SR avalaksul pidas masin vastu
17" on 55profiiliga overkill
madalama sebima või siis veljed maha müüma
ECC tuningu raames treening päeval käies lasin igatehes olematu mustriga suvekad õhtale, seega läksid alla tagasi 15" talvevelgede peal olevad nankangid
masinaga sain tunnetust rajapeal igatahes paremaks
pacard väitis et sõitsin aegu sinna 1minuti kanti
võrreldes accordiga ikka piisavalt parem
kuid minujaoks oli masin ikka liiga pehme rajajaoks
teine käik oli ka kuidagi pikk rapla jaoks
vtecis pm ei saandki istuda

SR'i Avalaksult saadud ajad
AEG 17,2355 reaktsioon 0,7705 60jalga 2,8122 lõppkiirus 133,9KM/h
AEG 17,4052 reaktsioon 0,6739 60jalga 2,7716 lõppkiirus 126,6KM/h (DH48ga võidu sõittes (3käik ei läinud sisse))
1 sõidu aega polnud üleval millegipärast
pedaalide ja rooli vaheline tihend vajab veidi arenemist :gigi:
16ne alumise otsa peaks selle masinaga küll kätte saama
ja siis 17"seid tõllarattaid ei tohiks all olla :gigi:
Raigo kirjutas:
Oled mõõtnud ka , palju sul õli kulub ?
hetkeseisuga võin seda öelda, et veel MIN märgini pole kukkunud õli nivoo
ja tunduvalt pole langenud pärast seda kui ma olen Vtec modis olnud
hetkel on veidi alla poole st MIn ja MAX märgi suhtes pigem Min märgi pool.
mai alguses teen/lasen ära teha hoolduse
õlivahetuse nii mootoris kui käimaris ja pidurivedeliku vahetuse jne
praegalt kogun selleks asju jne
191tuhhi pidi olema õlivahetus praegalt on LS 186800 peaaegu
seega täitsa sobilik ära teha hooldus
küünlad ka kindlasti ära vahetama.
küll miskit veel lisa tuleb
18mai raplas ECC karikaetapp ja selleks ajaks peab hooldus tehtud olema, muidu on juba riskantsem rajale minna :spy:
aga karikaetapi jaoks oleks vaja veel 1te jooksu velgesid
ja raja jaoks rehve
ehk jõuab ka nendega tegeleda :spy:
teise nurga alt ka 1 pilt
pole niiväga masina kõrgust sedasi näha :gigi:
kuid jah see suvi vbl enam neid velgesid alla ei saagi
ennem pole nagu eriti mõtet kui pole madaldust ja madalama profiiliga rehvi
lisa kW kleepsud ka mõlemal tagumisel küljeklaasil
said külge kleebitud ennem ECC tuningu trennipäeva et rajal paremini hakkama saaks masin

täna sai siis Õli ka ära muretsetud mootorisse.

salongi õhufiltri vahetasin ka ära
päris jube nägi välja
vaja veel käimari õli muretseda ja pidurivedelik

sai veidi speedsteris räägitud termostaadi ja muude asjade tegemistest...
eks paistab milla tegemisse lääb ja kas seal.
senikaua muretsen puuduolevaid asju
SR'ilt paar pilti
teine sõit

esimene sõit

siduripedaali reguleerimise ette võtma
käisin täna jälle töökojas läbi kuna aga mõtlesin et äkki miskit hoopiski veotelgedega siis sai masin ka ülesse tõstetud
kuid siiski asi vast sidurikorvis
esimese käiguga hakkab hüpitama, teisega mitte kohalt minnes
vasakpoolne veotelg tundus kuidagi kaugel olevat kastiküljest võrreldes paremaga :spy:

masin alt oli taaskord tõdedes päris korralik :gigi: , kuigi noh ega telefoniga tehtud pildilt midagi näe


kuid ilma õlita siiski ei saa
veidi on välja pressinud siiski ja õlipanni külg oli ka märg


ja muidugi sai võetud pähe mõte et ennem koju ei lää kui uus tuhat on ees
koju jõudes seisis spidokal L'bisõiduks
187001
hooldus seega muudkui läheneb
eelmine kord töökojas käies sai tõdetud et keegi on anduri tagumiku ära lõhkunud mis asub termostaadi juures...