pokemon kirjutas:
Mina liiklen igasugustel kiirustel, vastavalt auto omadustele, enda sõiduoskusele ja rehvide pidamisele.
Mul enda autol MB E320 162kw automaat olid eelmine aasta ühe talve sõitnud ja 100% kõik naelad sees 195/65/15 Bridgestone naelad, mis sain autoga kaasa. Minu auto ainsaks elektrooniliseks kontrolliks on ABS ülejäänud kontrollid on enda mõistuses kinni. Oli päris tavaline, et ma kelgutasin nende naeltega mööda maanteed ringi, kuna auto võim käis lihtsalt nii palju nendest naeltest üle.
Samas võtsin vanematelt just selle sama eelpool mainitud 2008aastast 215/55/17 lamelliga Mazda 6'e, 2.0 108kw automaat, millega ma tundsin ennast hoopis kindlamalt ka siis, kui elektroonilised abilised välja olid lülitatud(va ABS).
See jutt ei maksa midagi.
1)esivedu vs. tagavedu
2)Rehvide mõõdud erinevad
3)Sildade geomeetriad täiesti erinevad
4)auto kaalud erinevad
5)jne, jne,jne
Pidin sõitma kunagi talvel paar otsa suht madala e30, millel olid all korralikud suvekad ja arvestades sellega, et pidama saamise, ning kohlatvõtuga oli veidi probleeme, siis sõita täitsa sai. Peale seda sõitsin korralike naelrehvidega mazda 626, millel oli midagi viga ja no igas kurvis oli külg ees.
Nüüd võiks järeldada selle jutu peale, et suverehv on talvel parem kui talverehv.
