juuser kirjutas:
tehtud, kuid võibolla on veel midagi...
Mis seal muud veel olla saab.
I põlvkonna IS tehti lihtsustatult kirjeldades nii, et võeti suurema GS-i platvorm, lõigati väheke lühemaks ja istutati teine kere peale. Sillad ja veermiks kattub pea täielikult GS jubinatega va. mõned erandid (GS püstakud on teise ehitusega ja esimesed ülemised
wishboned on GS-il pikemad ja alumiinuimist ning vähe erineva kinnitusega).
Ehituselt lihtne ja tugev.
Kuna auto ei ole väga kerge, siis et see 2 liitrine mootor teda enam vähem liigutaks, võeti kasutusele 6 käiguline kast ja aeglane ülekanne. See aga viib kütusekulu ülesse.
Sellele kerele tõsteti erinevate nimede all üle maailma väga erinevaid mootoreid ja erinevaid veoskeemi.
(2.0 R4, 135kw/154kw, 2.0 r6 114kw, 3.0 r6 157kw/163kw RWD ja 4WD).
Lastehaiguste alla võib panna korrodeeruvad OEM veljed, perse minev 6-cd box raadio ja kuluv/pleekiv alcantara.
Töökindluse osas e46-ga ei ole midagi võrrelda. Üks on mõeldud sõitmiseks ja teine selleks, et saaks foorumisse pidevalt vahetatud juppidest pilte üles panna.
BMW puhul on eelised need, et saad valida lugematul hulgal sisustuse ja mootorite vahel ja saad kuskil provintsis rohkem respecti ja maanaistelt rohkem keppi.
Seepärast Killer nende vanade BMW-dega ringi uhabki ja taevani kiidab.