Vahepeal hakkas ventikas häält tegema, tegelikult on ta natuke seda teinud minu kätte jõudmisest saati. Nüüd aga muutus juba häirivaks. Võtsin lahti ja mis selgus, nimelt viga väga lihtne, paberilipakas(vasakul valge asi ribide vahel, tugevam paber, millele tehas igast numbreid ja asju kirjutab, ära see poleks kulunud):


Vaikus majas ja hea meel.
Lisaks saabusid Hiinast sellised asjad:

Külge panemine oli nii hull ooper, et ega enam ei tahaks uuesti teha, aga olen siiski sunnitud natuke lammutama veel, sest 5 pirni jäi puudu ja osad ei sobinud ka. Lisaks väikesed eri võimsusega ja mõeldud erinevatesse kohtadesse ilmselt, mul tagumised nüüd erinevad.
Lisaks hakkasid pöörded kõikuma kui mootor sai töösoojaks, kahtlustasin EGR-i. Võtsin täna selle laiali, pilt oli algul selline:

Hiljem natuke parem juba:


Ka sisselaske ots oli ropp:

Seegi nüüd puhtam.
Veel niipalju autost, hea et tihendid vahetatud sai. Ju ikka vähe viisakam, aga see ei olnud kärssamise põhjus. Hakkasin ise uurima, mis ja kuskohast täpsemalt kärssab ja millal. Täheldasin, et see juthub kui rohkem minna anda, ok loogiline läheb ju kuumaks, aga see polnud ainus põhjus. Nimelt on tal KAT/DPF-i küljes mingisugune exhaust pressure sensor vms ja sinna läheb voolikuga aurud/gaasid. Käisin UM-is uurimas ja nad kinnitasid, et on vahetatud seda vollat samal põhjusel, hakkab jubedalt suitsema ja hais levib otse salongi. Egas midagi panin tellimusse:

Osa nr. 7 siis. Hind muidugi kummivolla eest päris ilus, aga kui see lahendab mure, siis savi. Küsiti kas klamber ka, ütlesin et ikka. Kätte sain siis klambriks oli sinine nipukas, mis maksis 2 euri
Nüüd olen sõitnud mõned päevad ja minna andnud ning asi tundub hea, ei mingit isegi õrna kärsakat mitte ja volla juurest ilusti puhas ka. Ja oh neid jamasi, alates eelmise aasta suvest. Saksamaal kiirteelt maha sõites bensukas tankides oli päris häbi, uhkete pillidega mehed vaatasid, et mul auto põleb silme all neil maha, ma olin suht. rahulik auto kõrval, paks sinine suitsu sammas üleval

Peab maksma kui pea ei võta kohe ise asju uurida ja lasta kõik teha mehaanikutel.... Ajab ikka vihale küll, maksa ja hoolda siis autot kuskil töökojas selleks, et oleks autol korrektne ajalugu. Pe..e, peab ikka ise tegma ja asi vasja.