Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 22:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 00:13 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Ma ei tea, kuidas manualiga on, aga atm kastiga oli see merss küll üks uimasemaid autosid, millega elus sõitnud olen. Audi kohta jällegi kuulnud, et see 1.8 vabalthingav üsna mõttetu valik. Kütet pidi samasse auku võtma, mis 1.8t, aga edasi ei käi poolt ka nii.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 00:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Nii vanad roinad et suht pohka kumba valida :D

Ega saa selle järgi autot ei valu ju kas Audi või Mersu ? Selle hinnaga pead vaatama mis on parimas korras selle hinnaga ja vastavalt sellele käituma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 02:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
1.8 90kw. manuaal on ka selline uimasem. Midagi hullu pole kuid kiirendus on selline veniv.

Need stange lisad teevad selle mersu päris vaadatavaks. Üldjuhul häirib enim see selliste mesade juures, et neil see tagaratas on koopas sees.

1.8 Audi kohta ei oska midagi öelda, selline harju keskmine linnaauto. Mine vaata mõlemad üle ja langeta ise otsus, siis saad vastu päid ja jalgu ja näed kuidas poisid omavahel karvupidi kokku lähevad suures arutelus. :)

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 02:39 

Liitunud: 08.02.2013 21:39
Postitusi: 316
Kui tahad odavat, lolli- ja töökindlat lahendust, siis kõlbab vaid 2,0 liitrine 85 kilune isend. Seda saab aga Audi 100, A6 (C4) või VW Passati (B5) pealt + vanemad mudelid 80, Coupe, Passat B4 jne.

Kui võimalused on piiratud ja eesmärk ajada läbi madala kütusekulu ning remondiarvetega, siis A4 on küllaltki mõttetu valik. Kallimatest kuluosadest tasub märkida ära terve esisild (300-400€ Lemfölder komplekt), roolilatt, nukkvõlli ketipinguti + ketipingutitallad (200-400€), uppuva salongi tõttu surevad airbagi ajud/andurid jne. Kütust võtab mõttetult palju ja kiirendust mõõdad kalendriga. Kui veel tegemist lisadevaese autoga, siis ei näe erilist mõtet.

1,8T on kütusekulu ja kiirendust vaadates vähe parem variant (ökonoomsem ja kiirem), kuid seal on ka tüüpvigu oluliselt rohkem:
alustades uppuva salongiga ning lõpetades õlirõhuprobleemidega.
Suuremate kuluosade hinnad: ketipinguti = 100€, turboõlitustoru 80€, rihmad+rullikud 150-200€, saaled 15€ tk x8, õlipump 35€

Õlivahetuse koos filtri ja õliga = ca 30-50€.
Suur hooldus= rihmad + rullikud jm juurde kuuluv = ca 300-350€.

Kokkuvõttes:
+ = varuosade hea saadavus + palju know-how'd.
- = debiilsed insenertehnilised lahendused ja rumalad tüüpvead, mitte midagi valgustavad esituled (tehase orig ja prefacelift tuled), väike salong.

Esimeseks autoks ei soovita, kuna on oluliselt paremaid variante. Kui aga kihk proovida, siis anna minna, loll õpib ikka oma vigadest. :) A4'ja mudelivalikust soovitaks vaid samast aastakäigust 1,6 74 kW mootorit.

_________________
Tõnis_S kirjutas:
Aga kas X mehed üldse tavaliste bemmi meestega suhtlevad? Kolm- ja viissada ikse on suhteliselt vähe ja x5, x6 vennad tunduvad sellised ülbed, umbes nagu lolo ja pepe filmis need teised pingviinid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 02:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Selle 1.6 otsas peaksid esinema need kurikuulsad käigukastiprobleemid ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 03:02 

Liitunud: 08.02.2013 21:39
Postitusi: 316
Reimers kirjutas:
Selle 1.6 otsas peaksid esinema need kurikuulsad käigukastiprobleemid ?


Ei oska öelda. Kui räägid manuaalkastist, siis mis seal erilist ikka olla saab? Kulupudinate hinnad on ju ajaga oluliselt langenud võrreldes sellega, mis nad olid aegu tagasi. Automaatkasti kohta ei oska kaasa rääkida, aga sellise komboga nagu 1,6 ja automaat (kui neid üldse pakuti) ei kõhkleks ka mitte kauba sobimatuses. :D

Mootori poole pealt peaks aga olema oluliselt lihtsam ja töökindlam variant kui eelpool kirjutatud 1,8 ja 1,8T. Pole ilmselt päris õige võrrelda, kuid tööautol, mis pärineb aastast 2007, on mootoriks just 1,6 74 kW ja sõidab täiesti eeskujulikult. Mingisugune kiirendusauto ega võistlussõiduk ta ei ole, kuid oma sõidud teeb väga edukalt ära. Keskmine kütusekulu tuleb Tallinna tipptunnis orienteerudes talvel ca 10 l / 100 km, maanteel saab hakkama kuskil 7 l / 100 km, a siiski 1,6 litraaziga mootor ei vabasta A4 lastehaigustest salongis või veermikus.

_________________
Tõnis_S kirjutas:
Aga kas X mehed üldse tavaliste bemmi meestega suhtlevad? Kolm- ja viissada ikse on suhteliselt vähe ja x5, x6 vennad tunduvad sellised ülbed, umbes nagu lolo ja pepe filmis need teised pingviinid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 03:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
1.4 ja 1.6 VAG grupi asjadel lendavad manuaalkastid just :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 03:08 

Liitunud: 08.02.2013 21:39
Postitusi: 316
Reimers kirjutas:
1.4 ja 1.6 VAG grupi asjadel lendavad manuaalkastid just :D


Selge, seda varem ei teadnudki. Ju siis on asjale kaks seletust - kas käigukast ei pea ilmatule jõule vastu või ei osanud VAG sellel ajajärgul (1997-200?) pakkuda välja mitte ühtegi töötavat lahendust, v.a diiselmootorid 1,9 ja 2,5 (103 kW).

_________________
Tõnis_S kirjutas:
Aga kas X mehed üldse tavaliste bemmi meestega suhtlevad? Kolm- ja viissada ikse on suhteliselt vähe ja x5, x6 vennad tunduvad sellised ülbed, umbes nagu lolo ja pepe filmis need teised pingviinid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 03:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Mis uppuvast salongist sa räägid, mu rummine pea ei näri enam läbi. Aku alune äravool tee kord aastas puhtaks ja uppujad päästad ära. Pole see 1,8 ka usutavasti nii hull miskit. Sellega on sama teema nagu bemmi R6 2.0-ga. A´la ära seda võta, jube uimane ja kütet võtab nagu 2,5. Selge on see, et sellise aastakäigu masinad tarbivad kõik keskeltläbi 10 sajale. Kui uhad linnas läheb rohkem, kui maanteel siis vähem. Pole mõtet oodata 20 aastat vanalt autolt, et ta sõidab 5 sajale. Esisilla remont pole A4-jal kallis. Kallis on siis kui on kahe käega ümbert kinni. A4 aga ei ole. :)

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 11:07 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
andres393 kirjutas:
Mis uppuvast salongist sa räägid, mu rummine pea ei näri enam läbi. Aku alune äravool tee kord aastas puhtaks ja uppujad päästad ära. Pole see 1,8 ka usutavasti nii hull miskit. Sellega on sama teema nagu bemmi R6 2.0-ga. A´la ära seda võta, jube uimane ja kütet võtab nagu 2,5. Selge on see, et sellise aastakäigu masinad tarbivad kõik keskeltläbi 10 sajale. Kui uhad linnas läheb rohkem, kui maanteel siis vähem. Pole mõtet oodata 20 aastat vanalt autolt, et ta sõidab 5 sajale. Esisilla remont pole A4-jal kallis. Kallis on siis kui on kahe käega ümbert kinni. A4 aga ei ole. :)



Ka minu jaoks jäi see uppuva salongi jutt arusaamatuks... äravoolusid tuleb lihtsalt puhastada ja selles pole küll Audil mingit süüd, see on iga autoga nii.
Kuskohas sa rihmavahetust 300-500€-ga teed? :? Esinduses käid 20a vana autoga? Noh, palju õnne. Rihmakomplekt maksab 1.8 Audile ca 100€ (sõltuvalt tootjast), veepump alates 40€, töö pole seal ka kuigi keeruline. Nina näiteks täiesti maha võtma ei pea, nagu suurema mootoriga isenditel.
Esimeseks autoks Audil mina valiks mõne vanakooli TDI, kas siis C4 peal 1.9TDI või A4 1.9TDI. See 1.6 74kw soovitus on sama mõistlik, kui prostituuti ilma kummita põrutada. Sama mõttetu mootor, kui 1.8 vabalthingav. Ei ole selle A4 pidamine midagi nii ülemõistuse kallis, korralikult hooldad, siis ei tule ka suuri üllatusi. Korraliku hoolduse all mõtlen just õlivahetuse intervallidest kinnipidamist, korraliku õli kasutamist, kui mõni kolks tekib, tuleb see likvideerida jne. Pmst on see iga autoga sedasi, et auto kestab nii, nagu omanik teda hoiab.
Esimeseks autoks siiski võta mingi vana lihtne masin, kuhu pole vaja palju raha sisse panna, kui midagi peaks juhtuma (siis ala vanem Passat, vanem Golf või B4/C4 Audi).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 11:49 

Liitunud: 08.02.2013 21:39
Postitusi: 316
Markko kirjutas:
pikk jutt


No joob, kes rääkis 500 eurosest rihmavahetusest? Kirjutasin selge sõnaga, et rihmad+rullikud ja muu suurema hoolduse juurde kuuluv läheb maksma 300-350 eurot, seda koos töö ja KM'ga.
Vaatasin enda arvet ja hinnad käibekata:
> hammasrihm 17€
> pingutusrull 47€
> ülejooksurull 15€
> silikoonpinguti 50€
> simmer 4 € tk x2
> veepump 20€
> lamerihmapinguti 21€
> lamerihm 8€
> kliima lamerihm 4€
> kiilrihm 2€
> kliimarull 15€
> jahutusvedelik 7€
________________________
Kokku: 214€

> klapikaanetihend 9€
> õlipunniseib 0,5€

Rihmade vahetuse koos õli ja -filtri vahetamisega töörahana 68€. Otseloomulikult ei pea kõiki nimistus toodud jubinaid tavalise hammasrihma vahetuse ajal ära vahetama, aga mõistlik on, kuna näiteks veepumba vahetamiseks tuleks nii ehk naa kõik lahti võtta. :)

See, et Sina puhastad oma äravoolusid aastas korra kaks ei pane eelmist omanikku nii käituma ja ongi ebameeldiv üllatus käes.
Sapipritsimise asemel keskendu rohkem reaalsetele faktidele ja näidetele, millest inimesel enne ostu ka reaalselt kasu oleks. Ja üks asi veel - see korraliku õlivahetusvälba pidamine kui suurte probleemide maagiline lahendus, unustage ära. Iga autoomanik, kes oma vara hoiab, teeb seda nii kui nii, kuid kõik, mis liigub see ka kulub. See on asjade loomulik amortisatsioon, mille tagajärjel ka jupp ühel ajahetkel vahetust tahab. Te aga räägite sellest, kui maagilisest ravist erinevatele antud margi "lastehaigustele".

Lähtusin vaid isiklikest kogemustest ja reaalsest elust ning kirjutasin ära võimaliku, millega arvestada. Postituse mõte ei olnud panna kirja mingit seadust, seega ei saa seda absoluutse tõepähe võtta. Kokkuvõtteks - kellele ema, kellele tütar. Üks on 1,6'ga rahul, teine tahab 2,7 biturbot. Ega's ma siis kellelegi kätt ette ei pane, vaid andsin edasi oma teadmisi, mis ehk enne ostmist kasuks tulevad. :)

_________________
Tõnis_S kirjutas:
Aga kas X mehed üldse tavaliste bemmi meestega suhtlevad? Kolm- ja viissada ikse on suhteliselt vähe ja x5, x6 vennad tunduvad sellised ülbed, umbes nagu lolo ja pepe filmis need teised pingviinid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 12:02 

Liitunud: 08.02.2013 21:39
Postitusi: 316
_siim_ kirjutas:
Tra see 1,8T võtab ropult kütet,vanemad on nyydseks mingi 5-6 aastat yhte sellist tiptronicuga omanud,vahel kui olen
laenanud et tallinnas käia,edasi tagasi 110km ning natuke linnas sees kulutab mingi pool paaki,koguaeg võtab vist 10-15l/100km


Kuidas võtta. Ilmselt pane sealt mingi osa tiptronicu arvele. Milline veoskeem Sul on?
Minul on tavalise 1,8T esiveo ja manuaalkastiga keskmiseks kuluks hetkel kompuutri järgi 11,8 l / 100 km. Sellest 80-90% on hetkel Tallinna-sisesed sõidud ja valdavalt lühikesed otsad.
Maanteel mõistlikult kulgedes saab aga mingi 7 liruga / 100 km hakkama. Eks nagu Andres juba eelpool kirjutas, siis sellest aastakäigust neelavad nad kõik enam-vähem ühte auku kütust.

_________________
Tõnis_S kirjutas:
Aga kas X mehed üldse tavaliste bemmi meestega suhtlevad? Kolm- ja viissada ikse on suhteliselt vähe ja x5, x6 vennad tunduvad sellised ülbed, umbes nagu lolo ja pepe filmis need teised pingviinid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 14:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
krss kirjutas:
Markko kirjutas:
See 1.6 74kw soovitus on sama mõistlik, kui prostituuti ilma kummita põrutada. Sama mõttetu mootor, kui 1.8 vabalthingav.
Millest see kriitika 1.8 suhtes? See on pereautoks täiesti piisav A4 peal, kui just midagi rasket vedama ei hakka, kuigi saab ka kerghaagise vähemalt veetud, haagissuvilat selle auto järgi kunagi ei pannud. Samas 1.6 puhul nõustun kriitikaga, see jääb sõites häirivalt nõrgaks isegi Golfi puhul (lootsin, et muutub peale sissesõitu, aga vist oli 65tkm, kui auto minu käest läks ja endiselt jõuetu). Sama puudutab ka B5 keret, sõites on mulje, nagu oleks tegu kerge hoorattaga:). Samas tahab see mootor pöördeid (linnaummikus häiriv, maanteel pohlad) ja loogiliselt võttes võiks tal automaatkastiga kombinatsioonis siiski mingi point olla - nimelt ta pole just väga öko, aga ei muutu eriti januseks ka korralikul koormamisel. Pole vaid õnnestunud sellise 1.6+aut komboga kunagi sõita.

Tuttav sellist 1,6 tomat b5 passatit küll ei kiitnud :bs Samas peaks too kone vist praegugi tootmises olema-Skoda Octaviatel jne.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi või mersu?
PostitusPostitatud: 16.03.2013 15:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
No see 1.6 74-75kw on isegi manuaali otsas suht nutune ja Golf IV peal mis rääkida siis veel raskematest autodest. Manuaal 1.6 võtab juba jämedalt 10l sajale linnas ja peale see automaat võtab ikka kõvasti kütust ja edasi ka ei liigu.

Uppumise all mõeldi vist seda et vähemalt C5 A6 on juhi jalge all aju ja muud elektroonika osad aga siiski sellel A4 vist ei tohiks jalgeall midagi olla.

Ma isegi ei tea mis mootorit valiks äkki tõesti 1.8 kas siis turboga või ilma. 1.8 tavalise A4 olen kunagi sõitnud ja liikus normaalselt küll

1.6 ja 1.4 puhul on veel tüüpviga pöörete lonkamine tühikäigul


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7