ohjah...täiesti müstiline kuidas on viimasel ajal võssa kiskunud autoga igatepidi. Õnneks on seekord lõpuks häid uudiseid

Sai tehtud väike säästuremont
Täna sai käidud siis kuskil Kohila taguses koreapärsias ja laur84 EBK foorumist mudis ühe doonori alt mulle kaks õõtsa. Õhtapoole tõstsin auto esiosa pukkidele ja kitkusin need "hobuserauad" sealt alt ära. Tegin väikese võrdluse...allpool siis auto alt võetud ja pealmine õige kujuga


omajagu banaan ikkagi...alla saanud juppidel olid veel bmw kirjad peal, ju originaaljupid siis...meeldivalt heas korras olid, mingit häält ei teinud igatahes sõites.
Kui juba siis juba...võtsin ka mootoripatjade teema ette. Juhipoolne oli konkreetselt peetis nagu arvasingi, kundepoolse koha pealt olid mul kahtlused, et see võib veel elus olla.

Tõstsin mootorit ja sain padja kätte.
Siin see on...

Üldiselt oli padi plekitüki välja kakkunud alumise mutriga.

Kerepoolselt oli auk siis selline



See võttis juba kukalt kratsima. Kratsisingi. Vast kõva 10 minutit. Siis aga langes pilk tükile metallile maas, lahendus seega leitud. Veidike modifitseerimist ja Voila! , valmis ta oligi. Ma loodan, et Eero mind väga kõvasti ei löö, et ma sealt latist jupi näpistasin

Paika ta istus ja kinni jäi. MacGyverlik lahendus sai aga asi toimib

Lõpptulemuslikult võib öelda, et väga asine päev sai. See oli juba hetk hingele


Rehvi-karbi vahe sai sama mis teisel pool (mõõtsin lindiga lausa

) ja rool on jälle otse

Järgmiseks peaks ühe sumpapoti ära ostma, hetkel on rahapuudus aga ehk kraabin selle kuidagi kokku ja loodan, et enne ära ei müüda

Ahjaa...et siis kas selline peabki olema vähem kui aasta all olnud õõts???


Niisiis..sõidan jälle.