Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 21:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 270 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -andres393-
PostitusPostitatud: 09.07.2013 22:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Tihendid tihenditeks, aga tehas näeb juba eos välja sellel isendil õlikadu. Või tehases jäeti tihendite paigaldus ära? :D Aga las see teema olla, ju kunagi guugeldan ise. Loomulikult ma jälgin varrast ja kui vaja siis joodan ka teda. Ma ei oska sulle ändi tõesti midagi lubada, kui kaua mul midagi püsib. Aga ma tean, et see pole mul ka viimane auto. Lõpetuseks tahakski öelda, et see pill jääb mul kauemaks. :D



Ja kui juba siia klõbistasin, siis olen avatud korralike A6 C4 esitiibade pakkumistele. Alvadis 126€ per Tiib. Kuid teadjamad mehed ei kippunud neid B-osi kiitma.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 11.07.2013 21:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Taga üks kõlar ragiseb, kas Bosel võib asendada kõlarid suvalistega? Et paneks tagumised uued, et jääb ikka kogu süsteem tööle? Mingi jama selle Bosega oli igatahes, enam ei mäleta. :D

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 13.07.2013 12:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.06.2012 15:34
Postitusi: 430
Kui kasvõi ühe kõlari välja vahetad mingi teise vastu,siis bose süsteem enam ei toimi.
Pigem kannata natuke,ning otsi kuskilt sama kõlar,või lase terve süsteem välja vahetada :)

_________________
C4 tdi Q


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 13.07.2013 20:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Seda ma arvasingi, mingist ajast jäi meelde, et Bosega pole nii lihtne. Ju peab audiklubist otsima hakkama.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 15.07.2013 07:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Mingi kala siiski alusvankriga on. Nimelt maantee peal suuremal kiirusel lööb vahest sellise kohutava vibra sisse. Terve auto väriseb. :? Selline tunne nagu mingi jubin oleks lahti. Päris ära ehmatas see. Linnakiirusel pole nagu miskit viga, aga maanteel andis tunda. Nüüdseks ca. 3x seda tundnud. Kellegil kogemusi sellise imeliku asjaga?


edit: Kui pidurit vajutada siis kaob ära. Ehk kiirust alandada. Üks velg on haiget saanud, kerge vibra on sees teatud kiirustel. Kuid kas suuremal kiirusel siis tõesti võib nii lõhkuma hakata? Pole varem kokkupuutunud sellise asjaga.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 15.07.2013 10:45 

Liitunud: 08.11.2011 21:52
Postitusi: 29
Huvitav, et see probleem tagasi tulnud on..
Kui ma ise auto ostsin , siis tegi see omal ajal samamoodi. Just alates kiirusest 140km/h , kuid mingi hetk kadus iseenesest ja ei saanudki teada mis seda põhjustas.
Velgedest see igaljuhul olla ei saa, sest tolajal olid autol hoopis teised veljed ja tegi ikka nii..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 15.07.2013 11:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Ma ei oska ise ka hetkel miskit oletada. Tuleb tõstuki peale saada ja tiir üle käia.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 15.07.2013 12:29 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Puusalt tulistades ütleks, et sisemine pooltelje ots hakkab ära surema. Kui pooltelg/sisemine pooltelje ots on tuksis, siis kipub maanteekiirustel vibra sisse viskama keresse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 15.07.2013 12:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Markko kirjutas:
Puusalt tulistades ütleks, et sisemine pooltelje ots hakkab ära surema. Kui pooltelg/sisemine pooltelje ots on tuksis, siis kipub maanteekiirustel vibra sisse viskama keresse.



Täpselt nii. Kuna vasakule keerates olen vasaku ratta juurest seda krõbinat küll kuulnud paar korda. Seega viga pmst teada.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 16.07.2013 13:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Nüüdseks ka paagitäis maha paugutatud. Linn-maantee segamini saime läbida 760km. Ju oleks nõks veel saanud, kuid bensutuli siras täies hiilguses ja ei hakka riskima. Kuna suutsin ka keset suve haigeks jääda siis liigume 19.30 Tallinku peale. Päris vastik on keset suve haige ikka olla. :waah Pooltelje ots siiski nüüd kuulates parempoolne läbi. On selgesti kuulda kui makk ei lärma. Aga nii ehk naa vaja küünlad ja õli ka ära vahetada siis ju tehtakse pooltelje otsa vahetus ka ära. Kodus saab uurida.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 16.07.2013 14:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2706
Asukoht: Tallinn
Markko kirjutas:
Puusalt tulistades ütleks, et sisemine pooltelje ots hakkab ära surema. Kui pooltelg/sisemine pooltelje ots on tuksis, siis kipub maanteekiirustel vibra sisse viskama keresse.



Sõbral oli A8, mis justnimelt sisemise otsa tõttu selliseid sümptomeid näitas :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 16.07.2013 14:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
jOnts kirjutas:
Markko kirjutas:
Puusalt tulistades ütleks, et sisemine pooltelje ots hakkab ära surema. Kui pooltelg/sisemine pooltelje ots on tuksis, siis kipub maanteekiirustel vibra sisse viskama keresse.



Sõbral oli A8, mis justnimelt sisemise otsa tõttu selliseid sümptomeid näitas :)



Mis see jubin maksab? Äkki miskit veel läbi eest siis kohe korraga ära lasta teha.
edit: Guugeldan ise, nagunii pole miskit voodirežiimil olles teha. :D

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 16.07.2013 23:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.11.2011 13:58
Postitusi: 612
Asukoht: kohila/tallinn
mul täpselt sama teema selle vibraga , homme tegutsema.

_________________
bmw325325 kirjutas:
Kui muun vb varst ei muugi.auto hea ja olen ise rahul taga amortid korda.ja soidan edasi ukonoomse pilliga.
Ja ostku muugi lepingu saab 6 kuu parast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 17.07.2013 10:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
pasavasar kirjutas:
mul täpselt sama teema selle vibraga , homme tegutsema.



Katsun ka selle ära likvideerida nüüd kodus olles. Kohapealt normaalselt minna anda teeb ka juba krõksu. Seega paras aeg asi likvideerida.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 18.07.2013 12:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Eile käisin Carstopis tõstuki peal selle pilliga. Kahjuks ei olnud sealne töömees just eriline proff. ( vabandused tema ees, kuid sellise mulje ta mulle jättis. ) Seletasin talle ära, et mismoodi mul see kupatus siis ees krõksub ja kuidas suure kiirusega värisema hakkab. Keerutas seda ratast seal nii ühtepidi kui ka teistpidi. Vaikus! Seletasin talle ka, et nii keerutades on üsna ebatõenäoline kui seal miskit krõksub. ( Siis peaks pooltelg / otsad omadega üsna küpsed olema juba. ) Sest kui sõida ja gaasi lisada siis rakendub ka antud detailidele jõud. ( Puhas enda loogika muidugi ). Diagnoosiks pandi siis, et välimine poolteljeots läbi, samuti üks õõtsapuks paremal pool läbi. Vasaku poole oma on näha, et vahetatud ja kenasti terve. Nüüd nagu jääbki kripeldama, et ostan selle välimise poolteljeotsa ära. Ning peale vahetust selgub, et hoopis sisemine küpse. Need poolteljeotsad maksavad märksa rohkem kui tanklates olevad lõhnakuused ja nii lampi neid vahetada pole ka väga mõtet mu arust? ( lemförder u.65€ ) Õõtsapuks usutavasti ei maksagi midagi. Miks aga lukksepp endast mulle mingit head muljet ei jätnud, oli see, et mehe kraevahele tilkus jahutusvedeliku. Kuid mulle ta seda ei öelnud, et a´la tuleb vaadata kust läbi ajab vms. Pühkis peoga kaela puhtaks ja suundus tagasilda heebliga väänama. :kill Igatahes jahutusvedeliku laseb läbi eest paremalt poolraami juurest kuskil. ( Koguneb raami alla ja siis see leke moodustab ajapikku tilga ning mingi aeg suundub see maapinnale. ) Pole küll suur leke, kuid kardan et mõni voolik/klamber on väsinud ajapikku. Jahutusvedeliku veidi paisupaagist kaob. ( Põhjus nüüd teada. ) Muidu autot on isegi remonditud ja hooldatud nagu näha. Sest sillaosas on jubinaid vahetatud ja seda oli ka näha. Aga nagu arvata oligi, siis antud raha eest on eelmine omanik siiski katalüüsmuundurid omale võtnud. Sest on pandud otsetorud, ning keevitus näis nii vinge ja värske justkui enne ostu oleks masin keevitusest otse minule toodud. :D Ja kuna küünlad vajavad ka vahetust ( veidi võbiseb tühikäigul ja peenestades pole minek päris see mis olema peaks. ) Siis ei maksa imestada miks mul tagant mingit tumedat suitsu võib visata. Küll aga ei saand ma aru kus kohas sellel need lambdad asuvad. Kas peaks nad olema enne või peale katalüsaatoreid? Igatahes küttekulu on normis ja ei tähelda muid anomaaliad.

Katsun leida mõne asjaliku vana, kes mul Reedel/Laupäeval vajalikud jubinad ära vahetab. Siis peaks tehniline pool muretu olema ja tuleb hakata kosmeetika poolt veidi parendama. ( Esmalt esitiivad vahetusse. Ja siis vaatab kust mida värviga paremaks kannatab teha. Ülevärvida kogu kupatust küll ei kannata kuidagi. )

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 270 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7