Kardetavasti ei saa auto siiski laupäevaks valmis, üle varju siiski ei hüppa. Egas midagi, läheb teise autoga.
Aga, täna sai veidi tehtud, pidi aga vara ära tulema, seoses tähtsa pidupäevaga.
Sai siis ette vaip sisse, laepolster sisse, salongiplastikuid külge, juhtmeid veidi veetud, elektriaknaid proovitud, kesklukku proovitud ja turvavööd külge pandud. Ühtlasi sai ka veljed värvimisest kätte. Käisid pulbervärvimises kohas, kus mu isa tööd tegi. Värviti seal ühe värviga, lasi sellega katta. Ja 1:1-le kapotialuse värviga. Et siis success.
Homme saab ehk karpaaluse kätte, juhtmed veetud, klaasid ette ja salongi kokku. Kui jõuab kõik teha, siis auto osaleb kruiisil ilma mingi katsetuseta. Kui ei jõua, siis tulen teise autoga, ilma ei kavatse sellest jääda.
Klubisümboolika kandsin ka peale ära..

Veljed siis, ühel päeval ehk paremad pildid.

Katuseantenn.

Tagumine ots hetkeseisul.

Kondiahi paigas. Sealt pealt oli ka hea juhtmeid vedada, jooksevad siis keskluku, akende, peeglite ja telefonijuhtmed. Telefonimoodul tuleb kunagiste soendusnuppude kohale, toru tarbeks ja uute pliidinuppude tarbeks ehitada keskkonsool massiliselt ümber.

Elektriaknasüsteem siis. Põhimõtteliselt on ta lihtsalt lahendatud. Selle tarbeks teen arvatavasti eraldi postituse.

Ja kapotialune. Mootorijuhtmestik saab teibitud mootori küljes olles, muidu ei tea, kuhu ja kuidas ulatub.
Et jah, hetkel siis kõik.