Käisin siis täna praktiliselt olematu hinna eest laianeeruga E34ja vaatamas!
Oleks ära võtnud, aga mootoril oli hullem klapi ja tõukuriklõbin kui M20-mootori puhul veel normaalseks võib pidada!
Roostet esines usteäärtel. Paremal tagatiival oli auk sees, mida spreiga parandatud, vanos kõrises...gaasi andes paukus, tõrkus, viskas sinist ja edasi üldse ei käinud. Udutuled ei töötanud, juhiukse piirajat polnud. Üv. kindlustus puudus nagu kirjas.
Okei need viimased vead ei morjendanud väga, aga mootoriga küll midagi väga valesti...
Head:
15`` valuveljed 15kodaraga, millel 5-6mm mustrit lamellid,
esimesed el-aknad
tagakardin
esimesed udutuled(mittetöötavad)
kärukonks(ilma pistikuta) praegusel omanikul läks vaja
E39 rool(roolinahk isegi suht oke)
Terved istmed(esimesed vanakooli E34jalt pärit, aga terved)
Tagakardin
Välimuselt suhteliselt okei kuigi ukseääred kergelt pindmiselt roostes ja juhipoolsel tagatiival väike auk, samuti tagaluugi siseserval(numbritulede juures roostet ja kütuseluugi ääres. Tüüpiline

Pardatšokk oli ära lagunenud kukkus küljest ära ja juhiuksel polnud piirajat. Need viimased väiksed vead, aga mootor gaasi andes paukus ja tigises nii hullult, et jäi tehing ära arvestades seda, et üv. ja kindlustus puudus. Eks varuosadena saa vb rohkem ,aga see selleks. Radika tuulekoda ka puudus ja õhulugejasse minev lõdvik oli miljon korda teibitud. Karpe oleks ka võinud juba keevitada
http://www.soov.ee/vorumaa/BMW_520i_248 ... ?ca=16&w=1