Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 02:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 16.02.2013 01:23 

Liitunud: 24.12.2008 02:26
Postitusi: 1006
Asukoht: Eesti :)
El Presidente kirjutas:
Kümneid kordi lahatud teema küll...

Mootorikoodi järgi saab aru, mis loomaga on tegu.

Kõik B-ga algavatel 2003 aasta ja üles (BDG, BCZ, BDH või BAU, välja arvatud BFC) mootoritel on juba uuema ja töökindlama konstruiga nukkvõllid ja nookurid.
Mootorikoodi leiab ploki või siis kaane pealt, aga selle aja masinatel juba enamasti plastikkatted peal, nii et näputööd. Leiab ka service raamatu algusest tegelikkusest.


Loll jutt suhu tagasi !!! lendavad need uuemad ka seibideks nii,et vähe ei ole! Näen neid pmst igapäev

Jutul lõpp !

_________________
Digital Designs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 16.02.2013 01:31 

Liitunud: 30.09.2009 20:12
Postitusi: 215
Shadowz kirjutas:
El Presidente kirjutas:
Kümneid kordi lahatud teema küll...

Mootorikoodi järgi saab aru, mis loomaga on tegu.

Kõik B-ga algavatel 2003 aasta ja üles (BDG, BCZ, BDH või BAU, välja arvatud BFC) mootoritel on juba uuema ja töökindlama konstruiga nukkvõllid ja nookurid.
Mootorikoodi leiab ploki või siis kaane pealt, aga selle aja masinatel juba enamasti plastikkatted peal, nii et näputööd. Leiab ka service raamatu algusest tegelikkusest.


Loll jutt suhu tagasi !!! lendavad need uuemad ka seibideks nii,et vähe ei ole! Näen neid pmst igapäev

Jutul lõpp !



Kui õigel ajal ei hoolda!!!

_________________
Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 16.02.2013 02:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2008 22:18
Postitusi: 1192
Asukoht: Pärnu
Shadowz kirjutas:
El Presidente kirjutas:
Kümneid kordi lahatud teema küll...

Mootorikoodi järgi saab aru, mis loomaga on tegu.

Kõik B-ga algavatel 2003 aasta ja üles (BDG, BCZ, BDH või BAU, välja arvatud BFC) mootoritel on juba uuema ja töökindlama konstruiga nukkvõllid ja nookurid.
Mootorikoodi leiab ploki või siis kaane pealt, aga selle aja masinatel juba enamasti plastikkatted peal, nii et näputööd. Leiab ka service raamatu algusest tegelikkusest.


Loll jutt suhu tagasi !!! lendavad need uuemad ka seibideks nii,et vähe ei ole! Näen neid pmst igapäev

Jutul lõpp !

Ei tea, mis puhul sa kohe iga päev näed neid nutuseid audisid? Kõik hooldamata surmad on sinu remontida sel juhul. Nukkvõllide ja nookurite koha pealt jään täpsed ehituslikud iseärsused küll võlgu, just uuenduste osas 2003a B-ga algavatel mootorikoodidel. Aga kohe kindlasti vastupidavamad eelkäijatest.
Siiski ei kiida ka ma siin midagi...ega ilmaaegu pole loodud väljend "Hitleri kättemaks".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 16.02.2013 11:14 

Liitunud: 27.08.2007 12:51
Postitusi: 301
Alates 2003 on teistsuguse konstruktsiooniga nukad, mida üldiselt peetakse vastupidavateks. Ainuke mure selle mootoriga on kütusekulu, linnas 10-11 pole siiski väga normaalne diisli kohta.

Nukkvõlli-probleemivabad mootorid on järgnevate mootorikoodidega: BAU, BDG, BCZ ja BDH

Väljalaskeaasta alates 01.2003

Autod millele neid paigaldati:

BDG 120KW:
06/03-05/06 Audi A4
02/03-01/05 Audi A6
05/03-05/05 Passat 3BG

BCZ 120KW:
06/03-12/05 Audi A4
02/03-08/05 Audi A6

BDH 132KW:
06/03-12/04 Audi A4
02/03-01/05 Audi A6
01/03-05/05 Passat 3BG

BAU 132KW:
06/03-12/04 Audi A4
02/03-08/05 Audi A6
01/03-05/05 Passat 3BG


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 16.02.2013 12:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
vaido84 kirjutas:
:D Raha pole :D aga ikka sõidan 99a 2,5 v6 tdi quattroga!Liiga palju kardate seda mootorit! Pole selle häda midagi,kui korralikult hooldatud!


+1 Tihedad õlivahetused aitavad neid nukkasid kenasti. Edasi astub kenasti kuid kütusekulu on diisli kohta üsna suur. Muidu hea püss!

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 16.02.2013 12:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Tegu on V6-ga, kui otsitakse öko pilli siis ei tasuks V-mootoriga isendit üldse otsida. Sõitke oma 1,9 junnidega ja käige vahest tanklas. V6 ei ole ökotamiseks mõeldud.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 16.02.2013 12:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
mkb kirjutas:
Vahetage õlisid ja filtreid normaalsel ajal.



Just! Antud V6 nõuab täissünt õli ja seda tuleb vahetada kusagil 7000km. läbimise pärast. Kui õlivahetusi teha enneaegselt siis toimivad ka need nukad.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 16.02.2013 12:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
s-roc kirjutas:
Kui raha on palju ja tõesti enam mujale investeerida ei ole, siis soovitan. Üle põlve hooldatud nukamajandust saad nii ehk naa pikema enesehoidmise ajal (kui mitte kohe) remontida, kulujupihinnad taolisel probleemil sõltuvalt haiguse raskusest 1200 eur + tööraha 2-300 eurot kindlasti.

Kokkuvõttes on hea auto - kütust võtab diisli kohta mõttetult palju & üleüldine hooldamine on kallis. :)

Selleks peaks auto pool elu ju käes olema. Ma olen kindel, et Eesti keskmine nn pereinimese läbisõit ei ole ole üle 15000, seega peaks auto mingi 15a sinu käes olema. Kui on auto töötegemise vahend, siis on loomulikult läbisõidud teised, aga paljude jaoks on siiski auto koju-tööle-trenni-koju sõiduvahend, millega korra kuu paari tagant maale vanemate juurde ka sõita. Kahtlen küll, et inimene kes korra nukad ära teeb seda enam teistkorda tegema hakkab.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 16.02.2013 12:44 

Liitunud: 27.08.2007 12:51
Postitusi: 301
andres393 kirjutas:
Tegu on V6-ga, kui otsitakse öko pilli siis ei tasuks V-mootoriga isendit üldse otsida. Sõitke oma 1,9 junnidega ja käige vahest tanklas. V6 ei ole ökotamiseks mõeldud.


1,9 TDI pole junn vaid kõige parem mootor mis VW on iial teinud. Seda näitavad ka nende masinate hinnad, ehk nõudlus nende järele.

V6 probleem seisnebki selles et ta pole öko ega ka märgatavalt kiirem 1,9 mootorist.

1.9TDI 96kw Passat kiirendab 10s sajani, võttes samal ajal keskmiselt alla 6 liitri kütet

V6 120/132kw kiirendab automaadiga 10s sajani, manuaaliga 9s, keskmiselt võtab nii 8 ja linnas 10+

Siit on juba selgelt näha kui mõttetu on V6 TDI Audi


Viimati muutis ookuitore, 16.02.2013 13:28, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 16.02.2013 13:09 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Pole see ainult Audi mure. Ka teiste tootjate mikrodiislid on kohati mõistlikumad, kui suured V6-diislid. Üldiselt, üsna naiivne on loota, et 100+kw suur diisel võtab kütust sama palju, kui väike diiselmootor.
Üldiselt- kes tahab head minekut, mõnusat väänet ja ei loe sente kütuse peale kulunud rahast ning hoolduste hinda ei vaata, võtku V6 diisel.
Kes ootab ökonoomsust ja odavat hooldust, võtku R4 diisel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 16.02.2013 13:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Mismõttes suur? Litraasi vahe on pool liitirt ainult. Kuidas siis mersu kolme liitrised v6tavad vähem? Pigem ikkagi v mootori eripära on see suur kulu.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 16.02.2013 13:17 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
killer666 kirjutas:
Mismõttes suur? Litraasi vahe on pool liitirt ainult. Kuidas siis mersu kolme liitrised v6tavad vähem? Pigem ikkagi v mootori eripära on see suur kulu.



Suure all mõtlesin silindrite arvu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 16.02.2013 14:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2008 21:31
Postitusi: 207
Asukoht: Tartu/Jõgeva
ookuitore kirjutas:
Nukkvõlli-probleemivabad mootorid on järgnevate mootorikoodidega: BAU, BDG, BCZ ja BDH



Pigem ütleks,et läheb paremaks,aga probleemivaba on kindlasti liialdatud nüüd!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 07.03.2013 10:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
dellu kirjutas:
s-roc kirjutas:
Kui raha on palju ja tõesti enam mujale investeerida ei ole, siis soovitan. Üle põlve hooldatud nukamajandust saad nii ehk naa pikema enesehoidmise ajal (kui mitte kohe) remontida, kulujupihinnad taolisel probleemil sõltuvalt haiguse raskusest 1200 eur + tööraha 2-300 eurot kindlasti.

Kokkuvõttes on hea auto - kütust võtab diisli kohta mõttetult palju & üleüldine hooldamine on kallis. :)

Selleks peaks auto pool elu ju käes olema. Ma olen kindel, et Eesti keskmine nn pereinimese läbisõit ei ole ole üle 15000, seega peaks auto mingi 15a sinu käes olema. Kui on auto töötegemise vahend, siis on loomulikult läbisõidud teised, aga paljude jaoks on siiski auto koju-tööle-trenni-koju sõiduvahend, millega korra kuu paari tagant maale vanemate juurde ka sõita. Kahtlen küll, et inimene kes korra nukad ära teeb seda enam teistkorda tegema hakkab.

Nii, kõik kes nüüd räägivad, et autoga sõidetakse aastas 50-100 000, siis üks huvitav uuring jäi just silma:
Tsiteeri:
Tallinna tehnikaülikooli logistikainstituudi professor Dago Antov tõi võrdluseks, et ühe Eestis registreeritud sõiduauto keskmine läbisõit aastas on 12 532 kilomeetrit. „Seega oleks ühe sõiduauto keskmine läbisõit päevas circa 34 kilomeetrit ja kuue kuuga 6000–7000 kilomeetrit,” väitis ta 2011. aasta maanteeameti uuringule tuginedes.

Allikas: http://www.epl.ee/news/eesti/elektriaut ... d=65784350

Ehk siis see maksimum 15 000 mida ma siin foorumis olen juba pikalt väitnud ühe pereauto keskmiseks läbisõiduks olevat tundub täiesti paika pidavat.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.5tdi 132kw quattro
PostitusPostitatud: 07.03.2013 15:16 

Liitunud: 08.02.2013 21:39
Postitusi: 316
dellu kirjutas:
Tsiteeri:
Tallinna tehnikaülikooli logistikainstituudi professor Dago Antov tõi võrdluseks, et ühe Eestis registreeritud sõiduauto keskmine läbisõit aastas on 12 532 kilomeetrit. „Seega oleks ühe sõiduauto keskmine läbisõit päevas circa 34 kilomeetrit ja kuue kuuga 6000–7000 kilomeetrit,” väitis ta 2011. aasta maanteeameti uuringule tuginedes.

Allikas: http://www.epl.ee/news/eesti/elektriaut ... d=65784350

Ehk siis see maksimum 15 000 mida ma siin foorumis olen juba pikalt väitnud ühe pereauto keskmiseks läbisõiduks olevat tundub täiesti paika pidavat.


Ma olen Sinu arvamusega läbisõidu osas täiesti nõus, kuid ei nõustu väitega, et justkui peaks seda autot omama üks inimene poole oma elust, et eelpool kirjeldatud probleemi otsa sattuda.
Minu jutu mõte oli pigem selles, et kõik, mis liigub, see ka kulub. Seega kui varasemalt pole korralikku kap.remonti tehtud, siis küllap ta lähi- või kaugemas tulevikus pärast ostu ka tuleb, kuna keskmine läbisõit autol, mille sünniaasta jääb vahemikku 1997-2005, jääb ju kuskil 200k kuni 300k km juurde.

Üldiselt jäägu igale oma arvamus, aga minu seisukoht on, et üldiselt räägivad selle mootori kestvusest head juttu inimesed, kes on kõnealust sõidukit pidanud alla aasta.

_________________
Tõnis_S kirjutas:
Aga kas X mehed üldse tavaliste bemmi meestega suhtlevad? Kolm- ja viissada ikse on suhteliselt vähe ja x5, x6 vennad tunduvad sellised ülbed, umbes nagu lolo ja pepe filmis need teised pingviinid


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7