Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 00:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 96 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 18.11.2013 19:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
rookierice kirjutas:
Millal see rondikõks on muidu? Liiga vara valmistudes pole ohtu, et masin enne otsa leiab?

Ja ilma naljata, concept oli ikka ägedam! Tegelt võiks seda ka tuunida, street-ka moodi esiots jne. Mingi sportka oli ju ka lõpuaastatel teemaks väikses mahus.

Mis rondikõks? :D

Concept oleks ilusam olnud jah aga midagi teha pole, ma selliseks teda tegema ka ei hakka :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 18.11.2013 19:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Moose kirjutas:
Concept oleks ilusam olnud jah aga midagi teha pole, ma selliseks teda tegema ka ei hakka :D


Vb annab peshoo teha?

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 18.11.2013 19:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Fordist pesoo teha :kill Võta üks ja viska teist :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 18.11.2013 19:56 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Mingi parima teema auhind ka see aasta tulemas on :D?

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 18.11.2013 22:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.08.2010 19:00
Postitusi: 100
Selle fordi kohta on ainult üks pilt
Pilt

_________________
Invincible moose.. ütleb (23:25):
*Mina olen põder, LIHTSALT põder


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 18.11.2013 22:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Siis kui proovisõitu tegin..


Ja nüüd juba natuke tuunitud ka..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 18.11.2013 22:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Driims, aga realiti on selline:

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 18.11.2013 22:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Ära ütle mulle nii halvasti :(


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 19.11.2013 12:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2010 14:16
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
Viitsisin ka lõpuks hommikuse kohvi kõrvale linna peal palju furoori tekitanud teema läbi lugeda.

Pooli valima ei hakka ning tatti pritsima ka mitte.

Pesitsen ka vahelduva eduga seal Ringtee 1 pesas, viimasel ajal küll pole päris igapäevaselt sinna trehvanud, kuna ühe projekti jaoks oli vaja korraliku valgustusega suurt ja sooja ruumi ning sai mõneks ajaks see teisele pinnale viidud. Tean vähem või rohkem mõlemal "pool" toimuvaid tegevusi. Ütleme nii, et eks ole siin teemas olnud sõnavõttudel omajagu tõde taga. Kodanik Rybliku koha pealt pole mul midagi kobiseda, kuigi ta vahel võib jätta ülbe mulje ning huumorisoon on ka selline natuke otsekohene, on tegu siiski asjaliku ja edasipüüdliku inimesega. Eks kõigil ole omad kiiksud, neid on mul, neid on teil kõigil endil, õppige nendega elama. Kui inimene tahab ennast välja elada ning avalikult välja öelda asju, mis teda häirivad, no selleks on tal õigus.

Romula vahepeal jõudsalt vähenes, selle koha pealt võib öelda kiidusõnu, aga... hetkel jälle on see surnuaed sinna kasvanud. Eks põhjusi on mitmeid, nagu Joel mainis, siis seisma jäävad sellised autod, mille kallal on väiketöökoja tingimustes ulmeremonti vaja korraldada, nagu üks õnnetu punane BMW, mille õige koht ilmselt paar kilomeetrit mööda Ringteed allpool oleks olnud. Kere seisukord, mida elustama hakati ning mis tänu töö mahule meeletult aega ja resurssi võttis, oli ikka väga nutune ning sõiduk sellisel kujul lausa liiklusohtlik. Selliseid projekte on töökotta veel sattunud ja kõige kurvem ongi see, et aru tuleb saada ka töökojast - paraku me elame Eesti Banaanivabariigis, kus selleks, et kuidagiviisi ära elada, ei saa väga töid valida. Nii see on. Paraku.

Fakt, mida siin ette heideti, oli, et Ryblikul on samasugune surnuaed maja ees - veidral kombel pole seda täheldanud, maja ees seisvad täpselt kaks Rybliku autot, pluss üks õnnetu kliendi projekt, mis teises töökojas asjatundmatusest korralikut tuksi keerati ning mida nüüd tuleb meil seal jõudumööda elustada. Kusjuures selliseid asju ei juhtuks, kui mitte just vähe endale linna peal promo tegevas töökojas oleksid kodanikud, kes natuke oskaks arvutit kasutada ning eeltööks kiigata, kuidas on teisel pool suurt lompi on autole paigaldatud mootor, mis sinna kunagi tehases pole jõudnud (ja neid keisse pole mitte vähe, päris mitmed ka üsnagi asjalikult dokumenteeritud). Seega, enne kui inimesed midagi räägivad, võiks nad ka natuke fakte kontrollida :)

Töökultuur - eks töö käigus ikka juhtub et asjad jäävad töö juurde laiali, aga mingi aja tagant üks korralik suurpuhastus ette võtta ei võta ka tükki küljest. Teine asi, selleks, et tööriistad säiliksid töökorras, tuleks neid ka peale tarvitamist puhastada - miskipärast vahel tõstukil midagi toimetades ning korraks laua juurde tööriista laenama minnes (alati ei viitsi ju minna teise ruumi otsa oma kapi juurde selleks, et korraks lihtsat mutrivõtit tuua), tekib kõigepealt küsimus, et kas keset lauda on tavotipott plahvatanud? Ükskõik, mille pihku võtad, see on paksult määrde ja õliga koos :) See aga pole üldsegi ainult antud kontoora viga, olen märksa viisakamatesse kohtadessegi midagi toimetama sattunud ning pilt on sama. "Kolhoosi vara", mis teha. Just selle pärast näiteks USAs liiguvad mehhaanikud töökojast töökotta oma tööriistadega. Kui mees ise kulutab tööriistadele reaalselt raha, siis ta ka hoiab neid korras. Ning enamasti profimehhaanikud seal alla Snap-On'i ka midagi suurt ei tunnista. Craftsman jms meie jaoks täiesti arvestatavad säästutööriistad ei kõlba seal isegi kodus nokkimiseks, eks muidugi ole ka elatus- ning hinnatase natuke teine seal paraku.

Nädalavahetusel juhtus just tore seik, ajasin ühte kütusepaaki tõstes tilga kütust maha ning läksin saepuru otsima, et see põrandalt kokku koguda. Ja... saepurukoti leidmiseks kulus kümme minutit, sest see oli maetud erinevate pooleliolevate asjade osade alla! Vaadates, mis tingimustes mootoreid koostatakse, siis tuleb tõeliselt au anda kaadrile, kui tõesti mootor suudetakse viisakalt kokku panna, nii, et sinna midagi kõrvalist ei satu. Krt, viimati, kui ma enda mootorit tegin, siis olin päris pahane, kui keegi mul mootorist liiga lähedalt mööda tuiskas ning potensiaalselt tolmu üles keerutas, peale selle käis jälle lahustiga valge lapp pihku, pinnad üle (üllatus-üllatus, enamasti lapile jäi mingit sodi) ning värske õli enne koostamist peale. Ja tegu oli puhta ja kaasaegsete tingimustega töökojaga, kusjuures. Suvel olin sunnitud mootorit nendessamades tingimustes vahetama ning osa ülemist otsa ringi laduma ning siis tekkis küll tunne, et neile meestele tuleb au anda, kui sellistes tingimustes koostatud mehhaanikale julgetakse ka veel garantii anda :)

See, kas ja kui mõtekate asjadega inimesed tegelevad, mind tavaliselt ei koti. Enamus inimesi vaatab minu hobisid ka pehmelt öeldes veidra pilguga, tihtipeale tekkis töökaaslastel küsimus, miks ma pean igapäevaselt sõitma ringi 20 aastat vana autoga, mille linnasõidu küttekulu on umbes T34 tankiga võrreldav ning selle kiirendusvõime vähemalt sama hea, kui mitte parem? Või miks peaks hakkama üks pealtnäha normaalne kodanik hakkama elustama 70-st eluaastast umbes 50 põllu peal maa sisse mädanenud vanarauahunnikut? Eks see ole minu kiiks, et ma leian, et vana tehnika väärib säilitamist vähemalt mingisuguselgi kujul. Vahet pole, kust maailma otsast see pärineb, või kui kiiksuga see on. Kahju ainult, et neid tõsiseid entusiaste, kes on veel nõus sellesse panustama, jääb järjest vähemaks. Märksa mugavam on endale ju soetada viie aastaga Saksamaal laibaks sõidetud BMW, osta kast mainstream õlut, istuda reede õhtul kodus teleka ees, vaadata jalgpalli ning kiruda seda, et naabrimees ostis omale jälle tutika "Aaa kuue", blondiinist naine nõuab järjekordset Gucci käekotti ning pank nõuab juba mitmendat päeva maksmata laenu tagasi.

Kogu jutu point oli see, et selle asemel, et siin teemas ebakonstruktiivselt tatti pritsida ja üksteist sõimata, tuleks tegeleda millegi sellisega, mis sulle reaalselt meeldib, olgu siis selleks metalli praadimine, "savi" plekile vedamine või aerosoolvärviga oma velgede neoonroosaks värvimine. Kõik need on minu arust paremad tegevused kui kusagil Statoili või Siriuse parklas hängimine, oma pagasnikuluugi rõvedalt moondunud muusika (loe: normaalse kuulmisega inimese jaoks müra) taktis võngutamine ning mõõdutundetu iga reedene alkoholi tarbimine.

Punkt.

_________________
Ebaühtlane tühikäik pole tagajärg vaid hoopis eesmärk omaette!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 19.11.2013 13:11 

Liitunud: 12.07.2006 23:47
Postitusi: 3707
tl;dr


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 19.11.2013 14:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
rnx kirjutas:
Punkt.

No seal punkris sees nii öelda presendi taga (rybliku pinnad siis? ) , on samuti jube surnuaed. Kõndida ei seal ei saanud. Kõnni või mööda katuseid. Lihtsalt ühel on surnuaed maja sees , teisel maja ees.
Kuid tõstuki ümber toimuv ja selle ümber tegevuses kahjuks ryblik juttu juurde ei pane. :D
Ehk viskasin "natukene" õli tulle.
Kuigi see on vist ilmselt siiski KA teema , mitte tööinspektsiooni või keskkonnakaitse teema. :D

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 19.11.2013 14:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2007 21:38
Postitusi: 899
Asukoht: Võru, Tartu
Soovitaks teil firmade alla eraldi alateema teha Autosemu OÜ ja rybliku stagnaaegne garaaz.
Siit teemast lugedes jääb mulje, et kõik need roimad mis seal ees, sees ja ma ei tea kus veel vedeleks oleks Joeli omad/tekitatud. Ja et sees on nagu prügimägi, vaevalt, et Joel on selle sinna üksi tekitanud. Mu teada härra ei töötagi seal enam.
Ja ryblik kiunub, et seal roimad vedelevad, et inimesed vaatavad ei julge tulla sinna. Ega kui seda vana ja suht lagunenud muljega garaazi vaadata siis ei julgeks oma autot sinna nagunii viia, kas seal siis vedelevad need roimad ees või mitte.
Ja et Moos olla oma fordi valle kohta parkinud ja ryblik käis vaikselt salaja lükkas mujale ja pärast kireb siin foorumis, et Sina ei või sinna parkida jne. Kui Moos oli seal ja parkis valesse kohta mine ütle siis, et nii need asjad ei käi.

Jah hallscorpio see on tõesti KA teema, vähemalt kellegil hakkab kuskilt koitma midagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 19.11.2013 14:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2010 19:59
Postitusi: 2002
Sellist autotöökoda pole küll nähtud, mis on kauem kui paar aastat tegutsenud ja mille ümbrusest ei võiks leida objekte mis välisel vaatlusel pigem vanarauas võiks olla. Esindusi ei arvestaks.

_________________
engineringu haridus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 19.11.2013 16:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2010 14:16
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
hallscorpio kirjutas:
No seal punkris sees nii öelda presendi taga (rybliku pinnad siis? ) , on samuti jube surnuaed.


See present on sinna tõmmatud asja eest - selleks, et igasugune kõrvaline kaader sinna nina ei topiks. Miskipärast on inimestel ikka huvitav pista nina sinna, kus seda ei peaks toppima.

See selleks. Ise seal kardina taga toimetades ma küll ei kurdaks, et seal tegu mingi meeletu surnuaiaga oleks. Ruumi on küll vähe ja tingimused kasinad, aga mind isiklikult pole see kõndimast takistanud ning kui vaja, siis kaks kätt on küljes ja saan ka koristamisega hakkama.

See, et kaks härrat otsustavad siin lasteaialaste kombel üksteise kallal kiunuda, see ei puutu minusse. Pole mul ei Joeli tegemiste vastu midagi olnud (kuigi nii mõndagi tehnilist lahendust ma Volvo küljes vaatasin imestusega, et kas tõesti see asi kestab) kui Rybliku toimetamiste vastu olnud (olgem ausad, töös on praegu ning vaikselt edeneb ja hakkab auto kuju võtma "roostevaba California auto", millest olid kevadel alles ainult välimised plekid). Päris mitut "kardina taga" valminud tööd näinuna pole mul ka mitte midagi ette heita lõpptulemusele, kuna nendest enamus on valminud enne seda aega, kui ma ise sinna kolisin, siis ma ei hakka siinkohal sõna võtma valmimise ajast ega tähtaegadest kinni pidamise koha pealt. Eks see ole puhtalt tegijate ning klientide südametunnistuse teema, kes on ise teinud, see teab, kui kaua asjad teinekord aega võtavad ning ei vingu.

Eesti inimeste üks tore häda on pidev vingumine, alati peab keegi süüdi olema või keegi "idikas" olema. Eks puhteestlaslikult ma ka ise vingun vahest. Aga huvitaval kombel on kõige suuremad vingujad alati need "kliendid", kes ei ole ise oma kätega midagi kunagi teinud ning imestavad, et inimene küsib kahe nädala töö eest neilt näiteks 70 eurot. Kusjuures enamasti sõidab "klient" ringi musta suhteliselt uue Mercedesega ning armastab ka muidu laia lehte mängida. Võin puhtsüdamlikult tunnistada, et olen saanud tunni töö eest palka nii paar eurot kui ka 40-50 eurot (kusjuures täiesti kohalik ning suht keskklassi klient oli seda rõõmsalt nõus maksma) ning rohkem rõõmu olen töö tegijana isegi tundnud sellest paarieurose tunnihindega tööst. Seega alati raha ei motiveeri, motiveerib tegemiserõõm, tunne, et sa oled ise midagi teinud, midagi, mis omab sinu enda jaoks mingit mõtet ning sa oled seejuures puhanud. Mida rohkem aeg edasi, seda rohkem mulle meeldib asju ise teha, ning omandada seeläbi mingeid uusi oskusi ja kogemusi ning seda vähem ma tahan midagi teha lihtsalt raha teenimise eesmärgil.

Nagu ma juba põgusalt üritasin mõista anda, siis mul pole isiklikult kummagi pinnal toimetava kaadri vastu midagi. Eks mõlemad pooled annavad oma parima, et kuidagi ära elada. Mulle piisab, kui mul on oma paarkümmend ruutu, kus saan vahepeal rod'i ehitada, kui selleks inspiratsioon peale tuleb ning aega leian või tegeleda millegi muu meelepärasega, on olemas seltskond, kelle seltsis tunned ennast inimlikult ning väike tögamine ja huumor on alati asja juurde käinud. Ning seda tögamist ja huumorit kohtab minu arust antud ruumides mõlemal pool kardinat.

Joelile midagi kah julgustuseks, et teemast jutt päris mööda ei läheks - kuigi ma ise ei arva Fordi New Edge kujundusest suurt midagi (väikese erandina ehk GT90 välja arvata), siis see Ka isegi näeb parasjagu nii kole välja, et tänavapildis silma jääda. Ja tehnilisest küljest peaks olema minu mälu järgi tegu täiesti vastupidava ning töökindla autoga. Mädanev kere on juba kõigile tolleaegsetele säästuautodele omane. Sõida sellega ringi nii, nagu see on, kirjuta vähem sellest, millise "tümmi" sa sinna peale panid ning tunne rõõmu, et vahepeal saab lolluste tegemiselt (elik selle säästuauto "tuunimisest") säästetud raha eest midagi asjalikku korda saata :)

Lõpetuseks üks asjalik video ka, vot nii peaks asju ajama: http://vimeo.com/49920522

_________________
Ebaühtlane tühikäik pole tagajärg vaid hoopis eesmärk omaette!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Ka, 1998, Moose
PostitusPostitatud: 19.11.2013 16:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
Tsiteeri:
See present on sinna tõmmatud asja eest - selleks, et igasugune kõrvaline kaader sinna nina ei topiks. Miskipärast on inimestel ikka huvitav pista nina sinna, kus seda ei peaks toppima.

See selleks. Ise seal kardina taga toimetades ma küll ei kurdaks, et seal tegu mingi meeletu surnuaiaga oleks. Ruumi on küll vähe ja tingimused kasinad, aga mind isiklikult pole see kõndimast takistanud ning kui vaja, siis kaks kätt on küljes ja saan ka koristamisega hakkama.

Ei huvita mind ning ilmselt ka kedagi teist , mille jaoks see present sinna veetud on.
Pidin mina sealt poolt ruumist mõned asjad kätte saama. Paras "laste turnimis rada" oli , samal ajal vaatama jumala eest midagi ära ei lõhuks. Kunagi kõik asjad lihtsalt seal kus juhtus. Ehk ei erinenud see ,ees pool töökojast mitte millegi poolest.

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 96 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7