Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 20:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 821 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 55  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 24.12.2013 17:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 17:00
Postitusi: 676
Asukoht: tln
pardon?

_________________
30/36


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 24.12.2013 20:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.02.2009 12:22
Postitusi: 89
Asukoht: Harjumaa/Tallinn
See andur seal lõdviku küljes on õhu soojendamiseks, nii öelda kütte element.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 24.12.2013 22:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.10.2009 14:23
Postitusi: 199
TEH kirjutas:
pardon?


Vems on tore siis, kui tahad autole iga 6 kuu tagant mingit suuremat hooldust teha, sest aju on niikuinii Ungaris garantiis... MS3ga(ka MS2ga) saad sõita ka. OK, pingutan natuke üle, aga reaalsus on väga sarnane.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 24.12.2013 23:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
twistY kirjutas:
TEH kirjutas:
pardon?


Vems on tore siis, kui tahad autole iga 6 kuu tagant mingit suuremat hooldust teha, sest aju on niikuinii Ungaris garantiis... MS3ga(ka MS2ga) saad sõita ka. OK, pingutan natuke üle, aga reaalsus on väga sarnane.


Paraku ta umbes sedasi on jah. Lisaks ei suuda Eestis keegi Vemsi täiel määral ära seadistada.

Ms2/3 on lihtsam, töökindlam ja paremini seadistatav.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 25.12.2013 12:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
ORaamat kirjutas:
Õlirõhu kella pole:/ Eks tean et lisaks turbo rõhu kellale tuleb ka see soetada.

Mis suurusjärku korralikumad kütuserõhu regulaatorite hinnad jäävad?

Ühesõnaga oleks vaja ka asisemat õlipumpa mingihetk?

Edit:
Ahjaa, enne turbolõtku küsimus jäi vastamata. Mõõta millegagi pole aga näppides ja sõrmedega katsudes, pikilõtku tunda pole, ristilõtk on veidike tuntav.



Kütuserõhu regulaatorid on üllatavalt kallid, vaatamata oma lihtsusele. Hinnad 100-200.-
Hea firma replikad, mis peaks ka töötama(aga keegi ei garanteeri), on umbes 40-60.-

Asisem õli pump pole ilmselt vajalik. Kohe kui mootor koos, on ka selge, mis seisus on pump. Juhul, kui õlirõhk on väga madal, pead vaatama lihtsalt uuema/uue originaal pumba. Mõne masina puhul pannakse väiksem õlipumba rihmaseib, muudetakse klapi pinksust jne. Kõik selleks, et õlirõhk igal hetkel laes oleks.

Ristilõtk on kõikidel vanadel tuntav. Tõmba võlli otsast ühte serva ja aja kergelt ringi samal ajal. Põhiline on see, et ühte serva tõmmatuna labad vastu korpust ei saaks minna mingil hetkel. Kui vastu korpust ei käi, siis laiali veel ei lenda. Suurem loks aga aga tähendab seda, et turbost hakkab sisselaskesse õli minema, mis tähendab veidikene suitsu ja õlist sisselaset(ka vähe suurem õlikadu ilmselt) Aga see kõik on nõ. loomulik. :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 25.12.2013 13:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.07.2006 20:53
Postitusi: 136
Asukoht: Tallinn
cb4_335 kirjutas:
Paraku ta umbes sedasi on jah. Lisaks ei suuda Eestis keegi Vemsi täiel määral ära seadistada.


Peep aka Raceboy on väga edukalt nii mõnegi paigaldanud ja seadistanud.

Sellisele show pillile peaks juba kärtsu ja mürtsu pärast panema progeaju. Saab launchcontroli, flatshifti (kui kast vastu peab), spark cuti jms ägedaid asju seadistada. :wink:
Mu masinal piilus selline exhaust cutout toru küljepealt välja. Kui põhjaall ruumi on, siis soovitan midagi sellist kaaluda. Kõige õnnestunum modifikatsioon, mis ma kunagi ühegi auto juures teinud olen. Kui on huvi, võin enda vana odavalt ära ärida :)

EDIT: Mul on ka MegaSquirt2Extra (vist oli) progeaju olemas, millega mu turbosaab sõitis. Kui huvi võid kirjutada PS.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 25.12.2013 22:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
Jah vemsi saab ka peale aga MS suudab ju eestis seadistada ikka oma jagu inimesi, ise tean kohe öelda 4 :D ja seda järgi mõtlematta :D

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 25.12.2013 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
Toivoku kirjutas:
Jah vemsi saab ka seadistada aga MS suudab ju eestis seadistada ikka omajagu inimesi, ise tean kohe öelda 4 :D ja seda järgi mõtlematta :D
Ja MS maksab ju 200 euri kui tükkidena tellid ja ise kokku paned :)

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 26.12.2013 00:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2006 22:49
Postitusi: 187
Asukoht: Laagri
Toivoku kirjutas:
Toivoku kirjutas:
Jah vemsi saab ka seadistada aga MS suudab ju eestis seadistada ikka omajagu inimesi, ise tean kohe öelda 4 :D ja seda järgi mõtlematta :D
Ja MS maksab ju 200 euri kui tükkidena tellid ja ise kokku paned :)


Meil ju enamus regid sõidavad MS1'tega ja selle saab ikka alla kahesoti kätte. Ja ei pea olema mingi kolvigageenius.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 26.12.2013 12:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.07.2006 20:53
Postitusi: 136
Asukoht: Tallinn
Toivoku kirjutas:
Jah vemsi saab ka peale aga MS suudab ju eestis seadistada ikka oma jagu inimesi, ise tean kohe öelda 4 :D ja seda järgi mõtlematta :D

Ma ei üritanud Vemsi kaitsta, vaid lükkasin väite ümber, nagu Vems oleks mingi woodo teadus, mille paigaldamiseks on vaja idamaa tarkade juurde sõita. MS on tõesti ilmselt kõige lihtsam DIY progeaju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 26.12.2013 17:30 

Liitunud: 18.09.2006 16:42
Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
Ms2-st on Vems etem, aga hetkeolukorras võtaks parem ms3.
(mõlemaid paigaldanud ja seadistanud, maha pole midagi põletanud 8) )


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 26.12.2013 22:00 

Liitunud: 12.04.2003 08:15
Postitusi: 126
cb4_335 kirjutas:
Teeorias on kõik ilus. :)



Suurema turbo puhul on sisselaske temp sama rõhu juures juba oluliselt madalam. Lisaks pea meeles seda, et kui sul on 2" sisselase ja 1Bar rõhku vs. 2,5" sisselaske torustik ja uus cooler, siis mootorisse jõudev õhku kogus on teise variandiga oluliselt suurem.




2" vs 2,5" sisselaske torustikust ei tule mingit jõu kasvu. Kuidas jämedama sisselaske torustikuga õhukogus suurem on. Pigem jääb ikka samaks.

_________________
Subaru Impreza GT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 26.12.2013 23:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Seletan siis võimalikult lihtsalt.
Sama rõhu juures mahub jämedamast torust rohkem õhku läbi. Mida vähem turbo peab õhku ilma-asjata kokku suruma, seda vähem õhk kuumeneb. Ning seda väiksem on omakorda õhu ruumala.

Originaal turboga ei olegi ilmselt vahet. Aga uuemad Ic on enamasti 2.5-3" avaga, siis pole ju mõtet 2" toru panna. Nagunii on varsti isu ka suurema turbo järele. :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 26.12.2013 23:56 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
Võib panna ka 4" toru, aga vähe kasu sellest, kui turbost väljatulek on mikroskoopiline.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 B230FT - ORaamat
PostitusPostitatud: 27.12.2013 00:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
eclipse kirjutas:
Võib panna ka 4" toru, aga vähe kasu sellest, kui turbost väljatulek on mikroskoopiline.


Kah õige :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 821 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 55  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7