Citroeni velg sellepärast, et muud polnud hetkel võtta sellise poldivalemiga. Muidu oleks talvevelje ka ühe poldiga alla saanud surada(4x108), aga uue käändmiku peale 14 enam ei mahu niiet jumal sellega
Ryblik loovutas jah ühed vedelevad sidruni veljed ühtede mu mittevajalike plekkide vastu, ehk siis tuhat tänu selle eest. Lisaks pidevale mölisemisele suudab vahest kasuks ka olla ja mõne hea sõnagi öelda
Stabika süsteem tuleb enivei ringi teha, sest karta on, et orig süsteemiga ei vea kuidagi enam välja. Esiteks amort on teistsugune, aas on teises kohas ja üleüldse on ju asi 5cm kaugemal kah vanast kohast. Ehk siis eks ta õõtsa külge tuleb teha jah. Siiski tore, et keegi huvi ja muret tunneb ka pisiasjade pihta

Mootoritugi jääb ESIALGU nii nagu ta on.. pleki paksus on siiski 2mm ja ega ta nüüd lödi ka ei ole nagu pildilt tunduda võib. Kõigepealt tahaks auto siiski saada omal jõul liikuma, selle käpa vahetamine ei ole nii raske ühti, sest karta on, et eks see auto käib peale "valmimist" veel mõned korrad lahti, sest ega esimese korraga ei saagi kõik ju ideaalne saada

Lisaks fakt, et sellises mahus mootoriswappi ma teen üleüldse esimest korda elus

Hetkel muidugi otsereportaaz garaasist, ehk siis teise poole amordil kah kinnituskõrvad moditud, vaja vaid veel augud puurida aga seda teen siis kui auto laiali võtan viimistlemiseks, et augud täpselt ühte moodi saaks teise amordiga.