Eks meeletu hinnalangus räägib enda eest. 5000e eest antakse juba esimesi Phaetone ära saksas. (üks kergelt vigane läks 3000ga) Audi, MB ja BMW-ga võrrelda ei saa selles osas. Inimesed on oma hinnangu andnud ja seda näitab hinnalangus. Jõukad inimesed tahavad brände, aga see on siiski VW, see on üks osa probleemist. Rikkale on väga raske teha selgeks et Sangar teeb nüüd väga normaalseid teksasid ja et ta peaks ikka Sangari ostma
Eesti tingimuste jaoks tundub auto mulle selgelt liiga raske ja konstrueeritud teistsuguseks liiklemiseks kui eesti teedel 90ga loimamine. Milleks osta auto mis sõidab vabalt 200+ tundide kaupa et temaga 50-90 sõita auklikul teel. Välimus on igav, kaugemalt saab Passat CC-ga segi ajada
Mootorivalik on kehv. 3.2 bens on naljanumber sellisel autol. Joob meeletult ja edasi ei liigu. 4,2 on joodik. 5.0d on probleemne ja kallis pidada. Üle jääbki vaid 3.0 diisel, kõige parem mootor sellele masinale.
Meeldib see et ta on ehitatud Bentley põhja peale. Kindlasti see tõstab omaniku eneshinnangut
Tuunigusoovitus oleks Bentley veljed alla kruvida.
MB ja VW nendele kes tahavad mugavust ja seda tunnet et auto neid sõidutab.
BMW ja Audi nendele kellele meeldib autoga ise sõita ja sportlikum sõidustiil.