Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 22:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 28.03.2013 10:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.06.2008 21:16
Postitusi: 682
Tegemist siis:
Mark: Mercedes Benz 320CE
Väljalaske aasta: 1992
Mootor, 4,2 V8
Võimsus: 205kw

Lisade poole pealt on ta selline nagu üks korralik kupee olema peab. Kere on veel täitsa kabe, juhiukse peal on natuke roostet ja kõrvalistuja poolse esimese tiiva peal. Ning kõrvalistuja tagumise tiiva peal on kriimud ning mõlk.
Sillad vajavad hoolt, eriti tagumine. Käigukast vajab tõenäoliselt remonti, kuid proovin enne õlivahetust ja hooba/trossi sättida. Õli on päris must sees, ehk teeb vahetus paremaks. Kui ei aita siis läheb käigukast remonti.
Rohkem ei tulegi midagi hetkel pähe, asi liiga uus veel. Eks kirjutan kunagi lisa, kui midagi pähe tuleb.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Põhjalik "to do list" enne suve:
*Esimene stange uus osta ja väljavahetada (vana on lapitud ja porno)
*Karteri tihend vahetada(uus tihend olemas)
*Tagasillale kapitaalne remont. Vahetan kõik puksid välja. Endal ohutum ja muretum sõita.
*Esisild kriitilise pilguga ülevaadata ja vahetada mis vaja.
*Käigukast ideaalselt toimima saada( Halvimal juhul remont või väljavahetus)
*Absi pump ära õhutadada, et abs ja asr tagasi saada.
*SRSi veaga midagi peale hakata.
*Jahutusvedeliku taseme andur välja vahetada või juhtmed ülevaadata(lamp põleb armatuuris)
*Summutaja paremini sättida, lekib päris algusest.
*ARKis mootorivahetus ära registeerida ja ülevaatus teha.(arki üritan neljapäeval juba jõuda. Reede ju püha.)
*Mingi kenam valuvelg alla panna. Vanakooli AMG veljed oleks väga head.(kui kellegil midagi pakkuda on siis andke teada)
*Naha hooldus teha et see salong ka nii säiliks.

Eks kui midagi juurde tuleb või tehtud saab siis täiustan seda listi.

27.03.2013-
Nonii täna mõtlesin et nagunii pole midagi väga tarka teha käin siis arkist läbi hoopis. Ei olnud see asi nii lihtne kui ma loodsin. 4tundid keberneeriti mu ajusid seal. Ja tulin sealt pmst ikka sama null seisuga välja.
Alustan siis täiesti algusest, reedel käisin nii muu seas asja uurimas ja öeldi mulle jah sõna et anna aga minna ja tule näita auto ette ja probleeme ei ole selle ümberehitusega.
Täna läksin sinna, sattusin mingi teise vanamehe leti taha ja jama hakkas pihta. Nende arvates ei ole sellele auto mudelile sellist mootorit ikka paigaldatud. Lähtuvad sellest kaubanduslikust nimetusest ehk 300ce ja sellele on ainult 3l mootorit pandud. 300ce, 420e.... jne on nende arvates kõik täiesti erinevad mudelid, mis siis et kõik on üks 124 kere. Reaalsuses on autod ühed ju. Tee siis neile selgeks see. Päris pikalt sai vaieldud.
Autole on lubatud paigaldada võimsuselt 30% ja töömahult 20% suurem mootor. Või siis mootor mis on sellele auto mudelile tehasest pandud.
Võimsuselt mahub piiridesse aga töömahult mitte.
Toome näiteks vw golfile võib 1,6l 55kw asemel 2,8 vr6 rahulikult panna kuna kaubandusliknimetus ja mark on sama ning sellele on seda mootorit pandud. Aga mersule näed ei lubata kuna kaubanduslik nimetus on teine, mis on pmst mootori põhine.
Ja neli tundi raisati mul sellega ära et saadeti tallinnasse tehnoosakonda paar kirja ja ootasime vastust. Pidi suht ruttu tulema. Lõpuks selgus et kes on haige ja kes on puhkusel. Lõpuks kirjutasin avalduse sinna tehnoosakonad oma soovidega ja läksin minema. Kuna nad ajasid oma lolli ibaga seal lihtsalt sitakeema. Ma parem ei hakka siia seda dialoogi taastama, liiga hull.

Aga eks paistab mis saab sellest. Mul väga kiiret ei ole ka hetkel kuna esmaspäevast lähen kuuks ajaks välismaale. Selle ajaga peaks mu avaldusele ka vastus tulema. Vaevalt et homseks nende saadetud emailidele vastus tuleb.
Minu seisukoht on see et selle autopeab arvele saama ilusti. Eks kuu ajapärast lähen tõmban jälle sae käima seal arkis kui midagi ei liigu. Enne ma ei lõpeta kui asjad korras.

Kui kellegil on sellise jamaga arkis kogemusi siis võib nõuga abiks olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 28.03.2013 10:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.06.2008 21:16
Postitusi: 682
Selle pärast mu teistest autodest teemasid polegi, ei lähe nagu foorumiga kokku:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 28.03.2013 12:09 

Liitunud: 13.09.2010 00:41
Postitusi: 3945
3.2 ATM kastiga on küll nüüd jube striiiiitreiss pill, aga no okei.
Iseenesest ilus ta on ja see hele sisu.. :hail

Pese puhtaks ja klõpsi uued pildid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 28.03.2013 12:12 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Hydration kirjutas:
3.2 ATM kastiga on küll nüüd jube striiiiitreiss pill, aga no okei.
Iseenesest ilus ta on ja see hele sisu.. :hail

Pese puhtaks ja klõpsi uued pildid.



Üsna 4.2 v8 ju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 28.03.2013 12:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.06.2008 21:16
Postitusi: 682
Hydration kirjutas:
3.2 ATM kastiga on küll nüüd jube striiiiitreiss pill, aga no okei.
Iseenesest ilus ta on ja see hele sisu.. :hail

Pese puhtaks ja klõpsi uued pildid.

3,2 automaadist on asi suht kaugel.
Praegult on muidki asju teha kui teda küürida. Tehniliselt ideaalseks enne ja küll siis tuleb ka see pesupäev, velg ja muu pudru mis siin peale läheb.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 28.03.2013 13:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2010 19:59
Postitusi: 2002
photograph kirjutas:
nende arvates kõik täiesti erinevad mudelid, mis siis et kõik on üks 124 kere. Reaalsuses on autod ühed ju. Tee siis neile selgeks see.

Algatuseks üks kupee ja teine sedaan... mis mõttes sama kere? Kerekoodi number on sama.

Aga muidu kena.

_________________
engineringu haridus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 28.03.2013 14:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.06.2008 21:16
Postitusi: 682
tsett kirjutas:
photograph kirjutas:
nende arvates kõik täiesti erinevad mudelid, mis siis et kõik on üks 124 kere. Reaalsuses on autod ühed ju. Tee siis neile selgeks see.

Algatuseks üks kupee ja teine sedaan... mis mõttes sama kere? Kerekoodi number on sama.

Aga muidu kena.

See kupee ja sedaan ei koti neid seal arkis üldse. Nad nikuvad oma kaubandusliku nimetusega muud midagi. Sa ka mingi arki jünger?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 28.03.2013 15:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2010 19:59
Postitusi: 2002
photograph kirjutas:
See kupee ja sedaan ei koti neid seal arkis üldse. Nad nikuvad oma kaubandusliku nimetusega muud midagi.


Ok, küsin siis nii: milline oli kõige suurema võimasuse/kubatuuriga mootor mida c124-le tehases pandi? Suurim litraaž oli vist 3,2l ja võimsamad olid mingisugused 24 klapiga 3 liitrised. Sealt edasi tulid juba AMG, Brabuse jms. meistrimeeste masinad mis on teine teema.

photograph kirjutas:
Sa ka mingi arki jünger?


Ei.

_________________
engineringu haridus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 28.03.2013 16:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Hydration kirjutas:
3.2 ATM kastiga on küll nüüd jube striiiiitreiss pill, aga no okei.
Iseenesest ilus ta on ja see hele sisu.. :hail

Pese puhtaks ja klõpsi uued pildid.




Tüüpiline SR´i näide, teemat ei vaevuta isegi läbi lugema kui hakatakse kividega loopima. :kill

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 28.03.2013 19:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
Väga uhke pill mihkel :rokib

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 28.03.2013 21:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2010 19:59
Postitusi: 2002
linki

_________________
engineringu haridus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 28.03.2013 21:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2010 19:59
Postitusi: 2002
Neli koma kaks´ja viiene on sedaanid ju...

_________________
engineringu haridus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 28.03.2013 23:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2011 13:48
Postitusi: 240
Asukoht: Tallinn/Tõrva
Ei ole vahet kas sedaan, kupee või luukpära. Auto kere on ikka W124, see loeb.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 29.03.2013 01:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.01.2006 20:24
Postitusi: 408
Asukoht: Pirita
kaltsyum kirjutas:
Ei ole vahet kas sedaan, kupee või luukpära. Auto kere on ikka W124, see loeb.

Kui tähti närida, siis 124 on ta küll, aga W124 on sedaani tähis, S124 on universaali kood ning kupee õige põlvkonna nimi on C124.

_________________
Müüa... Antera 18" veljed, VW VR6 mootor ja VW juppe, 3x W123 Mercedes-Benz. Huvi korral PS!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes- Benz 320CE (4,2 v8) C124, 1992a - photograph
PostitusPostitatud: 29.03.2013 01:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.06.2011 13:48
Postitusi: 240
Asukoht: Tallinn/Tõrva
Anna andeks. Kuid jh, põhimõte jääb samaks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 42 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7