Nii saab üle pika aja jälle mingi auto siia foorumisse , vahepeal on nii palju toimunud, et oldud rallidel ja muudel autospordi üritustel mehaanik, ning olen ka hamba verele saanud ja käed kibelevad rajale rooli keerama. Niisiis sai soetatud üks Sunnik, pikalt neid otsima ei pidanud, kuna tundub, et varsti tuleb hatchpacke tikutulega taga otsida ( vähemalt enamvähem korralikke ), Hetkel on masinal peal 1.4 mootor, millel on meeletud 55 kw, kuna ostmise päeval juba oli sumbuti suhteliselt õhtal omadega, siis sai tehtud peale pükse talle uus toru alla, väheke jämedam ( By: Dr Tuha ), mõeldes juba sellele, et tuleb lähiajal 1.6 66 kw mootor vahele, ja kuna sumps oli eest ära, sai käigukang korra ära võetud ja jupp vahele pandud, et käigukangi teekonda väheke lühemaks saada, ehk enam pole bussijuhi tunnet:D. Paljudele tekib nüüd küsimus, et miks 1.6, aga just sellepärast, et aasta lõpupoole, kui rahavagunid äkki piiri tagant lahti lastakse , tekib ehk võimalus puur sisse saada, ning suurt rallit sõitma hakata, ning kuna vaikselt hakkavad type-r-id ja cliod minema E10-sse, siis ei saa enam Gtidega neile väga vastu, muidugi saaks aga see nõuaks meeletut rahakotti ja palju aega... Siis saigi otsus võetud, et läheb 1.6 peale, mida tuleb järgi aidata natukene, ning sõita esialgu rahvasprinte/rallit väikeses klassis, ning kui puur teoks saab, siis sõita E9-t. Hetkel mis olen ainult teha saanud masinal: Uued suvekad, uued esimesed kettad/klotsid, väljalase, ning kuna keegi tarpea oli rattamutrid täiesti üle keeranud, siis said uued mutrid, õiged, aga vanade eemaldamisega juhtus ka väike õnnetus, kus sai endale arme juurde, ehk siis kips ja mõned õmblused Järgmine nädal lähevad alla Bilsu B4-jad, ja tuleb ka mingi hetk põhjakaitse. Nüüd ka küsimus targematele Sunny vendadele, mootor tuleb Primera P10 pealt, koos kasti ja muude vajalike asjadega ja küsimus on järgmine, kui ma panen Primera kasti, siis kas see kast üldse sobib sinna, koos veovõllidega, võib peab ostma 1.6 sunny võllid?, ning teine asi mis on, kuna masinal puudub roolivõimendi, siis plaan on ka primeralt roolilatt võtta, ning kas see ostub sinna, või on lati kinnitused teised?. Pikk lugu maha räägitud, aga pilte pole hetkel panna, kuid need tulevad lähiajal. Niisiis, hekteseisul tuleb lähitulevikus ära teha veel järmised asjad: 1.6 mootor Põhjakaitse Bilsud alla roolivõimendi koos latiga külge lisanäidikud tuppa väheke mugavam ja väiksem rool esisild ettepoole, ehk ka rooli kiiremaks. Niisiis, andke aga tuld, nõu ja soovitusi kasti ja võllide osas, ning ka muu kriitika on teretulnud
_________________ http://www.facebook.com/DrTuhaRacing - Nukkvõllide taastamine/peale keevitamine/lihvimine, väljalaskesüsteem, mootorite remont, forseerimine.
|