mihkel-m kirjutas:
Pea iga vanema automargi ja mudeli eest saab küsida räiget pappi kui see on tehasekonditsioonis. See kui on müüa mingi 1500ga E34 mis on väga heas korras, ei ole sama kui see. Mine loe korra E21.ee foorumit, seal on sellised fanaatikud koos, kellest mõni isegi otsib taastamisel originaalpoldid ja mutrid, rääkimata siis muust kamast.
Kui sa majanduslikult mõtleksid, siis sa näeksid selles autos pigem pensionisammast kui kirvehinnaga e34ja.
Ainult väga rumal inimene otsib näiteks E21-le oringinaal polti. Cmoon ?Debiil ? Tema arust on see võib-olla teema..aga see pole mingi auto millel oleks samuti tulevikus meeletu väärtus
Bmw M1 1979 a. on üks nendest vähestest autodest mis on tõesti teema,mille eest maksaks raha ..pakkusin isegi ühele sellisele kaugelt üle 100 tonni aga ei saanud kätte..
On veel vanu ferrarisi ja lambosi mille eest tasub maksta .
Aga e34 bmw ?Või E21 ? Sorri sõbrad,ei ole selline auto millega äri millega või raha teha .
Väga äärmisel juhul sellise rahaga e34 alpina bmw ,mida toodeti vist 27tk .
"Pea iga vanema automargi ja mudeli eest saab küsida räiget pappi kui see on tehasekonditsioonis. " Küsida saad iga asja eest aga fakt on see ,et saa ei seda raha .Väga-väga üksikuid juhuseid on kus keegi on saanud raha asjaeest millel ei ole tulevikus väärtust .Liiga üksikud ..
Sama näide oleks ,et
Ühel mehel Aventador mis maksab ca 350k euri ,
GT-R maksab 115K euri
Kõik vaatavad ,et oo aventador,nii kallis,nii võimas.
pane nad ringrajale ja GT-R on 2 seki kiirem.
Kurb aga tõsi.
Edasised vaidlused palun PM-i!