Kui tahad odavat, lolli- ja töökindlat lahendust, siis kõlbab vaid 2,0 liitrine 85 kilune isend. Seda saab aga Audi 100, A6 (C4) või VW Passati (B5) pealt + vanemad mudelid 80, Coupe, Passat B4 jne.
Kui võimalused on piiratud ja eesmärk ajada läbi madala kütusekulu ning remondiarvetega, siis A4 on küllaltki mõttetu valik. Kallimatest kuluosadest tasub märkida ära terve esisild (300-400€ Lemfölder komplekt), roolilatt, nukkvõlli ketipinguti + ketipingutitallad (200-400€), uppuva salongi tõttu surevad airbagi ajud/andurid jne. Kütust võtab mõttetult palju ja kiirendust mõõdad kalendriga. Kui veel tegemist lisadevaese autoga, siis ei näe erilist mõtet.
1,8T on kütusekulu ja kiirendust vaadates vähe parem variant (ökonoomsem ja kiirem), kuid seal on ka tüüpvigu oluliselt rohkem:
alustades uppuva salongiga ning lõpetades õlirõhuprobleemidega.
Suuremate kuluosade hinnad: ketipinguti = 100€, turboõlitustoru 80€, rihmad+rullikud 150-200€, saaled 15€ tk x8, õlipump 35€
Õlivahetuse koos filtri ja õliga = ca 30-50€.
Suur hooldus= rihmad + rullikud jm juurde kuuluv = ca 300-350€.
Kokkuvõttes:
+ = varuosade hea saadavus + palju know-how'd.
- = debiilsed insenertehnilised lahendused ja rumalad tüüpvead, mitte midagi valgustavad esituled (tehase orig ja prefacelift tuled), väike salong.
Esimeseks autoks ei soovita, kuna on oluliselt paremaid variante. Kui aga kihk proovida, siis anna minna, loll õpib ikka oma vigadest.

A4'ja mudelivalikust soovitaks vaid samast aastakäigust 1,6 74 kW mootorit.
_________________
Tõnis_S kirjutas:
Aga kas X mehed üldse tavaliste bemmi meestega suhtlevad? Kolm- ja viissada ikse on suhteliselt vähe ja x5, x6 vennad tunduvad sellised ülbed, umbes nagu lolo ja pepe filmis need teised pingviinid