Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 02:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 90 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 22:23 

Liitunud: 17.01.2013 12:02
Postitusi: 130
Võta nüüd näpust, aga aitäh neile kes viitsivad ja kui jaksu, laske edasi saab nii mõndagi tarka teada. Vaatasin, et kuskil 1500€ saab pealt vaadates juba üsna korraliku audi 100 2.0 85kw ja nagu väidate, et ta veel pommikindel ja suhtkoht ökonoomne on siis miks mitte.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 22:56 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
audi 100 c3 peaks ka üsna pommikindel valik olema vist ju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.10.2008 18:31
Postitusi: 238
Asukoht: Seal, kus aastaläbi ujuda saab ning ookean (nüüdseks Vahemeri) paistab koduaknast :)
Vuffel kirjutas:
Novart, kui Sa ise pole nende autodega kokku puutunud, siis võiks ehk vait olla? Miks soovitasin vanakooli Audisid- sest need on loodud kestma. Audi 80 B3 1.8 mootoriga on täielikult pommikindel auto, samamoodi Audi 100 C4 2.0 85kw. Lihtsad, lollikindlad, ülisoodsate varuosadega ja boonusena roostekindlad kered. See Kia, mida Sa soovitad...tõesti, enne võtaks 2101.

Esiteks näita mulle ka seda kohta, kus ma ütlesin, et Audi 80 kehv auto on !?

Teiseks, selle asemel, et kohe klähvima hakata, vb proovid teemaalgataja soovidesse natukene enne süveneda. Teemaalgataja esimesest postitusest võib välja lugeda, et tegu pole isikuga, kes autot oma kätega parandama hakkab, seega tuleks teemaalgatajale soovitada sellist autot, millega ta võimalikult kaua muretult sõita saaks, eksole? Igaljuhul ei ole selleks mingi mõnesaja eurone aia ääres/lumehanges vedelev auto, ükskõik siis milline (antud juhul olid Audid esindatud). Ideeliselt oleks täiesti mõeldav ka mõne sellise mõnesaja eurose auto ostmine juhul, kui ostueelarvest ülejäänu eest selline auto võimalikult heasse seisukorda viia, kuid teemaalgataja postitust lugedes, teemaalgataja vaevalt selliselt tegutseda tahaks ning lisaks juhul kui seda oma kätega ei tee, siis on selle tulemus tihti küsitav. Seega nendest autodest mis teemaalgataja esimeses postituses välja tõi on antud KIA kõige mõistlikum variant nagu ma ka oma esimeses postituses antud teemas välja tõin. Kui see KIA Sulle kuidagi au pihta poleks käima hakanud, siis me Sinuga siin seda dialoogi ei peaks. Kuid kui lihtsalt hakata KIA toodangut lambist mustama, siis paratamatult ei jää muud üle, kui selle eest seista, et taas mingeid linnalegende levitama ei hakata, et kui kehv auto see KIA ikka on...

_________________
S 600 L 5.8 W220 & SL 55 AMG W230 & tuhande eurone rannaauto...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 23:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
Audi 2.0 85kw päris ok mootor aga ökot siin pole kahjuks midagi,linnas 11sajale nigu naksti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 04.02.2013 23:42 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Golf 2 1.6 diisel. Öko ja küllaltki kestev vist. Kui ei kesta, siis vähemalt jupid ei maksa midagi ja korda oskab iga naabrimees teha, kellel garaaz on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 05.02.2013 00:00 

Liitunud: 17.01.2013 12:02
Postitusi: 130
No öko all ma ei pidanud silmas kütusekulu, sest see on arvestatav lihtsalt pigem kuidas mootor vastu peab ja kuidas jupud saadaval on/ja nende hind. Pigem maksan veidi rohkem kütte eest aga saan mingilmääral sõidumõnu ka. Golfide kohta ütlesin eelnevalt juba arvamuse, et nad on küll head kuid paraku liiga kokku pressitud. Arvestades, et ka käruga on vaja tulevikus sõita siis audi peaks jah ideaalne selleks olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 05.02.2013 13:18 

Liitunud: 01.07.2007 16:28
Postitusi: 732
Audisid ise omanud ei ole, küll aga on väike kokkupuude olnud nendega.
2.3 R5- kindlasti tasuks välja jätta kui just mootor väga viisakalt ei käi, kui puterdama hakkab ja ta hakkab seda, siis on jama lugu selle paika saamisega. Kütet võtab 20l/100-le siis.
100 C4 2.0 85kw- Mõtlesin ise seda osta ja rääkisin tuttavaga ja uurisin ning puurisin. Minek tundub täitsa ok. Kütet peaks minema keskmiselt 9 vast, ruumi on ja mugav on ta ka. Kapoti all on ruumi ja kestma peaks ta ka iseenesest.

Mille kohta aga kaasa rääkida oskan oma kogemuste põhjal:
Sierra- varem sai selliseid asju 400 euri eest laias valikus ja üle selle polnud mõtet makstagi. Praeguse turusituatsiooniga pole kursis väga enam. Küsitakse 500-600 ka. Mina olen omanud 3-e sierrat. Üldiselt saab täitsa normaalse asja 400 euriga ja isegi odavamalt kui otsida... Ei saa persses tehnikaga ja persses kerega- sõltub ka mida pidada persses kereks. Minu jaoks ei ole määrav ja elutähtis kui mõnes kohas on veidi roostet. (Alguses tahad koheselt ju rohkem sõita kui pigem korraliku kerega ja siis remontida tehnikat). Samas see selline lahtine asi, kes mida ootab.

SIISKI, tutikat masinat selle raha eest ei saa ja hooldused(filtrid, õlid, küünlad, vb pidurid, väiksemad andurivead vms nipet näpet) saad kohe vahetada niikuinii kui tahad sellest VÄGA korraliku asja teha. Ruumi on sierras palju, edasi läheb viisakalt ja kütet võtab ka täitsa okeilt- 7-8 kanti. (2.0 DOHC) ja alla sele mootori ei ole väga mõtet võtta.
Mida tasub tähele panna, on see, et masin kuuma ei saaks, aga see on mitmetel masinatel , et kuuma väga ei kannata.

Bmw pealt selle eest ma saan nüüd peksa, aga...
E34 525 141kw bensukas. -Jah, kütet võttab 10-11 keskmiselt.
-Jah, esisillas on juppe palju
- Jah, kardab kuuma
-Jah, on 6 silindrit ja rohkem küünlaid ja õligi vist läheb oma 5-6 l sisse, mitte 3-4
Aga:
1) Kui on korras mootor, siis ta kestab ka.
2) Ise remontida annab ka teda(ei ole tehnika minuarust ulme seal enam). Ja seda ütlen mina, kes pole tipptasemel remondimees, kuid sain edukalt mõningaid asju koos targemaga kõrval lahata, vahetada, parandada ja ka ise remontida.
3) Võimsust on piisavalt, saab edukalt ja ohutult möödasõite teha, linnas viimasel hetkel ennast laksust päästa kui keegi peaks sisse proovima sõita ja otseloomukult tahab algaja juht mõnes kohas veidi vajutada.
4) Jupid ei ole enam nii kallid nagu varem ja neid on väga edukalt saada(kasutatud)

Naeratuse toob see masin näole (eriti kui esimeseks autoks osta ja midagi sellise hinnaklassiga) ja samuti, ei ole vaja hiljem lisavõimsust otsima hakata, mis juhtuks võib-olla kui esimene auto nõrgem osta. Samuti saab heade lisadega masina. See jutt, et mida vähem lisasid, seda parem- ma ei ole selle poolt. Ütleme, et annab el. aken sul otsad, läheb aega ja vahetad ära. See ei takista sul sõitu...küll aga on hull nu*s suvel üks käsi roolil ja teine käsi aknavändal, seda aken alla krudida, või sõidu aeg kõrvalistuja akent???? :D
Kui kõrgemat kütusekulu ei karda ja võib-olla natuke rohkem maksta remondi peale, ja kilometraaž igapäevaselt 100km ei ole, siis võiks selle peale mõelda.

525 TDS- Väänet palju, asfaldil kannatab edukalt rullnokatseda, kütet läheb 7-8 keskmiselt, saad sõita ka sinisega 2x tavahinnast odavamalt. Samuti saad seda odava raha eest võimsamaks teha. Küll aga jääb chip-i lisamisega ära väheke kehvema kvaliteediga küttega sõit, sest chip on teoorias kütusekvaliteedile tundlikum.
Küll võib olla see probleemirikkam: talvel käivitamine, kui eelsüüteküünlad pole nii korras, aku pole nii hea, starter pole nii hea jne. Samuti sellel autol turbo ja kõrgsurvepump. Turbo tahab peale pikemat sõitu või rallimist kohapeal oma 30 sek-1 min-2 min käimist, et maha jahtuks, muidu keerad selle per*e ja käristad €€€€. Samuti soojeneb talvel ta aeglasemalt.
Kui jamasid ja natuke hoolikamalt hooldust ei karda ja oled valmis, etüksikul juhul suurem väljaminek teha, oleks masin missugune. Diislil peab õli siis ka tihedamini vahetama (a´la hiljemalt 8-9k km tagant)

Bmw 318- Lollikindel, odav, aga kui võtta, siis pigem ketiga variant (85kw). Paljudel neil mootorid tiksuvad.
Muidu on normaalne, sõita kannatab, aga võiks võimsam olla kui natuke mõnikord vajutada tahad ka. (Endal hetkel sama masin ja praegu on käimas võimsuse ja erksuse lisamine, summadega mis paljude jaoks on mõttetu 318 alla panna.
Ehk siis: igapäevaliikuriks kõlbab, kütet läheb nagu tdsi-l. 7-8l keskmiselt, aga probleeme võib olla vähem ja silindreid on ka 4 mitte 6. Ehk siis remont (kui peaks olema vajalik teha mootorile, on odavam).

Aga esimeseks autoks soovitaks ehk 525 bensukat kui on raha natukene ja väga palju ei sõida. Saad natukene ennast välja elada (loodame et ohutult, muidu saab siin peksa kellegi käest veel). Väikese rahaga äkki sierra.

Muude markide kohta räägib keegi täpsemalt ja võib-olla sobib tõesti golv vms japs paremini.
Japs iseenest peaks kestma, aga jupid on kallimad.

Edu :)
ja loodan et jutt aitas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 06.02.2013 20:40 

Liitunud: 03.11.2007 23:20
Postitusi: 49
01tuner kirjutas:
Audisid ise omanud ei ole, küll aga on väike kokkupuude olnud nendega.
2.3 R5- kindlasti tasuks välja jätta kui just mootor väga viisakalt ei käi, kui puterdama hakkab ja ta hakkab seda, siis on jama lugu selle paika saamisega. Kütet võtab 20l/100-le siis.

Mul on olnud 2,3 R5 mootoriga Audi 90. Külm mootor puterdas, soojalt hakkas normaalselt tööle. Kütusekulu 10l/100km ja väga hea minekuga masin.

01tuner kirjutas:
E34 525 TDS ....
Samuti soojeneb talvel ta aeglasemalt.

Isiklikult omatud autodest soojenes 525tds peaaegu kõige kiiremini. Kõik teised autod on olnud bensiinimootoriga (1,6-2,3).
Ainult praegune Mitsubishi Galant läheb veel kiiremini soojaks kui see BMW.
Turbo jahutamiseks piisab 10-st sekundist tühikäigul töötamisest. Kui just nii ei sõida, et tükk aega pöörded piirajas, siis pidur põhja ja kohe seisma.

Tasub kaaluda ka 110kw mootoriga E34 520i-d. Täitsa normaalne kiirendus ja kütust kulub rahuliku sõiduga paar liitrit vähem kui 525i-l.
Kui 525i, siis 141kw. Vanem 125kw on uimasem ja janusem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 06.02.2013 21:35 

Liitunud: 18.04.2010 21:30
Postitusi: 303
Bmw 525 141kw 18 a noor poiss varem enda nimel autot kindlustatud pole , väga öko rahakotile kindlustuse kohapealt juba...

_________________
BMW E39


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 06.02.2013 21:47 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Normaalse tootja jupid sama ajastu japsile ja bemmile...hinnas vahet praktiliselt pole.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 07.02.2013 08:54 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
CVB kirjutas:
01tuner kirjutas:
Audisid ise omanud ei ole, küll aga on väike kokkupuude olnud nendega.
2.3 R5- kindlasti tasuks välja jätta kui just mootor väga viisakalt ei käi, kui puterdama hakkab ja ta hakkab seda, siis on jama lugu selle paika saamisega. Kütet võtab 20l/100-le siis.

Mul on olnud 2,3 R5 mootoriga Audi 90. Külm mootor puterdas, soojalt hakkas normaalselt tööle. Kütusekulu 10l/100km ja väga hea minekuga masin.

01tuner kirjutas:
E34 525 TDS ....
Samuti soojeneb talvel ta aeglasemalt.

Isiklikult omatud autodest soojenes 525tds peaaegu kõige kiiremini. .


525TDS läheb tõesti ülikähku soojaks, pole mul ükski bensukas ka nii kähku soojenenud.
01tuner, lõpeta need tdsi turbode maha tegemised :D Tdsi turbo on nii pommikindel et ise ka ette ei kujuta. Omasin kunagi ülisuure ls tdsi millel turbo käis korpusest korpusesse, sai 40kkm + piinamist(väga tihti üle 5k rpmi) + eelmine tds oli üle aasta chipitud ning omanik polnud kohe kindlasti mitte kerge jalaga. Ning seis oli täpselt sama mis ostes, seevastu panin 1.9tdi audile chipi peale ja turbo lendas kohe laiali. Ning ise soovitaks just 2.3 mootoriga audit, head hääled, hea minek ning kütet läheb samapalju kui 2.0ga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 13.02.2013 00:38 

Liitunud: 17.01.2013 12:02
Postitusi: 130
Naasen nüüd siia teemasse tagasi, kohe kohe tuleb auto ostmine peale ning tõsi ta on, iga auto vajab remonti, elementaarseid asju tuleb vahetada ning ilma selleta ei saa kuid mis selliste Volvo V40 turuhind hetkel jääb? Vaatan, et auto24 odavamatest ja jäin kõhklema samas siiski kõige rohkem kipuks nende poole. http://www.auto24.ee/used/1229719
Isa muidugi tahab/soovitab saab 900 2.0 96kw masinapoole vaadata ja oleks kohe võtta ka üks asjatundja kaasa ostmisel.

Audi 100 2.0 85kw tahaks aga ei leidu müügil selliseid ahvatlevaid pakkumisi v.a üks motors24 1500€.

Naeran hetkel endamisi, et lõppkokkuvõttes olen ikkagi kuskil golfiga :D http://www.auto24.ee/used/1229915

Samas esimese auto ost ja selline kerge parakas on peal, et äkki lähen ostuga alt ja pärast peab raha alla littima aga no isegi kui peaks selline variant ette tulema, siis hiljem kindel seis endal, et vähemalt auto korras.

Civicud on ka muidugi head aga paraku neid veel vähem võtta sellises hinnaklassis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 14.02.2013 04:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
See 2.0 96kw on Saabil suht ebaõnnestunud mootor, just "laristamise" osas. Nimelt kütust tarbivad omajagu, ntx linnakulu ~16l/100km ja maantee 8-9.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 28.02.2013 02:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Krss, räägin ühest autost ja tehaseandmetest (autoweek.nl), "paberil" märgitu, kui ka reaalne kulu tuli samasse auku. Ei näe mõtet rohkem katsetada.

Aga las see jääda, tegemist vaid minu kogemuse ja arvamusega.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esimene auto.
PostitusPostitatud: 28.02.2013 13:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
01tuner kirjutas:
Audisid ise omanud ei ole, küll aga on väike kokkupuude olnud nendega.
2.3 R5- kindlasti tasuks välja jätta kui just mootor väga viisakalt ei käi, kui puterdama hakkab ja ta hakkab seda, siis on jama lugu selle paika saamisega. Kütet võtab 20l/100-le siis.
100 C4 2.0 85kw- Mõtlesin ise seda osta ja rääkisin tuttavaga ja uurisin ning puurisin. Minek tundub täitsa ok. Kütet peaks minema keskmiselt 9 vast, ruumi on ja mugav on ta ka. Kapoti all on ruumi ja kestma peaks ta ka iseenesest.

Mille kohta aga kaasa rääkida oskan oma kogemuste põhjal:



525 TDS- Väänet palju, asfaldil kannatab edukalt rullnokatseda, kütet läheb 7-8 keskmiselt, saad sõita ka sinisega 2x tavahinnast odavamalt. Samuti saad seda odava raha eest võimsamaks teha. Küll aga jääb chip-i lisamisega ära väheke kehvema kvaliteediga küttega sõit, sest chip on teoorias kütusekvaliteedile tundlikum.
Küll võib olla see probleemirikkam: talvel käivitamine, kui eelsüüteküünlad pole nii korras, aku pole nii hea, starter pole nii hea jne. Samuti sellel autol turbo ja kõrgsurvepump. Turbo tahab peale pikemat sõitu või rallimist kohapeal oma 30 sek-1 min-2 min käimist, et maha jahtuks, muidu keerad selle per*e ja käristad €€€€. Samuti soojeneb talvel ta aeglasemalt.
Kui jamasid ja natuke hoolikamalt hooldust ei karda ja oled valmis, etüksikul juhul suurem väljaminek teha, oleks masin missugune. Diislil peab õli siis ka tihedamini vahetama (a´la hiljemalt 8-9k km tagant)



Audil ei ole vahet, vanematel tuleb lihtsalt kõrvale vaadata, et ei oleks miskit jetronicut seal kapoti all. Minumeelest ongi kõige rohkem probleeme r4 + mehhaniline pritse autodel. 2.3 r5 tundub veidi parem olevat, kuigi teoorias pritsepea on sama , lihtsalt ühel üks auk rohkem.


Tdsi põhiasi mida uurida ja kontrollida on just , et oleks kaas korras ja poelks survet jahutussärgis. Pumbad ja muud asjad on savi , kuna ei maksa kasutatud peast midagi ja saadavus on enam kui hea. Turps saab kätte 30-50 eest, pumba 100 eest.

Samas kaane vahetus pole yldsegi odav lõbu + uued tihendid, poldid jne.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 90 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7