charly kirjutas:
annad maanteel kolmandaga 50km järjest ja põleb puhtaks see filter sul
+1. Sõida veidi pikemalt madalama käiguga ning peaks viga kaduma. Uuema tüübi tahmafiltrid puhastavad end ise. Kuid tahavad selleks veidi pööret saada. Ilmaasjata ei räägita, et ärge trööbake oma diisleid madalate pööretega, et võimalikult väikest kulu saada. Diisel tahab talda saada, siis ei tahma ka asjad end täis.
Just oli kogemus uue VW GOLF VII bluemotioni diisliga. Läbisõit 3000 km, kuid kuna auto kasutaja on just selline ökonoomsuse austaja, polnud see auto kunagi korralikult piitsa saanud. Lõi ka tule põlema, et tahmafilter tahab puhastust. Saatsin ta maanteele paarikümne kilomeetrisele ringile nii, et kasutab DSG-l käsitsivalimist ja uhab pikemalt aega 3 käiguga. 10 minuti pärast tuli kõne, et korras

PS! Citröenil peaks olema veel see omapära, et kui tahmafiltri puhastus on käigus, ei tohi seda poole pealt lõpetada! Kuid ma ei mäleta enam, mille järgi sa aimu saad, et puhastus käib. Endal oli kogemus Jumpyga, millel mitu korda jäeti auto seisma nö filtri puhastuse käigus. Lõppes see sõiduga VEHOsse, sest auto enam ei käinud korralikult. Lõi mingi veateate ette. VEHOs poisid lasid tal puterdada mõnda aega platsil ja auto hakkas korralikult käima. Vea kirjelduseks oligi, et tahmafiltri puhastuseks ei antud auto mootoril piisavalt kaua võimalust töötada.