik 10K auto kohe sulas välja osta, ei tohiks tekkida raskusi 50K auto liisimisega. Ma lihtsalt pean mõistlikumaks osta midagi 1-2K väärtuses ja kulutada seejärel teist samapalju auto ideaalsesse seisukorda saamiseks, et ei peaks pärast seletama siin foorumis, et -40 kraadiga ei peagi vana auto käivituma või ükshaaval iga-aastane loginate kõrvaldamine veermikust ongi normaalne. Eelmise väga väikese ls-ga meeriklase ideaalkorda saamiseks kulus nt üle 3K, praktika näitab, et mida uuem, seda rohkem kulub ja seda kiiremini uuesti tähelepanu nõuab, lõpuks ongi kulunud 10K maksva 10a vana auto kordasaamiseks kokku 15K, mis peale kraavi keeramist mõne laubaka ärahoidmiseks tuleb lihtsalt oma kuludesse kirjutada... ma pole nii rikas, et seda omale lubada. Samas peale eurokraavi keeramist tahaks siiski ellu jääda, mis välistab mõnegi vana auto, rääkigu samas reklaamid mida tahes.


Kõik õige, lihtsalt jäi silma, ja peaks sinu vajadused ehk ära katma. Mis puudutab oma kuludesse kirjutamist, siis see on põhjus mix ma isiklikult ei viitsi vanade risudega vaeva näha, kuna kuskilt jookseb kasko peale tegemise piir, samas peaks see olema 11 aastat vms vist, nii et peaks saama üsna normaalsele liikurile ka kasko peale teha. Siis ei pea muretsema ei kitse pärast, eurokraavide, majade vahel peeglite / makkide tuurijate jmt pärast. Kulub kyll kopikas rohkem iga kuu, aga ajalugu näitab et keegi selle arvelt remondifondi väga ei kogu. Rahulikul unel on oma hind. Aga eks ta valikute küsimus ole...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 02.01.2013 21:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 2771
Asukoht: Tallinn
FOX1000 kirjutas:
Vuffel kirjutas:
FOX1000 kirjutas:
jäi selline asi silma

http://www.auto24.ee/used/1044179



See asi on müüdud juba ju...

no,siis ki ma selle lingi siia panin,siis veel ei olnud,eks hea hinna eest lohistati ära

See valge buss oli 2-3 nädalat tagasi veel müügis 1200 euroga, käigukast oli siis vigane, ent linnas pidi sõita saama.

Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 03.01.2013 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2007 10:16
Postitusi: 374
Asukoht: Võru/Põlva/Tartu kiirliin
Sattus üks selline kuulutus kogemata ette ja esimese asjana tuli meelde krss ja sinu bussi otsing :)

http://autoline.ee/sf/buss-linnabuss-RE ... 24400.html


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 04.01.2013 02:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.06.2011 17:38
Postitusi: 631
Asukoht: Tallinn Pääsküla Telefon: 58150468 enrico.tamm@gmail.com
Kas selline sprinter ei aja asja ära? :)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1216574

Selline muidugi märksa ägedam: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1198721
või selline: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1182620

2-e viimase puhul pead muidugi koerad või vankrid vist koju jätma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 04.01.2013 23:52 

Liitunud: 16.07.2003 09:32
Postitusi: 239
Asukoht: Aerodünaamiline telliskivi
Üleeuroopailse tasuta autoabi ja tasuta asendusauto saab tänapäeval ka koos kaskoga.
Mul nüüd aastake olnud igapäevases kasutuses 2007a FL pika kere ja 8 istekohaga Trafic.
Esisilla kestmise kohapealt ei oska veel midagi kosta kuna ise vahetasin ca 20k tagasi esimesed amordid, sarniirid ja välimised rooliotsad.
Mingeid kolinaid ei täheldanud aga kuna väiksed lõtkud olid sees ning amordid olid veidi niisked siis ennetavalt sai see vahetus kõik korraga ära tehtud. Ega seal veermikus ei olegi rohkem suurt midagi vahetada. Roolilatt pidi neil nõrgem koht olema aga see maksab tänasel päeval uuena vaid mõnisada euri. Seega peaks olema suhteliselt lollikindla veermikuga masinaga.
Mootorite kohapealt soovitaks ise võtta 2.5d, mis peaks põhimõtteliselt olema Masteri mootor väheste modifikatsioonidega ning kestab ilma suuremate remontideta 500+k, kui regulaarselt hooldada. 1.9 ja 2.0 diislitel pidavat pihustitega rohkem muresid olema.
Sõidumugavusest veel niipalju, et tegemist on küll põhimõtteliselt reisijate veoks kohandatud kaubikuga aga ka 1000+ km otsi sõita pole mingi mure. Ei väsi selg ära ega midagi.

_________________
Jahutusveod, termoveod, jaotusveod, kullerveod jpm.
Uued ja soodsad varuosad. Kontakt 5 1 5 2 4 9 2 vōi ps.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 19.01.2013 20:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2005 21:18
Postitusi: 269
Asukoht: Tartu
2001a Transitikohta ei oska ise küll midagi halba öelda. Eks oleneb kuidas hooldada-hoida.

2,0 on esiveolised, 2,2 kah esivedu (uuemad).

Tagavedu on 2,4 ning erinevate kw-dega. Minu mäletamistmööda 66st kuni 92ni ILMA common railita. Commonreilid vist üle 100kw kah.

Neid kahte sorti pihustitega, tavaline ja siis elektroonilised ehk common rail. Algusaastate pillidel tavalised peal (2005a isegi ilma common railita üks kodus).
Mootorid on ketiga ja vastupidavad. 500 000km pole mingi näitaja, kui korralikult hooldatud. Pigem teha õlivahetus varem kui hiljem, tehase intervall 25 000km aga ise vahetanud 10 000km pealt. Ise eelistaks tavaliste pihustitega varianti, vähem elektroonikat ja seega lollikindlam.

Osadel on kahemassiline hooratas, aga see pole kõige parem, aga kui vahetada saab panna tavalise mis kestab.

Roostekohapealt kui normaalselt hooldatud on siis probleeme sellega kõvasti vähem kui eelkäial. Kui pole paigaldatud, soovitaks paigaldada kindlasti logarid, hoiab tiivaääred korras. Kuna aga tegemist kaubikuga siis elujooksul nad kõvasti igalepoole pihtasaavad, see on ka enamasti roostetamise põhjus.

Veermik on vägagi vastupidav ning lihtsa ehitusega. Pole sellega mingeid eriilisi muresid olnud. Sillajuppe tuleb üliharva vahetada.

Korralik isend sebida ja korralikult hoida saab päris hea kaubiku. Ise eelistaks muidugi Jumbot, ehk kõige suuremat. Ja kindlasti täiskõrget sest kui sees majandada saab püsti seista kaubaruumis (vähemalt mina).

Millegiüle kurta pole, peres üks 2001a Transit juba 8aastat ja ca 550tuh kellal millest pea nelisada tuhat meiekäes olnud. Mootor pole lahti käinud ning teepeale pole masin jätnud. Enne 500tuh täitumist sai vahetatud mootorikett mida on lihtsam teha kui pooltel autodel hammasrihma vahetust. Siiski oli kogu ketisüsteem väga värske, taldadel ja asjadel kulumisjäljed puudusid.
Aga noh nüüd on julge, järgmised 500tuh seda ei näpi. Ise koguaeg hooldanud ja remontinud. Algusest peale kereeest hoolt kantud, värv maha tulnud siis seda ka peale plätserdatud ning uksed asjad seest ära õlitatud, põhjaalla mastiks korralik jne.
Käigukasti ja siduriga pole mingeid probleeme olnud. Tagasild samuti murevaba. Võiks ainult LSD olla, sest talvel tühjalt on :bs ...

Olen nõus, et eelmine oli eriti pommikindel. Endal ka üks 99a Hi-Cube ja selle eluiga sõltub puhtalt sellest, kui palju viitsib keevitada. Enamik väga läbi omadega just kerepoolest. Saaks mõne korraliku SUURE kere, teeks kõva õlitamise ja plätserduse ja hooldaks normaalselt, siis võiks vist lõputult sellega sõita.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 21.01.2013 10:19 

Liitunud: 29.11.2006 23:01
Postitusi: 226
Asukoht: Lõuna-Eesti
kuna sügisel lõppeb traficul liising ära, siis oleks midagi asemele vaja, kuna see 1,9 disla on nii õnnetu ja ei sobi maatingimustesse. seega uus buss võiks olla diisel ja nelikveoline, ega peale vw vist nelikuid pole? hinnaklass kuni 7000 euri...
9 kohta peaks ka olema.

_________________
Kanuu-, Süsta- ja Raftimatkad Lõuna-Eesti jõgedel. Küsi pakkumist!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 21.01.2013 12:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.05.2010 18:40
Postitusi: 889
Asukoht: Pärnu
Hiacet on ju ka neliveolisena.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 21.01.2013 13:58 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2008 01:12
Postitusi: 2818
Asukoht: Tln
Drag kirjutas:
Hiacet on ju ka neliveolisena.

teema algatajal olemas juba

_________________
http://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 21.01.2013 14:45 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
wax kirjutas:
Drag kirjutas:
Hiacet on ju ka neliveolisena.

teema algatajal olemas juba


Mis siis lõpuks loosi läks? Iveco turbo daily?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 23.01.2013 08:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2005 15:27
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Traficu/vivaro esisillale ei oska midagi halba etteheita. Pigem on nõrgaks lüliks käigukast. Sõidan ~4a. vivaroga ( kaubik, enamasti täislastis ). Sõiduasend on nendel väga mugav, vähemalt minu jaoks. Squadil oli ka trafic, tema käest saad ka infot kuidas vastu peab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väikesed bussid ja minibussid
PostitusPostitatud: 27.02.2013 23:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2007 10:16
Postitusi: 374
Asukoht: Võru/Põlva/Tartu kiirliin
Tõenäoliselt hakkab sind kunagi häirima ühe lükandukse puudumine. Aga usun, et see on sinu eelnevaid nimekirjasid vaadates kõige mugavam ja mõistlikum lahendus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7