Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 13:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 2580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 172  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 09.05.2013 22:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Ärge seletage nüüd :D

Eniveis vahepeal sai juhtmeid natuke sorteeritud..
Pilt

Ja täna sai 850 sarniirid ostetud kah, mis siis lähevad 400se õõtsa külge, et saaks 850 käändmikke kasutada :D
Hullematsorti hübriid tuleb see auto :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 10.05.2013 08:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.04.2009 22:49
Postitusi: 763
Asukoht: Klaasipealinn
Nagu ta seda juba praegu poleks :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 10.05.2013 12:55 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
Vaatasin et pill ikka maru lääpas sul seal töökoha juures ; d

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 12.05.2013 23:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Veel üks käpp :D
Pilt
Pilt
Pilt

Lisaks sai külge visatud 850 käändmik koos 850 sarniiriga ja poolteljega.. esimese hooga kõik klappis ja tulemus jääb mingi siuke
Pilt


I liek :mrgreen:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 12.05.2013 23:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Kui 850 rumme kasutad siis ju ei saa borbetit enam alla lükata?

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 12.05.2013 23:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
....Midagi ikka kompunnib kokku... Aga päris peen aritmeetika tunduvad ned käpad...koolis käimisest on kasu ka olnud. Keevitus on ilus...piltidel

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 13.05.2013 00:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Ega ma keevitust koolis õppind, see ikka omast käest tulnud õppida :D


Borpside jaoks tuleb lihtsalt õige valem teha rummudele :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 13.05.2013 01:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.10.2008 13:44
Postitusi: 4559
Käpad tunduvad kuidagi jube õhukesed olevat.


Muidu on jätkuvalt cool. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 13.05.2013 08:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
See viimane veits õhukesest materjalist sai jah kuna pold paremat võtta pühapäevasel päeval. Aga eks näis, kui hakkab ikkagi väntsutama seda siis tuleb uus teha paksemast materjalist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 16.05.2013 00:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Üldiselt on asi nii, et paremale poole sai siis 850 käändmikku hakatud külge monteerima. 850 sarniirid lähevad siis 400se õõtsa külge, üks poldiauk tuleb uus puurida õõtsa sisse, muu sobib selle juures. Amordiks siis sai sedakorda mazda 323 amort mille kinnituskõrvade vaheline laius oli sobiv aga poldiaugud natuke vale kaugusega, selle ravisin metalli ja keevitusega :D
Pilt

Ja peale kahte õhtut mässamist selle kaadervärgiga on auto taas ratastel..
Pilt
Pilt

Valmis amordikinnitusest jäi pilt tegemata aga seda jõuab igakell teha :D Üldiselt on positiivne see, et rattakalle sai täitsa ok ja üleüldiselt tundub, et see asi hakkab toimima kah :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 16.05.2013 13:09 

Liitunud: 21.02.2013 17:24
Postitusi: 94
Tee stabika süsteem ka ümber , nagu e30-nel ! (hõõtsa kõlge)
See neljasaja oma on küll paras käkerdis ja minul autol kondid üle kolme kuu küll ei kestnud .
Omasin 460 mudelit ja peale esimest paari aastat viskasin need küljest minema ja kulgesin ülejäänud 5a ilma :D
Kuna masinapark oli suur , siis ei jõudnudki stabika süsteemi ringi teha .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 16.05.2013 13:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
See mootoritugi annab sul kohe saba. Parem tee korralikust paksust materjalist uus juba kohe valmis, ei pea hiljem jebima.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 16.05.2013 21:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Citroeni velg sellepärast, et muud polnud hetkel võtta sellise poldivalemiga. Muidu oleks talvevelje ka ühe poldiga alla saanud surada(4x108), aga uue käändmiku peale 14 enam ei mahu niiet jumal sellega :evil:
Ryblik loovutas jah ühed vedelevad sidruni veljed ühtede mu mittevajalike plekkide vastu, ehk siis tuhat tänu selle eest. Lisaks pidevale mölisemisele suudab vahest kasuks ka olla ja mõne hea sõnagi öelda :D


Stabika süsteem tuleb enivei ringi teha, sest karta on, et orig süsteemiga ei vea kuidagi enam välja. Esiteks amort on teistsugune, aas on teises kohas ja üleüldse on ju asi 5cm kaugemal kah vanast kohast. Ehk siis eks ta õõtsa külge tuleb teha jah. Siiski tore, et keegi huvi ja muret tunneb ka pisiasjade pihta :D

Mootoritugi jääb ESIALGU nii nagu ta on.. pleki paksus on siiski 2mm ja ega ta nüüd lödi ka ei ole nagu pildilt tunduda võib. Kõigepealt tahaks auto siiski saada omal jõul liikuma, selle käpa vahetamine ei ole nii raske ühti, sest karta on, et eks see auto käib peale "valmimist" veel mõned korrad lahti, sest ega esimese korraga ei saagi kõik ju ideaalne saada :D Lisaks fakt, et sellises mahus mootoriswappi ma teen üleüldse esimest korda elus :D

Hetkel muidugi otsereportaaz garaasist, ehk siis teise poole amordil kah kinnituskõrvad moditud, vaja vaid veel augud puurida aga seda teen siis kui auto laiali võtan viimistlemiseks, et augud täpselt ühte moodi saaks teise amordiga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 16.05.2013 21:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
Tekib küsimus , et mis sa selle autoga lõpuks peale hakkad ?
Ülevaatust sellele legaalselt ilmselt ei saa või jäädki mustalt lahmima koguaeg ? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 16.05.2013 22:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Seda teemat hetkel ei kommenteeri, variante on mitmeid :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 172  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7