Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 02:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mootor paremaks
PostitusPostitatud: 17.10.2013 11:58 

Liitunud: 16.10.2013 10:37
Postitusi: 6
mooner kirjutas:
Palju asju saab teha, et minekut parandada:
1. ehita väljalase vabamaks
2. tee torukolle
3. paigalda koonusfilter või k&n paneelfilter
4. paigalda sportkatalüsaator või eemalda see üldse
5. viska sisu tühjaks, makk, kõlarid, tagumised istmed, varuratas jne. Eks ise tead kus piiri paned.
6. keera süüdet hilisemaks.
7. tangi vaid 98 oktaaniga kütust ja kasuta kütselisandeid kui vajalik.
8. chipi ecu ära
edasi juba läheb keerulisemaks nagu näiteks pea portimine, kangemad nukad, turbo paigaldamine jne. Aga arvatavasti selliseid asju sa nagunii tegema ei hakka.



Suured tänud sulle. Sisu ongi juba tühjaks visatud. Mida sa selle torukolde tegemise all mõtled? Kumb parem oleks kas koonusfilter või paneel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootor paremaks
PostitusPostitatud: 17.10.2013 17:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
Peab ta kindlasti 1500 jääma? Ise uuriks mis võimsamad koned tollel riistapuul või teisel Huidail käinud on. Vbolla on mõni 1600 või 1800ne kone mis hakkab otse kasti otsa, kui bolt-on üritus siis kõige mõistlikum.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootor paremaks
PostitusPostitatud: 17.10.2013 17:55 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
Kuna alustuseks tuleb teha mootori remont (surnud mootorisse pole mingit mõtet raha laduda ja st. , et mootor on juba lahti), siis on portimine mõistlik ära teha. Võrreldes korraliku torukollektoriga märksa odavam ka.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootor paremaks
PostitusPostitatud: 27.10.2013 16:09 

Liitunud: 31.01.2005 23:39
Postitusi: 177
mooner kirjutas:
Oled kindel? süüde hilisemaks tähendab + minekut mitte -. Ehk siis kui tehase ajastu on 10 ja siis panna ajastu 14 peale siis ongi süüde hilisem, sest number on suurem ja see tähendabki rohkem powerit aga suurem võimalus deto tekkimiseks. Sellepärast oleksi head suurema oktaaniga kütust kasutada, et saaks rohkem süüdet peale keerata, et ei hakkaks detoma. Varasem süüde tähendab seda, et vähem powerit aga võib sitema kütusega sõita ja ei hakka detoma.



Sul on asjad ikka päris sassis. Kui süüde toimub 10kraadi enne ÜSS ja sa keerad süüdet 14 kraadi peale enne ÜSS, siis sa keerad süüdet varasemaks. Tee endale selgeks kuida süütesüsteem toimib, enne kui annad inimestele soovitusi auto "tuunimiseks". Mingi piirini saab rohkem võimsust juurde kui süüdet varajasemaks keerata. Hilisemaks keeramine vähendab mootori võimsust. Miks muidu juhtplokk süüdet hilisemaks keerab, kui näiteks tekib detonatsioon.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootor paremaks
PostitusPostitatud: 27.10.2013 16:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
kaalu vähendamine on ka tiba abiks...kilide autol juba suht salongi stuff koos klaasidega on veerandik kogumassist....teine veerand on mootor ja kast...

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootor paremaks
PostitusPostitatud: 27.10.2013 16:35 

Liitunud: 02.09.2013 14:01
Postitusi: 741
lohe kirjutas:
mooner kirjutas:
Oled kindel? süüde hilisemaks tähendab + minekut mitte -. Ehk siis kui tehase ajastu on 10 ja siis panna ajastu 14 peale siis ongi süüde hilisem, sest number on suurem ja see tähendabki rohkem powerit aga suurem võimalus deto tekkimiseks. Sellepärast oleksi head suurema oktaaniga kütust kasutada, et saaks rohkem süüdet peale keerata, et ei hakkaks detoma. Varasem süüde tähendab seda, et vähem powerit aga võib sitema kütusega sõita ja ei hakka detoma.



Sul on asjad ikka päris sassis. Kui süüde toimub 10kraadi enne ÜSS ja sa keerad süüdet 14 kraadi peale enne ÜSS, siis sa keerad süüdet varasemaks. Tee endale selgeks kuida süütesüsteem toimib, enne kui annad inimestele soovitusi auto "tuunimiseks". Mingi piirini saab rohkem võimsust juurde kui süüdet varajasemaks keerata. Hilisemaks keeramine vähendab mootori võimsust. Miks muidu juhtplokk süüdet hilisemaks keerab, kui näiteks tekib detonatsioon.

See jutt käis siiski nitro kohta ja ikka süüte hilisemaks keeramiseks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootor paremaks
PostitusPostitatud: 27.10.2013 16:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.04.2011 23:46
Postitusi: 331
Asukoht: tallinn
nii et hyndai accent + nitro

okei


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7