mooner kirjutas:
Oled kindel? süüde hilisemaks tähendab + minekut mitte -. Ehk siis kui tehase ajastu on 10 ja siis panna ajastu 14 peale siis ongi süüde hilisem, sest number on suurem ja see tähendabki rohkem powerit aga suurem võimalus deto tekkimiseks. Sellepärast oleksi head suurema oktaaniga kütust kasutada, et saaks rohkem süüdet peale keerata, et ei hakkaks detoma. Varasem süüde tähendab seda, et vähem powerit aga võib sitema kütusega sõita ja ei hakka detoma.
Sul on asjad ikka päris sassis. Kui süüde toimub 10kraadi enne ÜSS ja sa keerad süüdet 14 kraadi peale enne ÜSS, siis sa keerad süüdet varasemaks. Tee endale selgeks kuida süütesüsteem toimib, enne kui annad inimestele soovitusi auto "tuunimiseks". Mingi piirini saab rohkem võimsust juurde kui süüdet varajasemaks keerata. Hilisemaks keeramine vähendab mootori võimsust. Miks muidu juhtplokk süüdet hilisemaks keerab, kui näiteks tekib detonatsioon.