Harri_K kirjutas:
Ma ise arvan, et kui kellelgi ongi ca500 euroga ideaalne pill müüa siis ostavad selle kasvõi töökaaslased/tuttavad vms enne ära kui auto avalikult müüki jõuab.
Kusjuures no ei ole nii. Olgu, mu mitsu ei ole päris ideaalses korras, aga 700 euro eest on autot niiet tapab. Reaalsus on aga see, et tullakse kohale, lüüakse kapott lahti ja "oi näe siit on õline ma ei taha".

Vaataks siis äkki auto üle, taipaks, et tegelikult on sellise keretüübiga galandi kohta väga heas seisukorras kere. Karbid hoiavad ilusti oma kuju, isegi jalaga koputades. Makro ja pahtli asemel on täitsa tehasest paigaldatud metall. Sama seis ka põhja all ja ka lansekad ei puutu aukudes kapotiga kokku. Ainukesed kohad mis tähelepanu vajaks, on esitiivad, kuigi ka need on veel täitsa viisaka välimusega. Kõik need on selle galanti ja üldse enamus nii vanade autode tüüpilised mädanemise kohad, aga ei, ikka ainult õli siin ja õli seal ja ma ei taha. Kusjuures see õlikulu ei ole üldse nii suur ja pole mina veel näinud, et auto mingeid õlilaike maha jätaks. Ja peale selle lekke on üldine tehnika seisukord ka normaalne, aga kui isegi salongi ei istuta, rääkimata proovisõidust, ega siis muidugi sellest aru ei saa. Muidugi on vaja üht-teist teha ja reaalsele huvilisele ma näitan ja räägin ka kõik murekohad ära, mis ei ole üldse nii hullud ja ei sega isegi lähima 10-20kkm juures sõitmist. Ühed sepad käisid autot vaatamas, siis kontrolliti isegi, et kas ikka pagass ja tagatiib ilusti kokku jooksevad. No jooksevad küll, aga kas see tõesti on nii oluline 700 eurosel autol.
Sügisel oli ka vahepeal müügis, siis käis mingi vene kutt autot vaatamas, rääkis seal suure suuga kuidas ta keretöödega tegeleb. Oli veel teisegi automüüja kohale kutsunud, too müüs mingit vana kerega facelift primerat mis oli otsast lõpuni vist spreiga värvitud. Tiiva värvimisel tundus ka olevat purgi kaas vist ette jäänud, sest no see oli igatpidi triibuline. Tagaotsas ei olnud ei tuled ega luuk mitte kuidagi sirged. Tulemus oli siis see, et kutt vaatas minu autot, nägi paaris kohas pindmist roostet ja mõnda roostetäppi, küsis palju hinnast alla saab ja kui primeravend müüs veel sott euri odavamalt, siis võeti see kõverik ära. Ja kuigi ma just ütlesin, et nii odaval ja vanal autol ei tohiks olla oluline see, kui mõnes kohas mõni paneel sirgelt kokku ei jookse, siis minu oma nägi selle primera kõrval nagu poeuus välja. Järjekordne näide "eksperdist".
Ma müün küll nii harva autosid, aga mul on juba räige siiber kui tullakse kohale, ollakse omaarust eksperdid ja enamvähem minestatakse ja joostakse minema kui kuskil mingit õli nähakse. Kui nüüd kellelgi tekib küsimus, et miks kuulutuses ei ole märgitud, et õli lekib, siis ma lihtsalt ei julge sinna panna seda, kartuses, et siis ei tulda üldse kohale. Ma küll huviliste ees ei varja, ega ürita ka midagi varjata ja räägin isegi telefonis ära, aga eelistan siiski, et inimene tuleb kohale ja veendub oma silmaga, et ei ole see asi nii hull ühti.
Samas peaks ka respecti viskama neile autoärikatele, et suudetakse ilged roimad täiesti arvestatava raha eest maha müüa. Järgmise auto müün küll ausõna kommiraha eest maha ärikatele ja siis hoian silma peal, et mis hinnaga ära liigub ja pärast küsin edu saladust.

offtopic küll, aga ma pidin lihtsalt oma hingelt selle maha saama.
