ORaamat kirjutas:
Õlirõhu kella pole:/ Eks tean et lisaks turbo rõhu kellale tuleb ka see soetada.
Mis suurusjärku korralikumad kütuserõhu regulaatorite hinnad jäävad?
Ühesõnaga oleks vaja ka asisemat õlipumpa mingihetk?
Edit:
Ahjaa, enne turbolõtku küsimus jäi vastamata. Mõõta millegagi pole aga näppides ja sõrmedega katsudes, pikilõtku tunda pole, ristilõtk on veidike tuntav.
Kütuserõhu regulaatorid on üllatavalt kallid, vaatamata oma lihtsusele. Hinnad 100-200.-
Hea firma replikad, mis peaks ka töötama(aga keegi ei garanteeri), on umbes 40-60.-
Asisem õli pump pole ilmselt vajalik. Kohe kui mootor koos, on ka selge, mis seisus on pump. Juhul, kui õlirõhk on väga madal, pead vaatama lihtsalt uuema/uue originaal pumba. Mõne masina puhul pannakse väiksem õlipumba rihmaseib, muudetakse klapi pinksust jne. Kõik selleks, et õlirõhk igal hetkel laes oleks.
Ristilõtk on kõikidel vanadel tuntav. Tõmba võlli otsast ühte serva ja aja kergelt ringi samal ajal. Põhiline on see, et ühte serva tõmmatuna labad vastu korpust ei saaks minna mingil hetkel. Kui vastu korpust ei käi, siis laiali veel ei lenda. Suurem loks aga aga tähendab seda, et turbost hakkab sisselaskesse õli minema, mis tähendab veidikene suitsu ja õlist sisselaset(ka vähe suurem õlikadu ilmselt) Aga see kõik on nõ. loomulik.
