Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.05.2025 14:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1482 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 99  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 18.10.2013 11:58 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Fakt: mõlemad on tänavarehvid
Fakt: Naast on jäistes oludes kordi efektiivsem. Ma ei tea, mis kiirusega pokemon sõidab, aga testivõitjad rehvid tagavad juhitavuse maanteekiirusel ( ja suuremalgi) isegi libisemisesse sattudes ning samuti on pidurdusmaa palju lühem lamelli omast.

Mis vahet sellel on, kas tänavaliiklus või võistlus? Ka normaalne liiklemine on ohutum.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 18.10.2013 12:00 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
pokemon kirjutas:
apsu kirjutas:

2008 aastast sõitnud 215/55/17 lamelliga mööda erinevaid teid, siiani igalpool täiesti normaalselt hakkama saanud, pole isegi mitte kinni jäänud.


Mis marki rehv see niikaua vastu on pidanud?

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 18.10.2013 12:03 

Liitunud: 15.12.2004 17:12
Postitusi: 349
pokemon kirjutas:
apsu kirjutas:
Ja kiilasjääs maanteel teed sa lamelliga mida?

Siis tuleb õppida mõtlema millegi vähese rohkemaga, kui persega.
...


Olles tarbinud vaheldumisi nii naela kui lamelli, siis mulle meeldib lamell enam - on ausam. Naastuga on üsna lihtne leida end olukorrast, kus jääb loota vaid õnnele. Sest rehv ei hoiata ette pidamise piirile jõudmisest, pidamine lihtsalt kaob. Esiveduse puhul toimub see paratamatult sellisel kiirusel, et edasine on õnne küsimus - kas seekord jääb ruumi või tuleb vallist tuge võtma hakata.

Lamelliga seda muret ei ole - hoiatus pidamise kadumise ohust tuleb oluliselt varem, kui juhist saab reisija. Tõsi, jäässetungiva metalli puudumise tõttu läheb jääl libedamalt. Aga kartus, et korrralik lamell jääl üldse ei peaks, on puhas linnalegend.

Loomulikult on lamellikasutajale abiks naastuusklikud, kes jääd karestada aitavad. Nagu näha, ei ole neist puudust ja see ongi hea - nii väheneb vahe lamelli ja naastu vahel tegelikes kasutusoludes (mitte silutud ja lihvitud jääl testiringil!) veelgi.

Ning ärge unustage: ka Maanteeameti peadirektor soovitas naastrehve. Tehke ikka nii, nagu pealik käseb :hail


Viimati muutis v6sa, 18.10.2013 12:04, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 18.10.2013 12:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
5a vana lamell peaks olema juba hullem kui kulunud suverehv :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 18.10.2013 12:09 

Liitunud: 15.12.2004 17:12
Postitusi: 349
Reimers kirjutas:
5a vana lamell peaks olema juba hullem kui kulunud suverehv :D


Kui sellega on sõidetud kasvõi üks kuum päev asfaldil, siis kindlasti. Lamellrehvi surmaks on kuum asfalt, mis ümardab lamellide servad.

Meie pereuniversaalile läksid alla 2 talve ja umbes 17 kkm sõitnud lamellid, millel mustrisügavus on 6 mm (kulumismärgise pealt!). Eelmisel talvel ei olnud märgata mingeid pidamise probleeme, pigem kippusid teised jalgu jääma. Selle talve käitumine selgub peatselt. :twisted:

Contiinentali CVC3 (ja väidetavalt ka 5) rehvil on selge piir umbes 4 mm kohal. Siis kaovad peenemad lamellid ära ja järgi jääb hoopis siledam klots. Mistõttu muutub olematusk jääpidamine ja halveneb oluliselt ka pidamine vihmamärjal asfaldil.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 18.10.2013 12:13 

Liitunud: 15.04.2006 18:56
Postitusi: 609
Asukoht: Paide/järvamaa
Mina liiklen igasugustel kiirustel, vastavalt auto omadustele, enda sõiduoskusele ja rehvide pidamisele.

Mul enda autol MB E320 162kw automaat olid eelmine aasta ühe talve sõitnud ja 100% kõik naelad sees 195/65/15 Bridgestone naelad, mis sain autoga kaasa. Minu auto ainsaks elektrooniliseks kontrolliks on ABS ülejäänud kontrollid on enda mõistuses kinni. Oli päris tavaline, et ma kelgutasin nende naeltega mööda maanteed ringi, kuna auto võim käis lihtsalt nii palju nendest naeltest üle.
Samas võtsin vanematelt just selle sama eelpool mainitud 2008aastast 215/55/17 lamelliga Mazda 6'e, 2.0 108kw automaat, millega ma tundsin ennast hoopis kindlamalt ka siis, kui elektroonilised abilised välja olid lülitatud(va ABS).
Selleks talveks on mul lisaks MB'le Passat 3.2 V6 4motion koos uute Conti naeltega, mis sai võetud lihtsalt tänu sellele, et need sain odavamalt, kui lamellid.

Normaalselt liikudes ja mitte tõmmeldes on mõlemad üsnagi võrdsed rehvid, vahed tulevad sisse pidamise piiril sõites.

Rehvist endast hoopis olulisem on see, mida inimene suudab oma peaga mõelda ja kuidas reageerida antud olukorras. Minu tööautol ei olegi sellist asja nagu talverehv, ikka saab täiesti normaalselt ja ohutult sõidetud.

Eclipsele, GoodYear Ice Navi Zea. Suveti sõidetud pole, auto sõidab talvel ca 8-9k km.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 18.10.2013 20:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.05.2013 19:42
Postitusi: 213
Asukoht: trollidemaa
Jaanus.
Ma paraku ei mäleta, et keegi oleks mulle üldse maininud, et peaks sulle või kellegile mingi arve saatma.
Üleüldse, oli sellisteks puhkudeks sinna kohapeale käsitseki patakas pandud, et kohapeal arved/tsekid välja kirjutada. Nagu aru võisid saada, siis ei viibinud ma seal kohapeal eriti ning ei olnud kõigega kursis, mis seal toimus või kes mida tahtis. (Infot ei suutnud töötajad mulle kuidagi õigeaegselt edastada.)
Sinu pahameele vältimiseks võin selle kõik endakanda võtta, pakkuda sulle ühe tasuta pesu seest ja väljast või leida mõne muu toreda lahenduse.
Võta vaid ühendust ja leiame lahenduse.

_________________
Trololololollll
Eesti streetrace - seisame võidu ja vaatame kumma auto kiiremini roostetab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 18.10.2013 21:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
See viimane post vist vales teemas :?

Kumb on parem naastrehv kas Michelin X-Ice North või Good Year UG 500 mõlemad rehvid on samast aastast ja sama kulumisastmega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 19.10.2013 11:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2007 17:31
Postitusi: 1072
Asukoht: tallinn - stockholm
Naine tunnistas Michelini paremaks. Mõlemad olnud kasutuses ja uuena ostetud. Tehnoloogialt on nad küll eilne päev aga mõlemad väga hea pidamisega. Samas UG500 läheb nüüd 3mas ja viimane aasta kuigi pm kõik naelad alles ja mustrit enamus (ls ca 8000) aga olemus pole enam see mis letilt tulles oli.

_________________
crx- 1,6@91kw
325tds@ 105kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 19.10.2013 12:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
pokemon kirjutas:
Mina liiklen igasugustel kiirustel, vastavalt auto omadustele, enda sõiduoskusele ja rehvide pidamisele.

Mul enda autol MB E320 162kw automaat olid eelmine aasta ühe talve sõitnud ja 100% kõik naelad sees 195/65/15 Bridgestone naelad, mis sain autoga kaasa. Minu auto ainsaks elektrooniliseks kontrolliks on ABS ülejäänud kontrollid on enda mõistuses kinni. Oli päris tavaline, et ma kelgutasin nende naeltega mööda maanteed ringi, kuna auto võim käis lihtsalt nii palju nendest naeltest üle.
Samas võtsin vanematelt just selle sama eelpool mainitud 2008aastast 215/55/17 lamelliga Mazda 6'e, 2.0 108kw automaat, millega ma tundsin ennast hoopis kindlamalt ka siis, kui elektroonilised abilised välja olid lülitatud(va ABS).

See jutt ei maksa midagi.
1)esivedu vs. tagavedu
2)Rehvide mõõdud erinevad
3)Sildade geomeetriad täiesti erinevad
4)auto kaalud erinevad
5)jne, jne,jne

Pidin sõitma kunagi talvel paar otsa suht madala e30, millel olid all korralikud suvekad ja arvestades sellega, et pidama saamise, ning kohlatvõtuga oli veidi probleeme, siis sõita täitsa sai. Peale seda sõitsin korralike naelrehvidega mazda 626, millel oli midagi viga ja no igas kurvis oli külg ees.
Nüüd võiks järeldada selle jutu peale, et suverehv on talvel parem kui talverehv. :bs

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 19.10.2013 13:45 

Liitunud: 15.04.2006 18:56
Postitusi: 609
Asukoht: Paide/järvamaa
Vaata minul on vahe selles, et mõlemad autod on korras, mitte neil ei ole midagi viga.

Jah, autosi ei saa küll päris otseselt nii võrrelda, suvel näiteks tunnen ma ennast MB'ga kindlamalt, siis on all 225/45/17 rehv.

Ma olen oma lühikese elu jooksul rohkem sõitnud naelaga, kui lamelliga, aga lamellist pean siiski rohkem lugu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 19.10.2013 13:52 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Ah et lamelliga siis saaks mersu jõu maha jah?
Ma ei tea, imelikud probleemid, pea 300kw evo ei oma probleeme naastrehviga paarutades. Tõsi küll, kohapeal piirajas starides ilmselt mähiks ka selle neli ratast kohapeal rohkem tühja kui kiirendaks.
2008. aasta rehvi, millel juba korralik läbisõit, on üldse vaenulik enda ja teiste suhtes kasutada.

Tõsi, paljudel odavatel rehvidel on probleem, et peab ja selle kadudes on p'rse majas, aga kvaliteetne rehv säilitab normaalse juhitavuse ka libisemise korral.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 19.10.2013 14:02 

Liitunud: 15.04.2006 18:56
Postitusi: 609
Asukoht: Paide/järvamaa
Ei no Sa võrdled ka ikka võrreldavaid asju onju. Üks on ajude/lukkudega kontrollitav 4wd, teine on veojõudu mitte jaotav LSD'ga RWD.

EDIT: Kui ma järgmisel talvel veel MB'd üldse kasutan, eks ma siis proovin need lamellid tema all ära, kuigi praeguse plaaniga ta talviti enam sõitma ei hakka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 19.10.2013 14:14 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
No see on samasugune võrdlus kui lamelliga hoopis teistsuguses autos tunda ennast kindlamalt kui tagaveolise autoga naaste kasutades. Võrdlusmomendiks topi ühele autole naast ja lamell alla ning proovi "põdrakatset" või äkkpidurdust ning räägi siis.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lamell-Naastrehvid
PostitusPostitatud: 19.10.2013 18:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2008 00:43
Postitusi: 3632
Talverehvide tõelist vahet tunnete kiirusel 90km/h ja peale. Odavatega muutub see kiirus talvel kehvadeks teeoludeks ja halvasti ehitatud autoks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1482 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 99  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7