Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 21:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 01.05.2013 19:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2008 19:22
Postitusi: 550
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tuunikala kirjutas:
Sai täna käidud jälle näppimas.
Üks velg sai keemilise metalliga parandatud, kapslid lihvitud, kapotialune matistatud ja salongi juhtmestikku sai teibitud.
Küsiks, kuidas saaks värvitäpid ja tolmu auto pealt maha? Seda lendles veidi autole peale siiski.


Poleerides kui pole väga hullult peal. Mingisugune savi ka on ka millega selle tolmu maha saab aga hiljem peab ikka üle poleerima.

_________________
, golf mk2 16v GTI, VAZ 2106, , e46- 330d, e36-318i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 01.05.2013 19:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
No, üksikud värvitolmu täpid ja pritsmed, pind on käega katsumisel karedapoolsem.
Aga tänud, eks siis on teada, kuhu vaja autoga minna pärast kokkupanemist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 02.05.2013 23:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Täna sai jälle veidi tegeletud. Seekord siis juhtmestikuga.
Elektriaknad sõidavad üles-alla. Nüüd vaja nende puhul juhtmed poolte vahel kokku viia. Keskluku sai tööle, juhipoolne mootor oli kinni kiilunud. Peeglid said surisema, aga Passat B3-e ja Golf III-e juhtmestike omavaheline sobitamine nõuab veidi mõttetööd.
Aga, need on juba ka töövõidud omaette. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 05.05.2013 20:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Olgu, peeglid jäävad hetkel tegemata, nendele teeb hiljem uue juhtmestiku lihtsalt.
Täna aga sai auto juures käidud. Tagumised klaasid on eest võetud, elektriakende süsteem küljes, kõrvalistuja ukse juhtmestik on paigas, juhi pool on poolenisti. Katuseantenn on paigas, kapoti alt on pahteldatud ja keevitatud. Nüüd õhtul toonib tagumised klaasid ära, homme toon veljed liivapritsist ära ja teisipäeval viib nad sirgestamisse.
Homsed plaanid on salongijuhtmestik lõpule viia, kapotialune värvi alla, konditsioneer panna lihtsalt õhku puhuma, äkki kindalaegas ära ümber ehitada. Keskkonsool tarvis ka ehitada, seda peab veel uurima. Mootor ka tarvis kokku panna ja klaasid ette.
Teisipäevane plaan on mootor peale panna, esiots kokku, mootorijuhtmestik teipida, juhtmed ära vedada, mootor käima ka ehk saada..
EVWK Kevadkruiisile on tarvis siiski jõuda, kasvõi hambad ristis..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 05.05.2013 21:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2012 23:29
Postitusi: 579
Asukoht: Rkv
Tsiteeri:
EVWK Kevadkruiisile on tarvis siiski jõuda, kasvõi hambad ristis..


Mis see sulle ikka annab ? Tee rahulikult auto lõpuni ja ära kiirusta.

_________________
BMW 730i e38 \\// Mercedes-Benz Vito 2.2 CDI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 05.05.2013 21:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
No, põhjuseid on mitmeid.
See auto pole valmis saanud mitte ühekski planeeritud kuupäevaks. Kui ta on hakanud valmis saama, on tal uus viga külge tulnud, mis lükkab jälle edasi valmimist. Ühtlasi, sissesõit on vaja mootorile teha. Kevadkruiis pole kodust kaugel. Ja mul ja mu isal on kopp juba ees auto laialiolekust. Juba 3 aastat on saanud rahulikult teha, tahaks sõita ka nüüd vahelduseks.
Et jah, põhjuseid ikka on, et mitte järjekordselt venitada sellega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 06.05.2013 21:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Olgu, täna sai mootor kokku pandud enam-vähem, käiguhoovastik vana maha, auto kinni kaetud, juhiukse juhtmestik sisse pandud. Homme lähevad veljed sirgestamisse, tuleb jubinaid veel juurde. Sai veel täna ka kapotialune lihvitud.
Homme teeb jälle edasi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 07.05.2013 23:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Täna sai veljed sirgestatud. 2 tükki olid kõverad, nüüd enam mitte. Sai mõlemad poolteljed ära tehtud. Juhipoolne pooltelg oli huumor: kaks kuullaagri kuuli puudu. Õnneks sai 2 tükki leitud õiges mõõdus.
Sai veel 1 pooltelg külge pandud ja käigukast mootorile külge. Kinnitatud sai ka starter ja esimene mootorikinnitus. Külge sai pandud ka käiguhoovastik.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Tagumine rehv sai ka täis pumbatud.. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 08.05.2013 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Veljed keemilise metalliga parandatud ja lihvitud, homme lähevad värvimisse. Laseb pulbervärviga teha. Sai veel tagumised istmed sisse pandud, kapotialune värvitud, juhtmeid veetud kapoti all, pidurivõimendi külge tagasi pandud, tagant ette antennijuhtmed ja voolu veetud varjatult, soojendus sisse pandud, tagumised vaibad sees ja osa plastikuid ka taga, käiguhoovastik ka külge pandud.
Homme vaatab, mis teeb. Veel on lootust laupäeval sõita sellega. Kui aga sellega välja ei vea, siis läheb teise autoga kruiisile.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 09.05.2013 19:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Kardetavasti ei saa auto siiski laupäevaks valmis, üle varju siiski ei hüppa. Egas midagi, läheb teise autoga.
Aga, täna sai veidi tehtud, pidi aga vara ära tulema, seoses tähtsa pidupäevaga.
Sai siis ette vaip sisse, laepolster sisse, salongiplastikuid külge, juhtmeid veidi veetud, elektriaknaid proovitud, kesklukku proovitud ja turvavööd külge pandud. Ühtlasi sai ka veljed värvimisest kätte. Käisid pulbervärvimises kohas, kus mu isa tööd tegi. Värviti seal ühe värviga, lasi sellega katta. Ja 1:1-le kapotialuse värviga. Et siis success.
Homme saab ehk karpaaluse kätte, juhtmed veetud, klaasid ette ja salongi kokku. Kui jõuab kõik teha, siis auto osaleb kruiisil ilma mingi katsetuseta. Kui ei jõua, siis tulen teise autoga, ilma ei kavatse sellest jääda.
Klubisümboolika kandsin ka peale ära..
Pilt
Veljed siis, ühel päeval ehk paremad pildid.
Pilt
Katuseantenn.
Pilt
Tagumine ots hetkeseisul.
Pilt
Kondiahi paigas. Sealt pealt oli ka hea juhtmeid vedada, jooksevad siis keskluku, akende, peeglite ja telefonijuhtmed. Telefonimoodul tuleb kunagiste soendusnuppude kohale, toru tarbeks ja uute pliidinuppude tarbeks ehitada keskkonsool massiliselt ümber.
Pilt
Elektriaknasüsteem siis. Põhimõtteliselt on ta lihtsalt lahendatud. Selle tarbeks teen arvatavasti eraldi postituse.
Pilt
Ja kapotialune. Mootorijuhtmestik saab teibitud mootori küljes olles, muidu ei tea, kuhu ja kuidas ulatub.
Et jah, hetkel siis kõik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 18.05.2013 21:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Pilt
Pilt
Pilt
Tänase päeva tulemus siis: Mootor koos ja peal. Ühendanud lõdvikuid ja juhtmeid. Nina kokku laotud enam-vähem. Sebimisel kolmas konditsioneeriradikas. Ning ka korralikum pilt veljevärvist.
Homme käib ära tuttava juures, kus saab vajaminevad osad, et minna üle laiale rihmaseibile igatepidi, Žiguli karpa tekstoliidist aluse, tooreklapi trossi. Võtab ehk ka salongist veel nipet-näpet ära tollel. Pärastpoole siis tegeleb veel kokkuladumisega, muidu teda valmis ei saa kuidagimoodi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 19.05.2013 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Karpa alust ei saanud, selle asemel sai vaheplaati moditud. Sai sealt aga Passat B5-e tagumised sisemised ukselingid koos elektriakende lülitite, pistikute ja kõlaritega, Passati pagasniku laelamp, vajalikud rihmaseibid, Golf II-e pagasniku küljepealsed vaibad ja nahast käsipiduri ümbris koos plastikuga ja paar väikest plastikut veel. Sealt Passatilt vaatab veel, ehk kisub varuks maha sealt veel istmed, armatuuri ja Climatronicu. Kasvõi igaks juhuks, kunagi ei tea.
Aga, auto juures sai ka käidud. Lahtised juhtmeotsad ühendatud osaliselt, konditorustikku muudetud, genekas külge pandud ja veel ehk midagi, ei mäleta hetkel.
Eks iga asi, mis toodud saab, leiab endale mingi otstarbe. ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 29.05.2013 22:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Mootor on siis paugupill nüüd. Uksed on komplekteeritud, polstreid vaja veidi lõigata, siis lähevad külge. Gaasitross istub küljes, hoidja sai ära tehtud. Tule reguleerimisplastik vahetatud, tuli küljes. Õhupuhasti külge ehitatud. Kapotiamorte üritasime panna, aga pagassiomad ei istu, peab neid nüüd vaatama. No, ja vist hetkel meelde ei tule muud. Aa, kliimakompressori saime ka, mis külge läheb.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 15.07.2013 23:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Pilt
Viskan siis kehva kvaliteediga iPhone pildi, et näidata, et tegemist on nüüdsest täiesti liikuva masinaga. Ta on küll seest laiali, aga töötab. Elektriaknad ja -peeglid surisevad, võtmest käivitub, sooja puhub.
Veel ei tööta kliima, salong on lipa-lopa, kõrvalistuja aken pistiitab ajudega, starter kooles ära (täna sai vahetatud), lekib õli korgi alt, lekib tosooli veidi veepumba flantsi alt, liiga kõrge on, toonklaas puudub ja üks tuli näitab võssa. Muidu hullu pole.
Ja kasutaja purexpure sai ka nähtud, ehk pani mindki tähele. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3---->1.6 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 18.07.2013 00:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Sai pikalt kaalutud mõtet, ja sai tehtud. Ehk siis sai Tartusse sõidetud, käidud Statoilis autot pesemas. See päädis sellega, et vasak käsi sai märjaks korralikult.. :D
Siis sai mindud E-Kaubamaja kogunemisele. Sai seal vähe juttu puhutud, autosid vaadatud. Sai kiiruseanduri kinnitust veidi peale pingutatud. Õli oli ikka juhipoolne sillaosa ja käigukast koos. Ratas ka. Sai siis mindud Forssi juurde Statoili, kus sai käigukastiõli ostetud, 2 pudelit igaks juhuks. Sai siis 400ml peale kallatud ja korralikult ära ehmatatud: käigukasti õli jookseb sirinal välja. Egas midagi, sai siis Statoili sisse mindud, ning teatatud lekkest. Siis juhtus nii:
Pilt
Ja siis sai oodatud igaks juhuks isa kohale, kes hindas olukorra üle. Tema arust hullu ei olnud, liiga palju õli sai sisse ja siis voolas üle lihtsalt. Sai siis Jõgevale tuldud. Siin paak täis, salongi veidi kokku lapitud ja homme uuesti Tartusse.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7