Väike vahe kokkuvõtte
Hetke olukord kapoti alt:

Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.usHetke spec list:
SR20DET originaal sisu
Turbo Holset HX35W Twinscroll 12cm2 3'' outlet.
Wastegate Turbosmart 50mm v-band screamer pipe.
Custom Vl. kollektor twinentry. Must metall , teibitud TermoTec teibiga.
Custom otsast lõppuni 3 tolline väljalase + simons resonaator keskel+ japan style tagapütt.
FMIC Toyo sport , 2,5'' cooleri torustik.
Manuaal boostcontroller.
Z32 Maf blow trought .
RC 750cc pihustid originaal kütuselatti küljes.
Walbro 255 kütusepump (paagi sisene) (veetud uued elektri juhtmed otse akult)
kütuserõhu regulaator Malpassi 1:1.
Aku viidud pagassi ja tehtud kinnine aku kast koos ventilatsiooni ja massi lülitiga.
Uued jahutus ventikad 2tk 12'' paigaldatud radika ette.
Originaal käigukast,sees uus õli 75w90.
Hoorattas standart taastatud siduri pind + treitud natuke kergemaks.
Sidur RPS Max Street , tugev korv + originaal orgaaniline kettas (lubatakes ,et hoiab kinni kuni 500Nm väänet ).
Veermikus strongflex puksid.
Amordid reguleeritava jäikusega GAB Super street + 35mm madaldus vedrud.
Juhtaju originaal Nissani aju + sisse lisatud tütarplaat Nismotronic SA funtsionaalsus nagu stand alone-l.
Hetke seade 1,2 bar alates 5000rpm kuni piirajani 7200 rpm, kütuse segu stabiilne 11,8 .
Log-i ja erinevate näitude järgi arvutuslikult hetkel võimsust kuskil 380hp kanti. Suht piiri peal originaal kasti ja mootori sisuga.

Aga hetkel veel kestab . Üritan nüüd jõuda 13 Juuli EDRA 2 drag etapile ehk siis vaatab mis sealt tuleb.