Tervist,
Primera läks minema ja asemele tuli 2.0 diisel mootoriga mersu, 4-käigulise manuaalkastiga. Lisasi tal vist praktiliselt pole ja kui sain oli üsna palju vigu ka, saades sidur ei lahutanud ja õli kadus ära, ilmselt silinder vigane või mõni toru katki. Juhipoolne esitiib väga halvas seisus, läbi roostetanud igatepidi, juhipoolne amordikann oli täiesti ära mädanenud niiet väga vähe oli puudu et amort läbi kapoti oleks sõitnud.

Arvan, et auto on kunagi esiotsa paugu juhipoole saanud sest igaltpoolt mujalt on kere seisukord viisakas, põhjast leidsin paar auku kuid see oli ka kõik. Hetkel on auto töökojas ja seal tehakse sidur korda ning keevitatakse uus amordikann. Reedel peaksin auto uuesti kätte saama ning siis hakkan salongi elektrit vaatama, nimelt spidomeeter ei tööta, süütelukk on lahti ühendatud ja armatuurist suht palju katteid/plastikuid küljest võetud ja pagassi visatud. Tagumised küljeklaasid on toonitud, taguklaas aga mitte.. toonkile sai ära ostetud ja tagumine klaas saab ka ilmselt tooni alla.
Teha on vaja:
- sidur korda (
Tehtud)
- amordikann keevitada (
Tehtud)
- signaal tööle saada (
Tehtud)
- juhipoolne esitiib vahetada
- makijuhtmed uued vedada (
Tehtud)
- süütelukk korda teha (tänu sellele ei tööta praegu suunatuled ja kojamehed)
- parktule pirnid vahetada (
Tehtud)
- põhi keevitada
- spidomeeter toimima panna (
Tehtud)
- juhipoolne akna tõstuk ei toimi
- taha toonklaas (
Tehtud)
- tagumised tuled toonida
- kolmas käik läheb vahest raginaga sisse
- makk sisse panna ja helisüsteemi üleüldse vähe uuendada (
Tehtud)- suunatuled korda teha (
Tehtud)
Nädalavahetusel saab rohkem pilte ja tegemistest rohkem juttu.

Tagumine ots mulle praegu ei istu, tagant rõvedalt kikkis ja need tagutuled ka sellisena ei meeldi, summutiga tuleks ka midagi ette võtta, see kõver toru seal all näeb suht mannetu välja.
