Tegemist siis:
Mark: Mercedes Benz 320CE
Väljalaske aasta: 1992
Mootor, 4,2 V8
Võimsus: 205kw
Lisade poole pealt on ta selline nagu üks korralik kupee olema peab. Kere on veel täitsa kabe, juhiukse peal on natuke roostet ja kõrvalistuja poolse esimese tiiva peal. Ning kõrvalistuja tagumise tiiva peal on kriimud ning mõlk.
Sillad vajavad hoolt, eriti tagumine. Käigukast vajab tõenäoliselt remonti, kuid proovin enne õlivahetust ja hooba/trossi sättida. Õli on päris must sees, ehk teeb vahetus paremaks. Kui ei aita siis läheb käigukast remonti.
Rohkem ei tulegi midagi hetkel pähe, asi liiga uus veel. Eks kirjutan kunagi lisa, kui midagi pähe tuleb.





Põhjalik "to do list" enne suve:
*Esimene stange uus osta ja väljavahetada (vana on lapitud ja porno)
*Karteri tihend vahetada(uus tihend olemas)
*Tagasillale kapitaalne remont. Vahetan kõik puksid välja. Endal ohutum ja muretum sõita.
*Esisild kriitilise pilguga ülevaadata ja vahetada mis vaja.
*Käigukast ideaalselt toimima saada( Halvimal juhul remont või väljavahetus)
*Absi pump ära õhutadada, et abs ja asr tagasi saada.
*SRSi veaga midagi peale hakata.
*Jahutusvedeliku taseme andur välja vahetada või juhtmed ülevaadata(lamp põleb armatuuris)
*Summutaja paremini sättida, lekib päris algusest.
*ARKis mootorivahetus ära registeerida ja ülevaatus teha.(arki üritan neljapäeval juba jõuda. Reede ju püha.)
*Mingi kenam valuvelg alla panna. Vanakooli AMG veljed oleks väga head.(kui kellegil midagi pakkuda on siis andke teada)
*Naha hooldus teha et see salong ka nii säiliks.
Eks kui midagi juurde tuleb või tehtud saab siis täiustan seda listi.
27.03.2013-
Nonii täna mõtlesin et nagunii pole midagi väga tarka teha käin siis arkist läbi hoopis. Ei olnud see asi nii lihtne kui ma loodsin. 4tundid keberneeriti mu ajusid seal. Ja tulin sealt pmst ikka sama null seisuga välja.
Alustan siis täiesti algusest, reedel käisin nii muu seas asja uurimas ja öeldi mulle jah sõna et anna aga minna ja tule näita auto ette ja probleeme ei ole selle ümberehitusega.
Täna läksin sinna, sattusin mingi teise vanamehe leti taha ja jama hakkas pihta. Nende arvates ei ole sellele auto mudelile sellist mootorit ikka paigaldatud. Lähtuvad sellest kaubanduslikust nimetusest ehk 300ce ja sellele on ainult 3l mootorit pandud. 300ce, 420e.... jne on nende arvates kõik täiesti erinevad mudelid, mis siis et kõik on üks 124 kere. Reaalsuses on autod ühed ju. Tee siis neile selgeks see. Päris pikalt sai vaieldud.
Autole on lubatud paigaldada võimsuselt 30% ja töömahult 20% suurem mootor. Või siis mootor mis on sellele auto mudelile tehasest pandud.
Võimsuselt mahub piiridesse aga töömahult mitte.
Toome näiteks vw golfile võib 1,6l 55kw asemel 2,8 vr6 rahulikult panna kuna kaubandusliknimetus ja mark on sama ning sellele on seda mootorit pandud. Aga mersule näed ei lubata kuna kaubanduslik nimetus on teine, mis on pmst mootori põhine.
Ja neli tundi raisati mul sellega ära et saadeti tallinnasse tehnoosakonda paar kirja ja ootasime vastust. Pidi suht ruttu tulema. Lõpuks selgus et kes on haige ja kes on puhkusel. Lõpuks kirjutasin avalduse sinna tehnoosakonad oma soovidega ja läksin minema. Kuna nad ajasid oma lolli ibaga seal lihtsalt sitakeema. Ma parem ei hakka siia seda dialoogi taastama, liiga hull.
Aga eks paistab mis saab sellest. Mul väga kiiret ei ole ka hetkel kuna esmaspäevast lähen kuuks ajaks välismaale. Selle ajaga peaks mu avaldusele ka vastus tulema. Vaevalt et homseks nende saadetud emailidele vastus tuleb.
Minu seisukoht on see et selle autopeab arvele saama ilusti. Eks kuu ajapärast lähen tõmban jälle sae käima seal arkis kui midagi ei liigu. Enne ma ei lõpeta kui asjad korras.
Kui kellegil on sellise jamaga arkis kogemusi siis võib nõuga abiks olla.