Ohh pole suht kaua aega kirjutanud siia midagi
Tegelikult vaikselt ikka nokkitsen ja liigun paremuse poole (nii kuidas rahakott kannatab)!
Hetkel sõidab vana turboga aga uus juba on riiulis ja ootab paigaldust.
Muudatused mis on viimati toiminud on järgmised:
Sai seatud paika süüde 20 kraadi , sõitsin mõnda aega ringi siis hakkas lekkima roolilatt. Workshop Manual ütleb ,et selleks ,et latt vahetada tuleb mootor maha tõsta aga tegelikult asi suht lihtne , tuli natuke keret lõigata ja kätte ta saingi nii ,et mootor ilusti peal.
Vana omaniku kontaktid olid kadunud ja ei mäletanud mis masina roolilatt see seal on aga peale mõningast uurimist sain teada ,et selline latt on Nissan Maximal ja Nissan Primeral W10, selge saigi leitud korralik latt Maxima 98a. oma.
Veel oli üllatuseks see ,et rooliotsasi tuli natuke modifitseerida (ehk sisemistel otsadel välis keeret natuke peale lõigata, et rooliotsa saaks kaugemale sisse keerata (sedasi oli tehtud ka vanadel rooliotstel).
Veel sai soetatud Inglismaalt sellised asjad ,.nagu Gab Super Street Shocks reguleeritava jäikusega + SSR madaldus vedrud -40mm.


Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.usNüüd on masina juhitavus väga hea ja teel istub kindlalt .
Veel juhtus see ,et Nismotronic (tütar plaat) lakkas töötamast, nimelt ei saa enam ühendust läbi kaabli temaga . See siis sai USA-sse tagasi saadetud ja uus plaat liigub juba siia poole, eks loodame ,et nüüd saab asja ilusti käima ja siis saab hakkata paigaldama uut turbot milleks on selline :

Uploaded with
ImageShack.usHolset HX35W , loodame ,et mahub sinna kapoti alla
Kollektori flants kah olemas ja T3 divided flants kah. Eks varsti hakkan lammutama ja proovin kätt ka custom kollektori tegemisel.